וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יממה סוערת: מאחורי סיום דרכו של הוכנבוים בהפועל נוף הגליל

המאמן היה משוכנע שיקבל הזדמנות נוספת אחרי שיגיע חיזוק, אך הבין כי מחפשים לו מחליף מאחורי הגב ובמועדון סירבו לשלם לו את מלוא החוזה. ברדה יקבל את המנדט להחליט בנוגע לשחרור שחקנים

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל נוף הגליל 0:3/ספורט1

מאמנה החדש של הפועל נוף הגליל, שי ברדה שסיכם אתמול (רביעי) את תנאיו במועדון, יחתום היום רשמית על חוזה עד תום העונה וכבר העביר את אימון הבוקר לקראת המשחק נגד עירוני קרית שמונה בשבת. עבור ברדה זו הפעם הראשונה בה הוא משמש כמאמן ראשי לבד בקבוצת בוגרים, אחרי שעבד בצוותא עם סלובודן דראפיץ' במשך שנים רבות, כאשר באופן סימבולי השניים ייפגשו זה מול זה על הקווים בהופעת הבכורה של ברדה.

בנוף הגליל התלבטו בין שני המועמדים, כשגם שמו של חיים סילבס היה על הפרק, אך בסופו של דבר ברדה הוא זה שקיבל את המושכות וינסה לעמוד במטרה המוצהרת של הקבוצה - להישאר בליגת העל עונה נוספת.

מאמני בית"ר ירושלים סלובודן דראפיץ', שי ברדה. דני מרון
אחרי שנים רבות ביחד, בשבת הם יתמודדו זה מול זה על הקווים. דראפיץ' וברדה/דני מרון
שי ברדה באימון הפועל נוף הגליל. הפועל נוף הגליל, אתר רשמי
אימון הבכורה של שי ברדה בהפועל נוף הגליל/אתר רשמי, הפועל נוף הגליל

יממה סוערת עברה אתמול על הפועל נוף הגליל. בין ראשי המועדון למאמן היוצא ירון הוכנבוים התקיימו שיחות מרתוניות במהלך כל אחר הצהריים, כאשר הוכנבוים דרש לקבל את שהגיע לו בהתאם לחוזהו עד תום העונה הנוכחית, אולם בנוף הגליל סירבו לשלם לו את מלוא השכר על פי ההסכם וטענו כי דווקא המאמן הוא זה שבדק את האפשרות לסיים את תפקידו.

לוואלה! ספורט נודע שמעבר לרצף חמשת ההפסדים של העולה החדשה, הסיבה למתיחות הגדולה שנוצרה השבוע בין הוכנבוים להנהלת הפועל נוף הגליל נעוצה בכך שהמאמן הבין כי מטעם המועדון נעשו פניות למאמנים אחרים מאחורי גבו, עוד לפני שסיימו עמו את ההתקשרות. הוכנבוים היה משוכנע שיקבל תחילה מספר שחקני חיזוק ויעמוד על הקווים בקרית שמונה. על פי גורמים המעורים בפרטים, הוכנבוים טרם הגיע לגמר חשבון עם הנהלת המועדון והצדדים עוד צריכים להגיע להבנות כספיות בנוגע לפיצוי הכספי שישולם למאמן.

ארנסט מאבוקה, הפועל נוף הגליל. הפועל נוף הגליל, אתר רשמי
צפוי להיות בסגל לקרית שמונה. מאבוקה/אתר רשמי, הפועל נוף הגליל

בכל הנוגע לגזרת השחקנים, מרבית השחרורים שתוכננו מתעכבים כעת ולשי ברדה תינתן כמובן האפשרות להחליט את מי הוא רוצה להשאיר מהסגל הקיים. ארנסט מאבוקה ואיתן ולבלום צפויים להיכלל בסגל כבר בשבת הקרובה, ובנוסף לכך ממתינים בנוף הגליל להגעתו של הקשר דייויד טווה, שקיבל את אישורי הכניסה לישראל וצפוי להגיע ארצה בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully