וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אופטימיות בגולדן סטייט שקליי תומפסון יחזור בראשון מול קליבלנד"

עודכן לאחרונה: 3.1.2022 / 23:13

הגארד עשוי לשוב אחרי שנתיים וחצי, ההחלטה הסופית תתקבל בשישי. אירווינג צפוי לערוך בכורה עונתית במדי ברוקלין ברביעי מול אינדיאנה

קליי תומפסון מתאמן עם גולדן סטייט לקראת החזרה למגרשים/מתוך יוטיוב

הקאמבק המרגש של השנה ב-NBA קרוב מתמיד. גארד גולדן סטייט ווריירס, קליי תומפסון, עשוי לחזור למגרשים לראשונה מאז יוני 2019 כבר ביום ראשון הקרוב, אז קבוצתו תארח את קליבלנד קאבלירס. כתב ESPN, אדריאן ווג'נרובסקי מדווח כי ישנה אופטימיות בקבוצה שהקלעי המופלא ישוב אחרי שנתיים וחצי למשחק הביתי, כאשר החלטה סופית צפויה להתקבל בשישי, כאשר הקבוצה תשוב לסן פרנסיסקו אחרי שני משחקי חוץ.

במשחק השישי והאחרון של גמר 2019 מול טורונטו ראפטורס, קליי תומפסון נאלץ לעזוב את הפרקט עם פציעה, כאשר לאחר מכן הוא אובחן עם קרע ברצועה הצולבת שגרמה להשבתתו לעונת 2019/20. חודש לפני פתיחת 2020/21, תומפסון קרע את גיד האכילס, ונאלץ להיעדר לשנה נוספת. כעת, השחקן שזכה עם הקבוצה בשלוש אליפויות צפוי להוות חיזוק משמעותי לקבוצה שמובילה את טבלת המערב עם מאזן 7:28.

עוד בוואלה!

דני אבדיה חוגג יום הולדת 21: איך הוא בהשוואה לעומרי כספי?

לכתבה המלאה

מועמדת נוספת לאליפות שצפויה לקבל חיזוק משמעותי בימים הקרובים היא ברוקלין נטס. אחרי למעלה מחצי שנה מחוץ למגרשים, קיירי אירווינג צפוי לחזור לפרקט כאשר הנטס יתארחו אצל אינדיאנה פייסרס בלילה שבין רביעי לחמישי.

אירווינג, שנפצע בפלייאוף האחרון ונשאר מחוץ לסגל עד כה העונה בשל סירובו להתחסן, הוחזר לסגל אך נכנס מיידית לפרוטוקול קורונה. כידוע, הגארד המוכשר יכול לחזור רק למשחקי חוץ, שכן מדינת ניו יורק אוסרת על שחקנים לא מחוסנים לשחק. בנוסף, אירווינג לא יוכל לשחק במשחקי החוץ נגד ניו יורק ניקס (שכן מדובר באותה עיר) ונגד טורונטו ראפטורס, מכיוון שקנדה אוסרת על כניסת שחקנים לא מחוסנים למדינה.

מתוך 47 משחקים שנותרו לנטס עד הפלייאוף, הגארד יוכל לקחת חלק ב-21 משחקים בלבד, זאת כל עוד ההנחיות בערים השונות יישארו כפי שהן.

שחקני ברוקלין נטס קיירי אירווינג, קווין דוראנט, ג'יימס הארדן. Elsa, GettyImages
בקרוב שוב על הפרקט. אירווינג עם דוראנט והארדן/GettyImages, Elsa

עבור הנטס, שמסומנים מתחילת העונה כפייבוריטים לזכות באליפות, מדובר בחיזוק משמעותי שישלים את ה"ביג 3" עליו חולמים במועדון, שכן גם בעונה שעברה אירווינג מיעט לשתף פעולה עם ג'יימס הארדן וקווין דוראנט לאור פציעות של השלושה.

ברוקלין מדורגת במקום השני במזרח, משחק אחד מתחת לשיקגו בולס, עם מאזן של 23 ניצחונות ו-11 הפסדים. הלילה תארח הקבוצה את ממפיס גריזליס, ואירווינג כמובן לא יוכל לשחק לאור העובדה שמדובר במשחק בית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully