וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזוצ'וקוו אנתוני חיובי לקורונה, אראל ובן מרגי נמצאו שליליים

עודכן לאחרונה: 4.1.2022 / 19:32

הניגרי הותיר את אלישע לוי בבעיית בלמים לקראת הפועל תל אביב בשבת, אולם נרשמה אנחת רווחה בגזרת הקשר ועוזר המאמן שעברו בדיקת PCR

תקציר ה-2:2 בין עירוני קרית שמונה להפועל חיפה/ספורט1

בלם הפועל איזוצ'וקוו אנתוני נמצא חיובי לקורונה הבוקר (שלישי), אולם במועדון נשמו לרווחה בשעות הערב כאשר הקשר גל אראל ועוזר המאמן מאיר בן מרגי, שנמצאו חיוביים בבדיקות אנטיגן, יצאו לאחר מכן שליליים לנגיף בבדיקות PCR.

בהפועל חיפה אישרו שאנתוני הניגרי נעדר מהאימון ביום ראשון לאחר שלא חש בטוב ונשלח לעשות בדיקה, ממנה עלה שהוא חיובי לנגיף. אתמול היה יום חופשי והקבוצה לא ערכה אימון, אבל היום כל השחקנים ערכו בדיקות אנטיגן ואימון הבוקר נדחה. לאחר שאראל ובן מרגי יצאו חיוביים בבדיקה המהירה, הם עברו PCR שבו לא נמצאה עדות לכך שנדבקו.

בניגוד לאראל, אנתוני ייעדר מהמשחק של הפועל חיפה נגד הפועל תל אביב ביום שבת (15:00, ספורט3) ולאלישע לוי יהיה כאב ראש במרכז ההגנה, מכיוון שניסו קפילוטו פצוע ובין כה וכה היה מחמיץ את ההתמודדות בגלל צבירת כרטיסים צהובים. לואי טהא גמר את העונה מזמן, מיקי סירושטיין לא בתכניות ונראה שלוי יתפקד לצד בן והבה את גיא משפתי או עלי כיאל. מי שמתוכנן לשוב להרכב בשבת הוא הקשר חנן ממן, שלא פתח לאחר שהיה חולה בשבוע שעבר, אבל החלים.

אראל ואנתוני הם כמובן לא השחקנים היחידים שיחמיצו את המשחק בשבת בגלל שנמצאו חיוביים לקורונה. בהפועל תל אביב, עידן ורד נדבק ונכנס לבידוד וכמוהו אמור להיות גם דן איינבינדר, שנמצא חיובי בבדיקה ביתית ועשה בדיקת PCR.

איזוצ'וקוו אנתוני שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
צרות במרכז ההגנה. אנתוני/מאור אלקסלסי

משחקי המחזור הבא בליגת העל

הפועל חיפה - הפועל תל אביב
הפועל נוף הגליל - עירוני קרית שמונה
מכבי פתח תקוה - מכבי חיפה
מכבי תל אביב - הפועל באר שבע
הפועל חדרה - מכבי נתניה
בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד
בני סכנין - הפועל ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully