וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלוץ היווני דימיטריס דיאמנטקוס יצטרף למ.ס. אשדוד בהשאלה

3.1.2022 / 18:26

השחקן בן ה-28, שרשם חמש הופעות במדי נבחרת יוון, יגיע כמושאל מהיידוק ספליט. עטאא ג'אבר: "נצטרך להתעלות ולא לחזור על הטעויות שעשינו במשחקים קודמים"

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל נוף הגליל 0:3/ספורט1

מ.ס. אשדוד נערכת לפתיחת חלון ההעברות מחר (שלישי) והיא תצרף לשורותיה את החלוץ היווני דימיטריס דיאמנטקוס בהשאלה מהיידוק ספליט הקרואטית. אשדוד זקוקה לחלוץ טבעי, כשרק פאהד באיו האוגנדי נמצא בסגל שלה והוא כבש שער אחד בלבד העונה בליגה. כעת באיו עשוי לעבור לקבוצה אחרת, שכן לאשדוד יש שישה זרים ומישהו יצטרך לפנות מקום ליווני.

דימיטריס דיאמנטקוס חלוץ יווני במדי סט. פאולי. Oliver Hardt, GettyImages
הופיע גם במדי נבחרת יוון. דימיטריס דיאמנטקוס/GettyImages, Oliver Hardt

דיאמנטקוס בן ה-28 החל את הקריירה באולימפיאקוס וכבש במדיה שני שערים. הוא שיחק בכל הנבחרות של יוון, כולל חמש הופעות בנבחרת הבוגרת בין השנים 2014 ל-2017.

מאולימפיאקוס יצא להשאלות בפאניוניוס, אריס וארגוטליס, וב-2015 עבר לקרלסרוהה הגרמנית, במדיה כבש 13 שערים בשנתיים. לאחר מכן שיחק גם בבוכום ובסט. פאולי, במדיה רשם את עונת השיא שלו עם 11 שערים בליגה השנייה ב-2019/20. בקיץ 2020 חתם לשלוש שנים בהיידוק ספליט, אבל כבש במדיה רק פעמיים ב-30 משחקים בכל המסגרות.

עוד בוואלה!

באשדוד מרגישים שניצחו במשחק עונה. בריהון יתחיל להיספר?

לכתבה המלאה

האזינו לריאיון עם עטאא ג'אבר

קשר הקבוצה עטאא ג'אבר התראיין הערב לתכנית הספורט של 103FM ואמר: "אחרי ארבעה הפסדים חשוב היה לנו להחזיר לעצמנו את הביטחון. באנו מרוכזים ונלחמנו, אני שמח על הניצחון, היינו צריכים את הנקודות כדי לא להיצמד לתחתית. לקח לנו הרבה זמן לבנות את הסגל, זה סגל יחסית צעיר, ולפעמים העובדה שאין הרבה ניסיון במגרש גורמת להפסדים".

עוד הוסיף: "נצטרך לתקן הרבה תוצאות שלא היו לטובתנו בסיבוב הראשון. אני מאמין שאנחנו קבוצה טובה. כל משחק נצטרך להתעלות על עצמנו מחדש, ולא לחזור על הטעויות שעשינו לפני. זה לא הכי נעים בעולם לשחק כשאין קהל באצטדיון, אך ידעתי שזה מה שיהיה פה באשדוד. אני מקווה שבעתיד יהיה יותר קהל. אני מאמין שעד סוף העונה אתן עונה טובה, וברור שחלומו של כל שחקן הוא להתקדם. צריך לעבוד יותר קשה, להגיע לפלייאוף ולהוכיח שאני כן שייך למקומות האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully