וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאלד דוכי: "אנשי הפועל באר שבע דיברו איתי על בירם כיאל"

עודכן לאחרונה: 5.1.2022 / 20:14

מנכ"ל בני סכנין התראיין ב-103FM והוסיף: "תציעו מחיר, רוצים זה יפה, השאלה בכמה. אנחנו צריכים כמה שחקנים במקומו"

תקציר: הפועל באר שבע - בני סכנין 0:3/ספורט1

מנכ"ל בני סכנין חאלד דוכי התראיין הערב (רביעי) ל-103FM בנוגע לעובדה שאצטדיון דוחא בעיר עדיין סגור.

לדברי דוכי, הליקויים עליהם התריע משרד העבודה, לא היו קריטיים עד כדי הצדקת סגירת האיצטדיון. "היו דרישות של כמה שערים והגבהת כמה מחסומים ודברים כאלה. לא דברים קריטיים", אמר, והוסיף: "היו סיורים ממשרד העבודה, וגם סגן שרת הכלכלה בא לפני שבועיים, ועשו עוד סיור ביחד, ואני הייתי נוכח וראש העיר וכל מיני גורמים".

חאלד (דוכי) קאסום מנכ"ל בני סכנין. בני סכנין, אתר רשמי
מתנגדים לשחרור כיאל. דוכי/אתר רשמי, בני סכנין

עוד אמר דוכי: "לאחרונה גילינו גם שהמשטרה כנראה מתנגדת שמנהל האיצטדיון עצמו יישאר בתפקיד. בכל פעם צצים דברים. לפי מה שאני יודע, מחר אמורים כביכול לעשות הערכה סופית, ורוב הסיכויים שכן יאשרו את האיצטדיון". לדבריו, "זה קשה, אנחנו כבר מתנהלים יותר מחודש בצל כל מיני אירועים וכל מיני דברים שלא קשורים בכלל לכדורגל, וכל יום אנחנו צריכים להתמודד עם בעיות חדשות, לצערי".

בהמשך חשף דוכי כי אחרי המשחק מול הפועל באר שבע, אנשים מהקבוצה דיברו איתו על רכישת בירם כיאל. "אמרתי להם, 'תגישו הצעה'. רוצים זה יפה, השאלה היא כמה", אמר, והוסיף: "להגיד לך את האמת, הוצע סכום גם בעונה שעברה, שהוא לדעתי לא ראוי, כמו חצי מיליון שקל או 600 אלף שקל", אך ציין כי לכל שחקן יש מחיר.

לקראת סיום השיחה, הדגיש דוכי: "אם אנחנו משחררים את בירם, אנחנו צריכים להביא יותר משחקן במקומו, לא שחקן אחד. הוא שווה יותר. בשבילנו זה שחקן דומיננטי, והוא מחזיק את הקבוצה, והוא מנהיג באמצע, ויש לו הרבה פרמטרים ואלמנטים מעבר לכדורגל".

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully