וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה: "לא פשוט לשמור על השחקן הכי טוב ואז לרוץ להתקפה"

עודכן לאחרונה: 4.1.2022 / 13:15

הישראלי של הוויזארדס ניסה להסביר את הקשיים בקליעה ("נראה שחגגתי כל הלילה...") לצד ההצטיינות בהגנה: "אני לומד לווסת את האנרגיה שלי, מאמין בקליעה שלי". קוזמה: "דני חושב יותר מדי, אבל כשהראש מסתדר לו הכל מתחבר ביחד". ואיך הוא באמת חגג את יום ההולדת?

דני אבדיה מדבר אחרי הניצחון ביום הולדתו/עריכת וידאו: ניר חן

דני אבדיה רשם הלילה (בין שני לשלישי) משחק מוזר למדי ביום הולדתו ה-21: מצד אחד שיאי קריירה באסיסטים (8) ובחטיפות (4), ומצד שני 7 נקודות ב-1 מ-7 בלבד מהשדה ב-121:124 של וושינגטון על שארלוט. הישראלי החטיא את שש הזריקות הראשונות שלו אך היה חתום על שלשה חשובה ברבע האחרון והיה שותף מלא לניצחון היקר של הוויזארדס.

בפתיחת מסיבת העיתונאים הודה אבדיה: "אני נראה כאילו חגגתי כל הלילה אתמול... הרגשתי שנראיתי מאוד עייף על המגרש. לא הרגשתי כל כך טוב היום, אני לא יודע למה. זו לא קורונה, אל תדאגו. איך חגגתי? הלכתי למסעדה נחמדה עם המשפחה הקרובה שלי, ולא יותר מזה כי כמובן שהייתי צריך להתכונן למשחק".

לאמלו בול שחקן שארלוט מול דני אבדיה שחקן וושינגטון. Patrick Smith, GettyImages
משימות הגנתיות מגוונות. דני אבדיה מול לאמלו בול/GettyImages, Patrick Smith

"נכנסתי למשחק קצת חלוד", המשיך אבדיה."אבל אני שמח שאיכשהו הצלחתי להניע את הקבוצה, לעזור לחברים שלי ולחלק אסיסטים. זה היה ערב קליעה לא פשוט בשבילי, אבל אני יודע מה אני שווה ושמח שניצחנו, ושיש עוד משחק לתקן את זה. אני מאמין בקליעה שלי. עם כמה שאני שומר טוב ועושה עצירות בחלק ההגנתי, זה לא תמיד בא לי בקלות בחלק ההתקפי, אבל מבחינתי הכי חשוב להיות עקבי".

על התפקידים המגוונים שלו אמר אבדיה: "זה די מטורף מבחינתי לחשוב שאני משחק באופן חלקי כרכז ושומר על הרכזים היריבים. אני אוהב לעזור לקבוצה ככה, המאמנים סומכים עליי והם יודעים למה אני מסוגל. הם נותנים לי משימות גדולות ומרגישים שאני נותן 100 אחוז בכל מה שאני יכול כדי לסייע לקבוצה לנצח. זה לא קל בכלל, אבל אני לומד, צובר ניסיון ומרגיש שזה יהיה טוב יותר ויותר עם הזמן".

כשנשאל האם ההשקעה המוגברת בהגנה משפיעה עליו בצד ההתקפי ענה אבדיה: "אני אהיה כנה - אני חושב שהכושר שלי מצוין, אבל זה לא פשוט לרדוף אחרי חסימות, לשמור על השחקן הכי טוב ואז לרוץ להתקפה. ב-NBA סגנון המשחק מאוד מהיר וזה לא פשוט בשבילי, אבל אני לומד לווסת את האנרגיה שלי".

עוד בוואלה

וושינגטון ניצחה את שארלוט, שיא קריירה לאבדיה בחטיפות ואסיסטים

לכתבה המלאה

קייל קוזמה, ששוב היה האיש של הוויזארדס בקלאץ' וסיים עם שיא עונתי של 36 נקודות, החמיא לישראלי הצעיר: "אני רואה הרבה מעצמי בו. מישהו מוכשר, אבל חושב יותר מדי. אבל ברגע שהראש שלו מסתדר, הכל מתחבר ביחד, וזה יכול להיות אדיר, כי הוא מסוגל לעשות הרבה דברים שונים על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully