וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: קוטיניו הושאל לאסטון וילה, טריפייר חתם בניוקאסל

עודכן לאחרונה: 7.1.2022 / 15:54

ברצלונה השאילה את הברזילאי שיתאחד עם ג'רארד, אתלטיקו שחררה את המגן שחזר לאנגליה. סורו בדרך לניו יורק, למרות התעניינות מישראל, והאם זידאן כבר סגור בפ.ס.ז'?

תקציר: ראיו מחאדהונדה - אתלטיקו מדריד 5:0/ספורט1

העברות

* פיליפה קוטיניו עובר בהשאלה לאסטון וילה. הקבוצה מברמינגהאם הודיעה על סיכום מול ברצלונה על צירופו של הברזילאי, שתוך 48 שעות יגיע לאנגליה, יעבור בדיקות רפואיות ויחתום רשמית על חוזה לחצי שנה, כאשר לאסטון וילה תהיה אופציה לרכוש אותו תמורת כ-40 מיליון יורו. קוטיניו, שיתאחד כעת עם ג'רארד שהיה שותפו בליברפול, יפגוש את חבריו לשעבר כשהקבוצות ייפגשו ב-16 באפריל. ברצלונה הסכימה לשחררו בתמורה לתשלום מרבית שכרו, כשלוש שנים אחרי שרכשה אותו תמורת כ-160 מיליון יורו בעסקה שהתבררה כמפח נפש.

* עסקת קיירן טריפייר מאתלטיקו מדריד לניוקאסל יונייטד הושלמה והפכה לרשמית. המגפייז שילמו כ-12 מיליון ליש"ט לקולצ'ונרוס עבור המגן הימני בן ה-31, מכוכבי נבחרת אנגליה עד לא מזמן, שחתם לשנתיים וחצי וינסה לסייע למועדון לשרוד העונה בליגה ולהפוך בשנים הבאות לאחת הקבוצות הדומיננטיות בפרמיירליג.

* רומא צירפה את המגן איינזלי מייטלנד ניילס בהשאלה מארסנל לחצי עונה, כאשר לג'אלורוסי לא תהיה אופציה לרכוש אותו בסיומה.

* השוער הוותיק ווילי קבאז'רו (40) יסיים את העונה בסאות'המפטון. הוא הצטרף במהלך העונה כדי להוות גיבוי לשוערים הפצועים אלכס מקארת'י ופרייזר פרוסטר וכעת חתם על הארכת חוזה לחצי השנה הבאה.

* פאולו סוזה, אקס מכבי תל אביב ומי שעב את נבחרת פולין לטובת פלמנגו הברזילאית, הגיע לריו דה ז'ניירו והוצג רשמית.

קירן טריפייר, שחקן ניוקאסל. מתוך האתר הרשמי של ניוקאסל, אתר רשמי
הרכש המשמעותי הראשון של ניוקאסל. טריפירי/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של ניוקאסל

שמועות

* דיווח מאוד מעניין בתכנית הטלוויזיה "After Foot" מבית "רדיו מונטה קרלו", על ידי הכתב שחשף ראשון את המעבר של ליאו מסי: זינדין זידאן יהיה מאמנה הבא של פריז סן ז'רמן, לכל המאוחר בקיץ הקרוב. עוד נטען כי אם ימונה, לא מן הנמנע שגם קיליאן אמבפה יחליט להאריך את חוזהו.

* שינה את דעתו? קינגסלי קומאן עשוי להישאר בבאיירן מינכן בחוזה חדש, למרות שתחילה חשב לעזוב וזכה להתעניינות מפריז סן ז'רמן, מנצ'סטר סיטי וצ'לסי.

* ניוקאסל לא מסתפקת ברכישת טריפייר והשם הבא שעשוי להצטרף אליה הוא השחקן ההולנדי סוון בוטמן בן ה-21, בלם ליל שלא רוצה לשחררו, אבל ייתכן שתיאלץ להיכנע לכסף הגדול בעקבות הקשיים הכלכליים מהם סובלת.

איסמעילה סורו שחקן סלטיק. רויטרס
בישראל בדקו, אבל הוא בדרך לתפוח הגדול. איסמעילה סורו/רויטרס

* בסקוטלנד מדווחים: איסמעילה סורו, אקס בני יהודה, נמצא על הכוונת של מועדונים בכירים בישראל, אבל צפוי לעבור לארצות הברית. מספר קבוצות MLS כבר פנו לסלטיק שרוצה למכור או להשאיל את הקשר בן ה-23, אבל הפייבוריטית להחתים אותו היא ניו יורק רד בולס.

* ארסנל מחזרת נמרצות אחרי דושאן ולאחוביץ', אבל בפיורנטינה סבורים שהחלוץ הסרבי לא מעוניין לעבור לתותחנים, כך על פי "האתלטיק".

* איסקו יסיים את חוזהו בריאל מדריד בתום העונה ולא ימשיך בקבוצה, אחת המועמדות המובילות לצרפו היא פיורנטינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully