וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבחן הגדול של כריס ג'ונסון: הפועל חולון מחכה לבשיקטאש בפליי אין

4.1.2022 / 17:00

אחרי מפח הנפש במחזור הנעילה, הסגולים פותחים מחר (רביעי, 21:00) את הסדרה על הכרטיס לטופ 16. הפורוורד, שמאבד חמש נקודות ממאזנו בהפסדים, יצטרך לקחת מנהיגות ולשמור על יתרון הביתיות

10 המהלכים הכי טובים בשנת 2021 בליגה הספרדית/ספורט1

המסע הטורקי של הפועל חולון בליגת האלופות יגיע מחר (רביעי, 21:00) לפרק השני והגורלי שלו; אחרי שהאשימה את דרושפאקה בכך ש"עשתה לנו בית שאן" במחזור הנעילה, היא תארח את בשיקטאש בפתיחת סדרת הפליי אין על הכרטיס לטופ 16. הסגולים מקווים שזה לא יהיה הפרק האחרון, משום שהמנצחת תשובץ בבית שבו תשחק בין היתר גלאטסראיי.

שחקן הפועל חולון מייקל קייזר עם רפי מנקו, פרדריק בורדיון. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
התקשו לייצר מומנטום. קייזר עם מנקו ובורדיון/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

בכמה מילים: במובן מסוים, חולון היא קורבן של שיטת המשחקים הנהוגה במפעל. היא פתחה את העונה בסערה, אך כשיש פרק זמן כל כך ארוך בין מחזור למחזור, ובפרט כשמשחק נדחה (כפי שקרה לה לפני חודשיים בשל התפרצות הקורונה בדאצ'קה), קשה לייצר מומנטום. בסופו של דבר, היא מעמידה את עצמה למבחן - ופחות משנה אחרי הופעתה ההיסטורית ברבע הגמר, הדחה לפני הטופ 16 תיחשב לכישלון, בפרט כשיתרון הביתיות בצד שלה.

במרכז ההתמודדות: כריס ג'ונסון. קשה לבחור במישהו אחר, כששחקן אחד מוביל את הקבוצה במדד (18.7), בנקודות (16) ובריבאונדים (6.5). צריך להודות, על אף הדברים שנכתבו בסעיף הקודם, שההשוואה לעונה שעברה אינה הוגנת ו/או רלוונטית, כי נראה שחולון פחות טובה משהייתה. צמד התבוסות להפועל אילת המחיש זאת טוב מכל, והתרומה של ג'ונסון היא המפתח. בניצחונות בכל המסגרות הוא עומד העונה על 16.2 נקודות, ובהפסדים צונח ל-11.7 בלבד.

עוד בוואלה!

במכבי תל אביב הובכו מהיכולת מול הרצליה: "זה היה מביש"

לכתבה המלאה
שחקן הפועל חולון כריס ג'ונסון. ליגת האלופות, אתר רשמי
הרבה תלוי בו. ג'ונסון/אתר רשמי, ליגת האלופות

הנתונים: עד כמה יתרון הביתיות יהיה משמעותי בסדרה הזאת? על פניו, עשויה להיות לו השפעה מכרעת. חולון ספגה כבר שבעה הפסדים בליגת האלופות ובליגת העל, אבל שישה מהם היו בחוץ, ובהיכל הטוטו היא עומדת על 1:9. בשיקטאש, שתהיה חייבת לנצח בישראל כדי לעלות לשלב הבא, הפסידה בשלושה מארבעת משחקי החוץ האחרונים שלה ועומדת על 6:4 בכל המסגרות.

שחקן בשיקטאש קנאן סיפאהי. ליגת האלופות, אתר רשמי
חזר לקדנציה שנייה. סיפאהי/אתר רשמי, ליגת האלופות

היריבה: בשיקטאש הגיעה אשתקד לחצי גמר הפלייאוף הטורקי ונעצרה רק בידי אנאדולו אפס, אך העונה היא תקועה במרכז הטבלה עם מאזן 7:7, שמצטרף ל-3:3 באירופה. מאמנה הוא אחמט קאנדמיר, שהחל לאמן את הקבוצה ב-1997 וזו עונתו העשירית בתפקיד בשלוש קדנציות שונות, והוא בנה אותה סביב זרים אמריקאים בכל עמדה כמעט - הגארד אייזיאה ווייטהד (11.8 נקודות ו-4.6 אסיסטים), הסווינגמן טרבון בלויט (11.2 נקודות ב-42.6% לשלוש), הפורוורד רונדיי הוליס-ג'פרסון (טופ סקורר עם 13.8 נקודות) ושחקן הפנים דדריק לוסון (11.2 נקודות ו-8 ריבאונדים).

שימו לב ל: קנאן סיפאהי. הגארד הטורקי, בוגר בית הספר של ז'ליקו אוברדוביץ' בפנרבחצ'ה, חזר לפני מספר שבועות לקדנציה שנייה בבשיקטאש. הוא לא נזקק להתאקלמות מחודשת, ובשלוש הופעות הספיק להעמיד מספרים מרשימים של 14.3 נקודות ו-6.7 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully