וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסטארט אפ ניישן לפרמייר טק: חסות חדשה לקבוצת האופניים

חברת טכנולוגיה קנדית תשמש מעתה כספונסרית המובילה לקבוצת האופניים המקצוענית: "תעניק לנו דחיפה משמעותית בדרך להשגת המטרות הגדולות", בירך סילבן אדמס

חברי קבוצת סטארט אפ ניישן/סטארט אפ ניישן

חברת הענק הקנדית הבין לאומית "פרמייר טק" תשמש מעתה כנותנת החסות הגדולה של קבוצת האופניים המקצוענית "ישראל סטארט אפ ניישן", בתום מו"מ מוצלח שהתנהל בחודשים האחרונים. בעקבות ההסכם, קבוצת הרכיבה תתחרה החל מהעונה הקרובה במדים חדשים תחת השם "ישראל פרמייר טק".

"אני גאה מאד בעובדה ש'פרמייר טק' מצטרפת אלינו", אמר הבעלים סילבן אדמס, שכזכור עלה לישראל מקנדה מולדתו. "בקבוצה רוכבים ישראלים וקנדים רבים ומהרבה בחינות היא משקפת את זהותי כישראלי וכקנדי", המשיך אדמס, "פרמייר טק היא שותפה טבעית מבחינתנו - והיא תעניק לנו דחיפה משמעותית בדרך להשגת המטרות הגדולות שהצבנו בפני הקבוצה. אני מאושר להציג את הקבוצה לישראל ולעולם - בשמה ובמדיה החדשים".

אדמס גם הביע את תודתו והערכתו העמוקה לחברת "סטארט אפ ניישן סנטרל" שליוותה את הקבוצה כספונסרית המרכזית בשנתיים האחרונות. "סטארט אפ ניישן סנטרל תמשיך לתמוך בקבוצה, ואנחנו נמשיך לקדם את שמה של ישראל כמעצמת סטארט אפ וחדשנות כפי שעשינו בהצלחה בשנים האחרונות", סיכם אדמס.

חסות לקבוצת הרכיבה ישראל סטארט אפ ניישן. ישראל סטארט אפ ניישן,
אמרו מעתה "ישראל פרמייר טק"/ישראל סטארט אפ ניישן

"פרמייר טק" היא חברת טכנולוגיה קנדית לפיתוח וליצור מתקני אריזה מתוחכמים ומתקדמים בעיקר בתחום החקלאי והיא פועלת בעשרות מדינות בעולם. בשנים האחרונות היא העניקה חסות לקבוצת האופניים המקצוענית הוותיקה והמצליחה "אסטנה", אבל לאחר הליך בחינה מדוקדק היא החליטה להעביר את תמיכתה לקבוצה הישראלית שבתוך שנים ספורות הפכה מקבוצה קטנה לאחת מעשרת הקבוצות הגדולות בעולם.

"ישראל פרמייר טק", שסיימה את עונת 2021 במקום העשירי בעולם, התחזקה ברוכבים בין לאומיים בולטים לקראת העונה החדשה ביניהם הדני ג'ייקוב פוגלסאנג והספרינטר ג'יאקומו ניזולו. הרוכב המפורסם ביותר בקבוצה הוא כריס פרום, שבאמתחתו ארבע זכיות במרוץ החשוב בעולם - הטור דה פראנס.

  • עוד באותו נושא:
  • אופניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully