וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאנלי שב לאימונים, המנהלת ענתה לספרופולוס: "לא הבטחנו דבר כזה"

4.1.2022 / 19:02

השחקן התאמן עם מכבי תל אביב אחרי שבוע של אימונים אישיים. המנהלת על תלונת המאמן בעקבות שני המשחקים תוך 48 שעות: "יריבותיה סירבו לדחות את המשחק". וגם: המדים הלבנים לרגל פתיחת שנת ה-90 למועדון

מצב הרוח החיובי במכבי תל אביב החזיק מעמד יומיים בלבד, אחרי שאתמול (שני) אלופת המדינה נכנעה פעם נוספת בליגה המקומית, הפעם עם 71:59 מביך בידיה של בני הרצליה במשחק בו פיגרה כמעט לכל אורכו. אחרי ניצחון על הפועל ירושלים, הצהובים לא הצליחו לחבר ניצחון שני תוך 48 שעות, ומאמן הקבוצה ניסה בסיום לייחס את ההפסד לעומס.

יאניס ספרופולוס, מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
המנהלת הגיבה לטענותיו. ספרופולוס/ברני ארדוב

"זה ברור שהתוצאה הושפעה מכך שהיינו חסרי אנרגיה", אמר המאמן היווני, "זה השפיע, שיחקנו ארבעה משחקים בשישה או חמישה ימים. שיחקנו שני משחקים בליגה הישראלית בתוך פחות מ-48 שעות. היו לנו בעיות עם המנהלת בעונה שעברה שלא נשחק משחקים אחד אחרי השני בליגה ועכשיו זה שוב כך. לשחק נגד קבוצה שמשחקת פעם בשבוע זה קשה. ברבע האחרון ולפני הסיום אפשר היה לראות את ההבדלים".

הערב, מנהלת הליגה הגיבה בנוגע לתלונה של ספרופולוס: "כללי מנהלת הליגה מאפשרים לקיים משחקים בהפרש של יומיים בין משחק למשחק, מעולם לא הבטחנו לאף קבוצה שלא תשחק שני משחקים בשבוע".

שחקן מכבי תל אביב קינן אוואנס מול שחקן בני הרצליה סנדי כהן. ברני ארדוב
היריבות סירבו לדחות את המשחק מול האלופה. אוואנס/ברני ארדוב

"אנו מתחשבים בקבוצות המשחקות באירופה ככל האפשר במסגרת האפשרויות. מכבי תל אביב ביקשה להזיז את אחד המשחקים מול ירושלים והרצליה לחודש מרץ, שתי הקבוצות היריבות סירבו לכך וגם המנהלת ראתה לנכון לקיים את המשחקים בתאריך המוקדם ביותר האפשרי, מתוך רצון לשמור על הלו"ז המתוכנן ולהימנע ככל האפשר מדחיית משחקים. מה גם שבחודש מרץ למכבי תל אביב יש לו"ז עמוס ובכל מקרה היתה משחקת שני משחקי ליגה בהפרש של 48 שעות".

"חשוב לזכור שכמות המשחקים בליגה ירדה מ-29 משחקים לקבוצה בעונה שעברה, ל-27 בלבד העונה, מה שמקל במיוחד על מכבי תל אביב ומוריד את מספר הפעמים שהקבוצה משחקת משחקים כפולים בליגה. בשנים האחרונות היורוליג הוסיף כמות משחקים נכבדה היוצרת עומס שלא היה בשנים קודמות".

ג'יימס נאנלי, שחקן מכבי תל אביב. אודי ציטיאט
חזר לאימונים של האלופה. נאנלי/אודי ציטיאט

בצד המקצועי, אחרי ההפסד לבני הרצליה ג'יימס נאנלי חזר היום לאימונים לאחר שבשבוע האחרון ערך אימונים אישיים בלבד. בנוסף, המועדון חשף היום את המדים הלבנים החדשים של הקבוצה לרגל פתיחת שנת ה-90 למועדון. הקבוצה הייתה אמורה ללבוש את המדים נגד באסקוניה, משחק הבית הראשון של מכבי תל אביב בשנת 2022, אך לאור דחיית המשחק הוזזה גם הופעת הבכורה של המדים החדשים.

צפו במדים החדשים שחשפה מכבי תל אביב

"הסט החדש מושק לכבוד חגיגות ה-90 למועדון, מגיע בצבע לבן-זהב-כחול ומלא בפרטים קטנים, שמכבדים ומוקירים את ההיסטוריה ומרימים לעתיד", נמסר מהמועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully