וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאחד עם זיו אריה: סולומון דניאל עבר להפועל ירושלים

הקשר בן ה-30 יחזור לשתף פעולה עם המאמן שהדריך אותו בבית"ר תל אביב/בת ים, במועדון החליטו להקצות שכר של 24 אלף יורו לחודש למחליף של אגאדה

תקציר ה-1:1 בין הפועל ירושלים להפועל חדרה/ספורט1

כמו כל קבוצות התחתית, הפועל ירושלים מקווה לנצל את חלון ההעברות של החורף כדי לבצע בסגל את השינויים שיסייעו לה לשרוד בליגת העל עונה נוספת. היום (חמישי) הקבוצה הודיעה על צירופו של הקשר בן ה-30 סולומון דניאל, שהתאחד עם המאמן זיו אריה אשר הדריך אותו בבית"ר תל אביב/בת ים בעבר, והגיע מהפועל נוף הגליל "כדי להוסיף מימד של אגרסיביות לקישור", כפי שנכתב בהודעה הרשמית מטעם האדומים-שחורים.

כעת מחפשים בקבוצה חלוץ איכותי שיחליף את וילי אגאדה, שיעבור לאל וואסל מאיחוד האמירויות. במועדון יודעים כי מדובר אולי בבחירה הכי חשובה שלהם בחלון ומקציבים שכר של 120 אלף יורו נטו עבור 5 חודשים עד לסיום העונה. כזכור, לאחרונה הצטרף להפועל ירושלים איש העסקים אורי אלון, שהחליט לתמוך כלכלית בקבוצה האהודה עליו כדי לעזור לה להתחזק בחלון הנוכחי.

זיו אריה מאמן הפועל ירושלים. דני מרון
חלון העברות קריטי להמשך העונה. זיו אריה/דני מרון

בנוסף, הצוות המקצועי בקבוצה מעיר הבירה בודק אופציה לצרף שחקן כנף ישראלי. עמרי אלטמן ענה בשלילה לניסיון לצרפו, כאשר במועדון מחכים גם להתפתחויות ושחרורים מכיוון מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully