וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודי בר-און הלך לעולמו בגיל 59

המגיש האהוב נפטר אחרי מאבק במחלה קשה. לאורך שנים ארוכות הגיש ויצר תכניות טלוויזיה, ביים מחזות ולימד קולנוע, אבל עבור חובבי הכדורגל בישראל, הוא היה הפנים של ליגת האלופות ואולי האיש המזוהה ביותר עם ערוץ הספורט

המחווה המרגשת של ערוץ הספורט למודי בר און לפני גמר ליגת האלופות/באדיבות ערוץ הספורט

איש התקשורת והספורט, מודי בר-און, הלך היום לעולמו בגיל 59, לאחר מאבק במחלה קשה. לאורך שנים ארוכות בר-און הגיש ויצר תכניות וסדרות טלוויזיה, ביים מחזות, שימש כמרצה ולימד קולנוע, אבל עבור חובבי הספורט בישראל, הוא היה הפנים של ליגת האלופות ואולי האיש המזוהה ביותר עם ערוץ הספורט.

"יום עצוב, מרכינים את ראשנו עם לכתו של חברנו האהוב מודי בר-און מאיתנו", נמסר מערוץ הספורט, החברים והמשפחה, "מחבקים את המשפחה ואת כל אוהביו. המשפחה מבקשת לשמור על פרטיותה ברגעים קשים אלה. הודעה על פרטי ההלוויה ימסרו בהמשך".

מודי בר און בטקס פרסי הטלוויזיה. מגד גוזני
יום עצוב. בר-און/מגד גוזני

בר-און החל את דרכו בערוץ הספורט ב-1994 והפך במהרה לאחד האנשים האהובים על המסך מבחינתם של אוהדי הכדורגל העולמי. בניצוחו, משדרי ליגת האלופות הפכו לצבעוניים ומרתקים ומבחינת צופים רבים בישראל, מפעל הקבוצות היוקרתי בעולם היה הרבה יותר ממשחקי כדורגל שמתחילים ונגמרים על כר הדשא.

לאורך השנים שלו בערוץ הספורט, בר-און הנחה גם שורה של תכניות מגזין וחדשות מעבר לעיסוק המאסיבי בליגת האלופות. בשנים האחרונות הוביל את המשדרים של המשחק המרכזי בליגת העל ולפני כן גם את תכניות סיכום המחזור, ובנוסף השתתף והיה שותף ליצירתם של תכנים רבים נוספים.

כשם שהפך למזוהה כל כך עם ליגת האלופות וגם עם הכדורגל הישראלי, בר-און היה ידוע כאוהד הפועל חיפה. הוא אמנם נולד בקרית טבעון, אבל בילדותו עברה משפחתו לעיר הכרמל ושם התפתחה אהבתו לקבוצה האדומה של העיר. בשנים האחרונות הביע תמיכה בקבוצת האוהדים הפועל רובי שפירא חיפה וב-2013 אף היה חלק מהתארגנות אוהדים שניסתה להעביר את קבוצת הנוער של הפועל חיפה לניהולה.

בשידור גמר ליגת האלופות בשבת בערוץ הספורט, מודי בר-און שידר כתבה לקראת המפגש בין ריאל מדריד לליברפול. "מודי אמור היה להיות כאן איתנו, חברנו האהוב שבנה בדמותו ובצלמו את שידורי ליגת האלופות. היה לנו חשוב שייקח חלק בשידור המשחק אז הנה נקודת מבטו", אמרה המגישה מירי נבו ומיד לאחר מכן נשמע קולו של מודי, בקול צרוד ורועד. "קיבלתם את אמן המילים שלנו", אמרה נבו בסיומה של הכתבה, "אנחנו מתגעגעים ומחכים כל הזמן, ובסבלנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully