וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה מתמקדת בג'סי וגררו: "אסור לעשות טעויות בינואר"

עודכן לאחרונה: 4.1.2022 / 9:30

נועלת הטבלה נחושה למצוא חיזוק לחלק הקדמי ומקווים שהשניים יקבלו הודעות שחרור מקבוצותיהם. לוזון ימצא פתרון ליציעים?

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי פתח תקוה 1:2/ספורט1

במכבי פתח תקוה עושים מאמצים קדחתניים לחזק את הקבוצה עם פתיחת חלון ההעברות. המאמן החדש ניר קלינגר, בוחן את צירופם של כמה שחקנים, בעיקר לחלק הקדמי שלא עומד בציפיות. היו"ר אבי לוזון שמודע למצב הקשה בטבלה, כבר התבטא בנושא ואמר שלא יהיה מנוס מצירופם של לפחות 3-4 שחקנים ושהמאמן יקבל כמעט את כל מי שיבקש.

שני השמות החמים כעת על הפרק הם אדווין ג'סי מבית"ר ירושלים ואדוארדו גררו ממכבי תל אביב, כאשר בפתח תקוה ממתינים שהשניים יקבלו תחילה הודעות שיחרור מקבוצותיהם, בטרם יחלו במגעים רשמיים איתם.

"השוק הישראלי חלש מאוד, נצטרך לפגוע טוב בגזרת הזרים כי אסור לנו לעשות טעויות בחלון הזה", אמר גורם במועדון. בפתח תקוה מבינים שמצבה הקשה של הקבוצה, עשוי לגרום לשחקנים שלא להגיע והדבר יאלץ את ראשי המועדון לפתוח את הכיס ולהציע סכומי כסף שיפתו את המועמדים להגיע.

אדווין ג'סי בית"ר ירושלים. דני מרון
יעבור לכחול של פתח תקוה? ג'סי/דני מרון

אבי לוזון ימשיך גם היום במאמציו לשנות את רוע הגזירה בנוגע להפחתת כמות האוהדים שמותרת להיכנס כעת לאצטדיון בפתח תקוה. כזכור בעקבות אירועי המשחק בסכנין, אליו נכנסו למעלה מ-1,500 צופים מעל המותר וכן הבלגן בכניסות בטדי במשחק הדרבי הירושלמי, הוחמרו דרישות הרישוי של משרד הכלכלה, וגרמו לכך שהופחתה כמות הצופים המאושרת מ-11,300 ל-8,500 בלבד.

בשבת יארחו המלאבסים את האלופה הלוהטת מכבי חיפה. בשל בעיה שנוצרה בכניסות האלקטרוניות ביציע המזרחי והחמרת הדרישות, יוכל היציע המזרחי בו אמורים לשבת הירוקים, להכיל כ-4,000 צופים בלבד במקום למעלה מ-6,000. לוזון להגיע לפתרון זמני למשחק בשבת על ידי קבלת אישור לקורא כרטיסים אלקטרוני שיוצב בכניסות שבהן יש כעת תקלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully