וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאור החיסורים: קרסטאיץ' שוקל לוותר על מערך שלושת הבלמים

7.1.2022 / 6:35

מאמן מכבי תל אביב עשוי לשנות מערך נגד הפועל באר שבע (שבת, 20:30), ויודע שהאילוצים יחייבו אותו להרוויח מחדש חלק מהשחקנים. פריצה, בן חיים, קניקובסקי וז'ראלדש מועמדים לחזור להרכב

מחזור 17הסתיים08/01/2022
מכבי תל אביב
  • חלאיילה (65)
0
    הפועל באר שבע
    שערי המחזור ה-16 בליגת העל/ספורט1

    מכבי תל אביב

    לאור ההרחקה של אדוארדו גררו והפציעה של אילון אלמוג, שוקל מאמן מכבי תל אביב מלאדן קרסטאיץ' לשנות מערך מחר (שבת, 20:30) במשחק מול הפועל באר שבע ולא לשחק עם שלושה בלמים. הסרבי לא רק צריך להתמודד עם קבוצה שחטפה מכה מוראלית קשה ביום שני בחיפה, הוא צריך גם למצוא את המערך הנכון וגם את השחקנים שיחליפו את שני החלוצים שפתחו בשני המשחקים האחרונים.

    קרסטאיץ' שהושיב על הספסל בשני המשחקים האחרונים את השחקנים שפטריק ואן לוון וברק יצחקו הלכו איתם, יצטרך לנסות ולהרוויח אותם מחדש בשל המחסור בשחקנים.

    הרכב משוער: דניאל פרץ, אנדרה ז'ראלדש, עידן נחמיאס, מתן בלטקסה, אנריק סבוריט, דן גלזר, עדן שמיר, גבי קניקובסקי, מתן חוזז, טל בן חיים, סטיפה פריצה.

    סטיפה פריצה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
    קרסטאיץ' מחכה שיוכיח לו שהוא ראוי לדקות. פריצה/ברני ארדוב

    הפועל באר שבע

    בהפועל באר שבע מבינים שהמשחק מחר בבלומפילד, הוא האתגר הכי גדול איתו התמודדה הקבוצה מאז ניצחון החוץ על מכבי חיפה בסיבוב הקודם. הקבוצה של רוני לוי עשתה דברים נפלאים העונה ויש לה מאזן אדיר של 12 ניצחונות, 4 תיקו ואפס הפסדים, אבל המשחק מחר הוא המשוכה הכי גבוהה שהיא התמודדה איתה בשבועות האחרונים. "מכבי תל אביב תבוא לשחרר את כל העצבים והאכזבה ממה שקרה לה בחיפה ואנחנו צריכים להיות בשיא שלנו", אמר אמש שחקן בקבוצה.

    רוני לוי צפוי לעלות עם אותם 11 שפתחו במשחק האחרון מול בני סכנין. אור דדיה צפוי לפתוח על הקו הימני אחרי שבישל שני שערים מול סכנין, בקישור ההתלבטות היחידה היא בין דוידה פטרוצ'י לתומר יוספי, אבל כיוון שהאיטלקי כבש שער במשחק האחרון, הוא צפוי להמשיך לקבל קרדיט.
    ארבעה שחקנים יצטרכו להישמר מכרטיס צהוב מחר שיוביל לכך שלא יוכלו לשחק במשחק העונה מול מכבי חיפה במחזור הבא. לרמזי ספורי יש 8 כרטיסים צהובים, לחאתם עבד אלחמיד, איתי שכטר ואור דדיה 4 צהובים. כל אחד מהארבעה שיקבל מחר צהוב, לא יוכל לשחק מול מכבי חיפה.

    כפי שפורסם כאן אתמול, רותם חטואל לא יהיה בסגל. אוהדים רבים של הפועל באר שבע שלא הצליחו לרכוש כרטיס לשערים 4-5, מנסים לרכוש כרטיסים לשערים 6-7, המיועדים לאוהדי מכבי תל אביב.

    הרכב משוער: עומרי גלזר, אור דדיה, איתן טיבי, מיגל ויטור, חאתם עבד אלחמיד, הלדר לופס, מריאנו באריירו, דוידה פטרוצ'י, רמזי ספורי, שגיב יחזקאל, ניקיטה רוקאביציה.

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

    בשיתוף פיטרו
    איתי שכטר שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
    צריך להיזהר מצהובים - תרתי משמע. שכטר/ברני ארדוב

    טריוויה

    * 121 משחקי ליגה היו בין הקבוצות, כשמכבי תל אביב מובילה 28:57 בניצחונות ועוד 36 משחקים לא הוכרעו.

    * הפועל באר שבע לא הצליחה לנצח את מכבי תל אביב בשש הפעמים האחרונות שהתארחה אצלה, מאז ה-0:1 של חנן ממן באפריל 2018 בנתניה. בבלומפילד היא לא ניצחה מאז ה-1:2 בדצמבר 2015.

    * מכבי תל אביב הפסידה בשלושה משחקים בהם הובילה - יותר מכל קבוצה אחרת בליגה. זה קרה לה מול בני סכנין במחזור הראשון, מול מכבי נתניה במחזור השישי ומול מכבי חיפה במחזור הקודם. באר שבע, לעומתה, הובילה 13 פעמים העונה ורק במקרה אחד זה לא הסתיים בניצחון (1:1 מול נתניה).

    * הפועל באר שבע עדיין ללא הפסד וברצף של שבעה ניצחונות. רצף ארוך יותר לא היה לה מאז פברואר-אפריל 2017, אז ניצחה ב-10 משחקים בדרך לאליפות השנייה עם ברק בכר.

    * המוליכה מציגה את ההגנה הטובה בליגה, עם 10 ספיגות בלבד ב-16 מחזורים, בעוד מכבי תל אביב עם 23 שערי חובה וההגנה השלישית הכי גרועה. רק בני סכנין (24) והפועל נוף הגליל (27) ספגו יותר.

    * איתן שמואלביץ' שפט שלושה משחקי ליגה בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע, ושלושתם הסתיימו בתיקו.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: איתן שמואלביץ'
    אצטדיון: בלומפילד
    קהל: 21311

    משחקי המחזור ה-17:

    שבת, 15:00: הפועל חיפה - הפועל תל אביב (ספורט3)
    שבת, 17:30: הפועל נוף הגליל - עירוני קרית שמונה
    שבת, 17:45: מכבי פתח תקוה - מכבי חיפה (ספורט3)
    שבת, 20:00: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע

    ראשון, 19:00: הפועל חדרה - מכבי נתניה
    ראשון, 20:15: בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד (ספורט1)

    שני, 20:15: בני סכנין - הפועל ירושלים (ספורט1)

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully