וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטברוק לא איבד אף כדור, לברון טען: "זו הסיבה שניצחנו"

קינג ג'יימס קלע 14 נקודות מתוך ה-31 שלו ברבע האחרון ונתפס על ידי המצלמות משחרר לחץ ב-114:122 של הלייקרס על סקרמנטו, בלוס אנג'לס התלהבו דווקא מהרכז שלא איבד כדור לראשונה זה חמש שנים

דני אבדיה מדבר אחרי הניצחון ביום הולדתו/עריכת וידאו: ניר חן

לברון ג'יימס לא עוצר. גם בגיל 37 זהו "המלך" שסוחף אחריו את לוס אנג'לס לייקרס והלילה (בין שלישי לרביעי) הוא הוביל את קבוצתו לניצחון רביעי בחמשת המשחקים האחרונים, כשקלע 31 נקודות - מהן 14 רק ברבע האחרון - בדרך ל-114:122 על סקרמנטו קינגס.

בפתיחת הרבע הרביעי והמכריע היתרון של לוס אנג'לס לייקרס היה מינימלי ועמד על 83:85 בלבד, אבל אז לברון עוד היה עם 17 נקודות. כפי שעשה פעמים רבות לאורך הקריירה, הוא לקח את האחריות עליו ולא הסתיר את רגשותיו אחרי סל קלאץ' שקבע 112:118 ומיד אחריו שאג ונתפס במצלמות אומר "אני מאדר פאקינג פרובלם, ביץ'".

למרות זאת, גם לברון ג'יימס בעצמו הודה שהסיבה לניצחון הייתה יכולות שהציג אחד הכוכבים שלצדו - ראסל ווסטברוק. הרכז היה על הפרקט במשך 34 דקות ואחרי מספר משחקים בהם ספג ביקורות קשות על איבודי כדור, הצליח לראשונה מאז חודש מרץ 2016 לסיים משחק ללא אף איבוד. העונה הוא איבד כבר 181 כדורים, יותר מכל שחקן אחר בליגה, אבל הלילה לוס אנג'לס לייקרס כולה איבדה רק חמישה כדורים.

"זו הסיבה שניצחנו", אמר גם לברון ג'יימס בנוגע לאיבודי הכדור, על אף שהוא רשם שני איבודים מהחמישה של הלייקרס, "לא איבדנו כדורים וזה אפשר לנו להגיע ליותר זריקות ולהיות מסוכנים הרבה יותר. לא קלענו טוב כל כך, אבל בזכות העובדה שלא איבדנו כדורים נכנסנו למומנטום וניצחנו".

עוד בוואלה!

לוס אנג'לס לייקרס גברה על סקרמנטו, פיניקס ניצחה בניו אורלינס

לכתבה המלאה
לברון ג'יימס, ראסל ווסטברוק, לוס אנג'לס לייקרס. Harry How, GettyImages
לברון כיכב, ווסטברוק לא איבד ולוס אנג'לס לייקרס ניצחה/GettyImages, Harry How

הריסון בארנס, שקלע 14 נקודות לזכות סקרמנטו, שיבח את ג'יימס, אולם גם אמר: "צריך לתת ללברון את הקרדיט, הוא קלע זריקות חשובות, אבל אני חושב שכולנו יחד היינו יכולים לעשות עבודה טובה יותר כדי להקשות עליו לפחות בחלק מהזריקות. קשה מאוד בליגה הזו לשמור על השחקנים הגדולים באחד על אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully