וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאוס בסרייה א': ארבע קבוצות מוכות קורונה יספגו הפסד טכני?

עודכן לאחרונה: 6.1.2022 / 12:49

באיטליה מתעקשים לקיים מחזור מלא, למרות שחלק מהקבוצות בכלל נמצאות בסגר בגלל התפשטות קורונה. בולוניה (לא הופיעה נגד אינטר), טורינו, סאלרניטנה ואודינזה ייענשו בהפסד 3:0?

תקציר: יובנטוס - קליארי 0:2/ספורט1

נגיף האומיקרון של הקורונה שמשתולל בעולם, עושה שמות באירופה ובעיקר באיטליה. הנהלת הסרייה א' קבעה מחזור מלא להיום (חמישי) עם לא פחות מעשרה משחקים. אלא שנכון לעכשיו לא ברור אם ואילו משחקים בכלל יתקיימו. רשויות הבריאות באיטליה דורשות לבטל את המחזור וכרגע אוסרות על ארבע מהקבוצות לצאת מעירן בגלל מגיפת קורונה שמכה בהן. אלא שהנהלת הליגה מתעקשת ומאיימת להטיל על הקבוצות שלא יגיעו למשחקים הפסד טכני של 3:0.

שחקני אינטר חוגגים. רויטרס
אינטר תקבל ניצחון טכני מול בולוניה?/רויטרס

לשם המחשה, טורינו שאמורה להתארח ב-17:30 בברגאמו אצל אטאלנטה, נמצאת בבירור ולא מורשית לעזוב את העיר (17:30, ספורט4). גם אודינזה הודיעה על מספר חיוביים לפני המשחק אצל פיורנטינה (21:45, ספורט4) ובסאלרניטנה יש נכון לעכשיו 11 חיוביים לנגיף, אך בקשתה לדחות את המשחק נגד ונציה נדחתה.

בולוניה, שהייתה אמורה לארח ב-13:30 את אינטר האלופה, סובלת לפי הדיווחים מתשעה שחקנים חיוביים לנגיף ולא הופיעה למשחק, שכרגע נדחה אך המארחת עשויה לקבל הפסד טכני. מילאן שאמורה לארח את רומא סובלת ממכת קורונה קשה בקבוצה (19:30, ספורט4) וכך גם נאפולי שאמורה להתארח בטורינו אצל יובנטוס.

כפי המסתמן כעת: המשחקים של בולוניה, טורינו, סאלרניטנה ואודינזה לא יתקיימו בגלל מכת קורונה בקבוצות האלו. מי שירוויחו כנראה מהסיטואציה הן היריבות (אינטר, אטאלנטה, ונציה ופיורנטינה) שככל הנראה יקבלו ניצחון טכני. נאפולי הגיעה לטורינו כבר אתמול, אבל שלושה שחקנים נוספים שלה נכנסו לבידוד והיא סובלת מסגל חסר במיוחד, גם בגלל אליפות אפריקה.

* אנטוניו קסאנו, כוכב העבר של רומא ומילאן שנדבק בנגיף, מאושפז בבית החולים. אשתו של שחקן העבר בן ה-39 אישרה שהוא נמצא חיובי במהלך חופשת הכריסמס והוא מקבל טיפול בבית החולים בגנואה בגלל הידרדרות במצבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully