וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 4.1: הצעת העתק של ארסנל על דושאן ולאחוביץ'

עודכן לאחרונה: 4.1.2022 / 21:29

התותחנים מציעים לפיורנטינה 55 מיליון יורו + לוקאס טוריירה עבור הסקורר הסרבי הנהדר, ליברפול מציעה 45 מיליון יורו עבור ארנאוט דנג'ומה, כוכב לידס על הכוונת של באיירן מינכן

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - וולבס 1:0/ספורט1

העברות

* אברטון רכשה מריינג'רס תמורת 12 מיליון פאונד את מגנה הימני של נבחרת סקוטלנד, ניית'ן פטרסון. המגן בן ה-20 חתם על חוזה לחמש שנים וחצי אצל הטופיז.

* ווטפורד גם כן צירפה מגן, חסן קמארה מניס הצרפתית. המגן השמאלי בן ה-27 חתם על חוזה עד לשנת 2025 אצל הצרעות.

* קשר לאציו, גונסאלו אסקלנטה, עבר בהשאלה עד תום העונה לאלאבס. הקשר הארגנטינאי חוזר לליגה הספרדית אחרי שנה וחצי בבירת איטליה, כאשר בקדנציה הקודמת בלה ליגה הוא שיחק באייבר בן 2016 ל-2020.

* גנואה שנאבקת נגד הירידה באיטליה, רכשה מיאנג בויז את המגן הימני סילבן הפטי. השוויצרי בן ה-25 עלה לרוסובלו 5 מיליון יורו.

* שוער הפועל חיפה בשנים 2019-2021, יסמין בוריץ', מצא קבוצה אחרי חצי עונה בה היה שחקן חופשי. הבוסני בן ה-34 חתם עד תום העונה בזאגלבי לובין הפולנית.

ארנוט דנג'ומה שחקן ויאריאל חוגג שער. רויטרס
בקרוב בליברפול? ארנאוט דנג'ומה/רויטרס

שמועות

* בזמן שארסנל מציעה את אובמיאנג לקבוצות אחרות, התותחנים נחושים להחתים את דושאן ולאחוביץ', החלוץ הסרבי הלוהט של פיורנטינה. לפי דיווח באנגליה ארסנל מציעה לסגולים 55 מיליון יורו + לוקאס טוריירה עבור הסקורר. הויולה לא פוסלים ושוקלים את ההצעה.

* אנטוניו רודיגר בלמה של צ'לסי הוא שחקן מבוקש מאוד. לפי דיווח ב"סקיי" ריאל מדריד, פריז סן ז'רמן, באיירן מינכן ויובנטוס מנהלות מגעים עם בלם צ'לסי, שהפך להיות שחקן חופשי.

* קשישטוף פיונטק חוזר לגנואה. הקבוצה האיטלקית הגיעה לסיכום עם הרטה ברלין לשאילת החלוץ הפולני, ותרכוש אותו בקיץ תמורת 17 מיליון יורו. פיונטק כבש 19 שערים ב-21 משחקים בגנואה לפני שעזב למילאן בינואר 2019.

* באיירן מינכן מנהלת מגעים מתקדמים עם לידס לרכישתו של ראפינייה, הכוכב הברזילאי שלה. הבווארים מוכנים לשלם 50 מיליון יורו עבור השחקן, שסומן כמחליפו של קינגסלי קומאן.

* האם ארנאוט דנג'ומה יהיה הרכש הבא של ליברפול? בספרד טוענים שהאנגלים מתכוונים להציע 45 מיליון כבר בחלון ההעברות הנוכחי כדי לרכוש את חלוץ נבחרת הולנד שמככב בשורות ויאריאל.

* דייגו סימאונה מחפש מחליף לקירן טריפייר, שיעזוב בקרוב את אתלטיקו מדריד ויחתום בניוקאסל. בספרד טוענים שהקולצ'ונרוס סימנו את ססאר אספיליקואטה מצ'לסי ומקווים לרכוש אותו במחיר סמלי לפני שחוזהו מסתיים בקיץ.

שחקן אתלטיקו מדריד לואיס סוארס. Soccrates Images, GettyImages
בדרך לארה"ב? סוארס/GettyImages, Soccrates Images

* ניוקאסל צפויה להציע 50 מיליון ליש"ט לבנפיקה תמורת דרווין נונייס. החלוץ האורוגוואי בן ה-22 כבש 13 שערים ב-13 משחקי ליגה העונה, גם מנצ'סטר סיטי ואתלטיקו מדריד הוזכרו כמועמדות לרכוש אותו. ניוקאסל מעוניינת גם בחלוץ ארסנל פייר אמריק אובמיאנג והוא עשוי להצטרף אליה בהשאלה עד תום העונה ואופציה לרכישה תמורת 20 מיליון ליש"ט בקיץ.

* הפגישה בין תומאס טוכל לרומלו לוקאקו התנהלה ברוח חיובית. המצב נרגע ולא אמורות להיות השלכות נוספות.

* פול פוגבה לא יעזוב את מנצ'סטר יונייטד בינואר והסוגייה תוכרע בסוף העונה. הקשר הצרפתי מסיים את החוזה שלו באולד טראפורד בקיץ הקרוב.

* המו"מ בין צ'לסי לאנדראס כריסטנסן לצ'לסי על הארכת החוזה של הדני נעצר בשל עניין מצידה של ברצלונה. הוא מסיים את החוזה הנוכחי בקיץ.

* מילאן במו"מ עם ליל כדי לרכוש את רנאטו סאנצ'ס. הקשר הפורטוגלי, שנרכש בגיל צעיר על ידי באיירן מינכן ולא הצליח שם, רוצה אתגר חדש בקריירה ונחוש לעבור.

* באורוגוואי טוענים שלואיס סוארס החליט לעזוב את אתלטיקו מדריד בקיץ הקרוב. אינטר מיאמי רוצה מאוד להחתים את החלוץ, שיחגוג 35 בעוד שלושה שבועות.

* מאט דוהרטי, שנרכש על ידי טוטנהאם מוולבס, צפוי לשוב כעת לזאבים לאור רצונו של אנטוניו קונטה לצרף שחקן כנף ימני חדש. בנוסף דווח באנגליה כי המאמן ביקש לצרף את שוער אינטר סמיר הנדנוביץ', שבעונה הבאה יאבד את מקומו לאנדרה אוננה שיגיע מאייאקס בהעברה חופשית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully