וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם אריאל: "משחק ענק עבורנו, אוהב את הכדור בידיים ברגעי ההכרעה"

שחקן הפועל ירושלים ל-103FM אחרי הניצחון על מנרסה: "הביתיות הייתה חשובה לנו, צריכים להמשיך להשתפר. הלפרין מבין כדורסל ברמה גבוהה ומכין אותנו מעולה למשחקים"

הפועל ירושלים סיימה היום (חמישי) את שלב הבתים בליגת האלופות של פיב"א ברגל ימין, כאשר חזרה מספרד עם 85:90 בהארכה על מנרסה בדרך להבטחת המקום השני בבית ויתרון הביתיות בסדרת הפלייאין, שם תפגוש את פרומיטיי האוקראיני אותה מאמן ננו גינזבורג. אחרי הניצחון בספרד ולקראת הסדרה מול האוקראינים, שחקן האדומים אדם אריאל התראיין ל-103FM והתייחס למומנטום החיובי של הקבוצה.

"זה ניצחון גדול בשבילנו, נלחמנו על הביתיות. זה היה חשוב לנו כדי שנבוא לארנה עם הקהל שלנו ונוכל לעבור. אנחנו בתהליך שמתמשך כל הזמן, משתפרים ממשחק למשחק. התחלנו עם 3:0 באירופה ועכשיו אנחנו עם 3:3 אחרי ניצחונות בטורקיה וספרד, זה משחק ענק בשבילנו. אני שמח שאנחנו מצליחים להשתפר ואנו צריכים להמשיך בגרף הזה".

במהלך ההארכה, אריאל קלע שלשה שהעלתה את האדומים ל-82:88 בדרך להבטחת הניצחון: "אני אוהב את הרגעים האלה, מאמין בקליעה שלי, רוצה את הכדור בידיים שלי בזריקות האלה ואני שמח שהיום זה נכנס".

שחקן הפועל ירושלים אדם אריאל. דני מרון
רוצה את הכדור ברגעי ההכרעה. אריאל/דני מרון

הקבוצה הספרדית סבלה לאחרונה מהתפרצות קורונה, ורק יומיים לפני המפגש מול הירושלמים היא חזרה לשחק כאשר גררה את ריאל מדריד למשחק צמוד, שבסופו היא הפסידה. אריאל נשאל אם החזרה מהקורונה, הזמן הקצר שעבר מהמשחק מול ריאל או העובדה שהמפגש מול ירושלים היה עבורה לפרוטוקול השפיעה על התוצאה: "לא חושב שזה השפיע. קבוצות ספרדיות, ובמיוחד הקבוצה הזו, הן מאומנות וקבוצתיות מאוד. הקורונה לא השפיעה, הם כמעט ניצחו את ריאל מדריד. לא אוריד מהניצחון שלנו, עשינו מאמץ אדיר והם כן באו לשחק".

ימים ספורים לפני המפגש הקריטי מול מנרסה הפסידה הפועל ירושלים למכבי תל אביב, ועל כך אמר הישראלי של הקבוצה מהבירה: "מאוד רצינו לנצח בשביל המועדון, רוצים לנצח כל משחק ובמיוחד בבית. התבאסנו אבל הרמנו את הראש מיד כי ידענו שיש לנו בעתיד משימות חשובות יותר, שמח שעמדנו היום במשימה".

יותם הלפרין מאמן הפועל ירושלים עם אדם אריאל. ברני ארדוב
מובילים את ירושלים למומנטום חיובי. הלפרין ואריאל/ברני ארדוב

על השינוי שעברה הקבוצה בין תקופת אורן עמיאל לתקופת יותם הלפרין אמר אריאל: "אני לא חושב שהשתנה יותר מדי. הכנסנו קצת שקט ורוגע, שחקנים משחקים על החוזקות שלהם והריווח שלנו הסתדר. כמו כדור שלג שהולך לכיוון השלילי, כעת אנו עם כדור שלג בכיוון חיובי"

"הלפרין שקט מאוד, הוא מבין כדורסל ברמה גבוהה, הטיפים שלו עוזרים והוא מכין את הקבוצה מעולה למשחקים. כשהוא צריך לצעוק ולשים אותך במקום הוא יצעק, אבל יש לו גם את הדרך שלו, בשקט וברוגע. אנחנו מאמינים בו ואני שמח שזה מצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully