וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חדשות 13": צעירה התלוננה כי כדורגלן עבר אנס אותה

עודכן לאחרונה: 5.1.2022 / 22:36

פרשה פלילית נוספת בכדורגל הישראלי? במהדורה המרכזית של "חדשות" 13 דווח כי כדורגלן עבר מוכר ומפורסם מאוד מואשם באונס של צעירה. המעשה בוצע לפני מספר שנים, אבל לא חלה עליו התיישנות. הכדורגלן: "לא מכיר כלום, אני בכלל בחו"ל"

ב"חדשות 13" מדווחים הערב (רביעי) כי צעירה התלוננה במשטרה על כדורגלן עבר מוכר שאנס אותה. הכתב אלי סניור דיווח כי תלונה שהגיעה השבוע למשטרת ישראל על ידי אישה שהתלוננה נגד כוכב גדול שהיה בעבר בכדורגל הישראלי. היא מתלוננת על אונס שבוצע לפני מספר שנים ובתקופה עליה לא חלה התיישנות. היא מסרה עדות וחוקי המשטרה דיברו איתה וניסו להבין איך זה קרה. ככל הנראה מדובר באירוע שהתרחש בתום בילוי כיוון שהשניים מכירים. במשטרה בוחנים את התלונה ובימים הקרובים הכדורגלן כנראה יזומן לחקירה.

כדורגלן העבר הגיב לטענות והכחיש מכל וכל: "אני לא מכיר כלום. אני בכלל בחו"ל. הבן שלי מתקשר אליי ואומר לי שיש עליי שמועה. בכלל נסעתי עם חברה ליום הולדת". עוד הוא אמר: "כששמעתי על זה הרגשתי כאילו טסתי לירח. לא מכיר כלום. כל החיים אני שומר על השם שלי ופתאום יוצאת עליי שמועה כזו?".

כדור כדורגל ליגת העל. אריאל שלום
עוד פרשה חמורה בכדורגל הישראלי/אריאל שלום

כזכור, לאחרונה היו מקרים נוספים שבהם אנשי הכדורגל הישראלי היו מעורבים בפלילים. חלוץ העבר ליאור אסולין נכנס לאחרונה לכלא, שמו של כדורגלן הוזכר גם בחלק מפרשת אייל גולן וכמובן פרשיות בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג, שגם היה במעצר כחודש.

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully