וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאמנטקוס חתם במ.ס. אשדוד, שתישא רק בחלק משכרו

5.1.2022 / 17:48

בקרואטיה סיפרו על החלוץ המושמץ: "יקבל הזדמנות להחיות את הקריירה". סוכנו היווני הרגיע את האוהדים שרותחים עליו

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל נוף הגליל 0:3/ספורט1

החלוץ היווני דימיטריוס דיאמנטקוס נפרד אתמול (שלישי) מחבריו להיידוק ספליט ואחרי שנחת הבוקר בישראל, הוא הצטרף רשמית למ.ס. אשדוד. בקרואטיה דיווחו אתמול על חלק מהפרטים וסיפרו שנציגו של החלוץ כבר נמצא בארץ כדי לסכם את כל הפרטים.

לפי התקשורת הקרואטית, היידוק ספליט תישא בחלק משכרו הגבוה של דיאמנטקוס ולהסכם בין המועדונים לא הוכנסה אופציית רכישה בסכום נקוב בתום העונה. יחד עם זאת, רק חצי עונה יוצאת דופן של היווני בישראל תגרום להיידוק להחזיר אותו לשורותיה ובקיץ היא תהיה מוכנה לפתוח במו"מ למכירה שלו בסכום שלא אמור להיות גבוה במיוחד.

"ההסכם הושג לשביעות רצונם של כולם", כתבו בקרואטיה, "דיאמנטקוס יקבל הזדמנות להחיות את הקריירה, אשדוד תקבל חלוץ שיעזור לה לנסות להעפיל לפלייאוף העליון והיידוק תפנה מקום מסוים בתקציב וגם מקום במצבת החלוצים העמוסה".

דימיטריס דיאמנטקוס במדי סט. פאולי. Martin Rose, GettyImages
ללא אופציית רכישה. דיאמנטקוס/GettyImages, Martin Rose

דיאמנטקוס בן ה-28 כיכב בכל הנבחרות הצעירות של יוון ושיחק בין היתר באולימפיאקוס. בקיץ 2015 קרלסרוהה הגרמנית שאלה אותו מהמועדון היווני תמורת 600 אלף יורו ושנה לאחר מכן מימשה את אופציית הרכישה תמורת 900 אלף נוספים.

אחרי עונה בינונית בקרלסרוהה, דיאמנטקוס עבר לבוכום וגם בה לא הבריק, ובינואר 2018 נמכר לסט. פאולי תמורת 300 אלף יורו. בעונה וחצי בקבוצה מהמבורג הוא כבש 18 שערים ולאחר מכן קיבל הצעה מפתעה מהיידוק ספליט וחתם בשורותיה.

דיאמנטקוס לא הצליח להפוך לשחקן מרכזי ב-18 החודשים שלו בהיידוק, כבש שני שערים בלבד והמועדון הקרואטי ניסה להיפטר ממנו כבר בקיץ - ללא הצלחה. האוהדים של הקבוצה איבדו סבלנות וטענו שהוא לא מחפש קבוצה אחרת רק כדי להמשיך לקבל שכר גבוה וכולם הבינו שרק עזיבה שלו תהווה פיתרון. סוכנו היווני התראיין לתקשורת הקרואטית לפני כמה ימים והבהיר: "חשוב לי להגיד לאוהדים שדימי לא נשאר כאן רק בגלל הכסף. אנחנו מנסים למצוא פיתרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully