וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקולאסקו ירוויח 25 אלף יורו לחודש במכבי פתח תקוה, ניסיון לצרף את גררו

עודכן לאחרונה: 6.1.2022 / 16:03

אחרי שהחתימה את החלוץ ואת אור אינברום, נועלת הטבלה ממשיכה בניסיונות לחזק את החלק הקדמי. בקבוצה מקווים שמכבי תל אביב תשחרר את הפנמי. 3,000 כרטיסים נוספים יימכרו למשחק מול מכבי חיפה

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי פתח תקוה 1:2/ספורט1

מכבי פתח תקוה הודיעה אמש (רביעי) על צירופם של הקשר אור אינברום שמגיע בהשאלה ממ.ס.אשדוד והחלוץ המולדבי יון ניקולאסקו, שהושאל מקבוצת דונאיסקה סטרדה הסלובקית, עם אופציית רכישה של פתח תקוה, בסיום העונה.

עלות חוזהו של ניקולאסקו, שחקנה של נבחרת מולדובה, אינה זולה והחלוץ צפוי להשתכר כ-25 אלף יורו לחודש ובסך הכל קצת יותר מ-100 אלף יורו עד סיום העונה. על פי מתווה העסקה, תוכל פתח תקוה לרכוש את החלוץ בן ה-23 בסכום של 150 אלף יורו, כאשר במועדון מאמינים שהוא יוכל לעזור לקבוצה של ניר קלינגר להיחלץ מהתחתית.

שחקן מכבי תל אביב אדוארדו גררו מול שחקן הפועל ירושלים קלייטוס נומביל. ברני ארדוב
מכבי תל אביב תסכים לשחרר אותו לפתח תקוה? אדוארדו גררו/ברני ארדוב

בפתח תקוה ינסו לצרף עוד שניים או שלושה שחקנים נוספים, כאשר בשלב זה המטרה היא לחזק את חלק הקדמי, שנראה רע מאוד מתחילת העונה. מי שמעניין מאוד את אנשי הקבוצה הוא אדוארדו גררו, החלוץ הפנמי של מכבי תל אביב ואם הוא אכן ישוחרר, תנסה פתח תקוה לצרפו אפילו בחוזה קצר עד סיום העונה הנוכחית.

בשבת הקרובה תארח נועלת הטבלה את האלופה מכבי חיפה, ויושב ראש המועדון אבי לוזון השיג הבוקר אישור ממשרד התמ"ת לפתוח את כל יציעי אצטדיון "שלמה ביטוח" למשחק ולמכור 3,000 אוהדים נוספים לאוהדי חיפה. כזכור, לאחרונה הוחלט להקשיח את דרישות הרישוי באצטדיונים ובשל תקלה בכניסות האלקטרוניות באצטדיון, קוצצה כמות הצופים המותרת מ-11,500 ל-8,500 צופים בלבד.

אנשי האצטדיון בפתח תקוה תיקנו את כל הליקויים בגינם קוצצה כמות האוהדים המותרת, ולאחר שהתקבל האישור המתאים, יקבלו האוהדים הירוקים 3,000 כרטיסים נוספים לרכישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully