וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציב ספורט הנשים יעמוד על כ-60.8 מיליון שקלים ב-2022

עודכן לאחרונה: 3.1.2022 / 19:15

משרד הספורט הגדיל את תקציב הספורט בלמעלה מ-5 מיליון שקלים לעומת 2021, חילי טרופר: "בימים האחרונים גורמים שונים פיזרו הצהרות שגורמים נזק לספורט הנשים בישראל"

משרד הספורט הגדיל את תקציב ספורט הנשים, שיעמוד ב-2022 על כך של 60.8 מיליון שקלים. בשנת 2020, עמד כלל תקציב ספורט הנשים על סך 55.5 מיליון שקלים בשנת 2021.

עיקר התוספת המשמעותית הוקצה עבור תקציב חדש לספורט העממי שיעמוד על סך 3 מיליון שקלים ותקצוב לאתנה שיעמוד על 12.5 מיליון שקלים, כלומר גידול 3 מיליון שקלים. תקציב זה עתיד לראות גידול נוסף בשנת 2022 זאת הודות למאמצים הכבירים המושקעים בתחום זה במשרד.

שר התרבות חילי טרופר. ראובן קסטרו
הגדיל את התקציב. חילי טרופר/ראובן קסטרו

כמו כן, תקציב קבוצות ליגת העל בכדורסל לא ייפגע, ותקציב קבוצות ליגת העל בכדורגל נשים אף עלה ביחס לשנה הקודמת. נוסף לכך, תקציב הפרויקטים הייחודיים באגודות הנשים ייגדלו בהיקף של פי שניים מבעבר.


השר חילי טרופר התייחס לשמועות סביב התקציב ואמר: "בימים האחרונים גורמים שונים מפזרים הצהרות על סמך נתונים לא מבוססים וגורמים נזק לספורט הנשים בישראל. לא ספורט הנשים חשוב להם אלא הכותרות. מרגע כניסתי לתפקיד הדגשתי את החשיבות הרבה שאני רואה בקידום ספורט הנשים ואני שמח כי המדיניות שאנו מובילים תגיע אל השטח ותקדם את ספורט הנשים בישראל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully