וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאפורטה על ארלינג הולאנד: "שכל העולם יידע, ברצלונה חזרה לשוק"

עודכן לאחרונה: 3.1.2022 / 13:56

נשיא ברצלונה לא פוסל את האפשרות שהסקורר הנורבגי יגיע לצד מוראטה, בהנהלה חושפים את המגעים עם דמבלה, טורס שולח עקיצה לסיטי

סיכום שנה - קליפ פספוסים/ספורט1

ברצלונה הציגה היום (שני) את שחקן הרכש פראן טורס, ונשיא המועדון ז'ואן לאפורטה ניצל את ההזדמנות כדי לצאת בהצהרת כוונות בנוגע לעתיד המועדון: "ברצלונה חוזרת".

"היום זה יום חשוב למועדון, כי אנחנו מציגים שחקן מצוין, שהראה את ההתלהבות הגדולה שלו להגיע לברצלונה", אמר לאפורטה, "אני זוכר שאלמאני (חבר ההנהלה) דיבר על האפשרות שהוא יצטרף, ואנחנו מאוד שמחים".

הנשיא נשאל על האפשרות להחתים את ארלינג הולאנד, ואמר: "השיקום של בארסה הוא אמיתי. זה קורה. כולם בעולם צריכים להיות מוכנים, אנחנו חוזרים והולכים שוב על שחקנים גדולים בשוק. ברצלונה חוזרת!". על השאלה האם הגעתו האפשרית של אלבארו מוראטה תמנע את רכישת הולאנד, ואמר: "אני רק יכול להגיד שהצוות המקצועי עובד קשה כדי לבנות קבוצה תחרותית. הכל אפשרי".

פראן טורס מוצג בברצלונה, לצד נשיא המועדון ז'ואן לאפורטה. רויטרס
אוהב להתרברב. לאפורטה/רויטרס
פראן טורס מוצג בברצלונה. רויטרס
יש לו זיכרונות טובים מפפ. טורס/רויטרס

חבר ההנהלה מתאו אלמאני דיבר גם הוא ונשמע קצת יותר ריאלי: "החל מהיום כל עסקה שנעשה תלויה גם בעזיבות. עם פראן עשינו משהו יוצא מהכלל והחתמנו אותו לפני שפינינו מקום בשכר, כי הוא שווה את זה".

על המשא ומתן עם עוסמאן דמבלה אמר אלמאני: "לא אמורה להיות לנו פגישה עם הסוכן. דיברנו עם הנציגים שלו לפני חמישה חודשים, הייתה לנו הרבה סבלנות, הם יודעים מה אנחנו רוצים, שזה שהוא יישאר כאן איתנו. הגשנו לו הצעה להישאר".

פראן טורס נשאל האם זה נכון שהוא פנה לברצלונה במטרה לעבור אליה, ואמר: "הדברים האלה הם עניין פנימי. הדבר החשוב הוא שאני עכשיו שחקן ברצלונה, וזה מה שרציתי". טורס, שעזב את מנצ'סטר סיטי, נשאל מה למד מפפ גווארדיולה, וענה: "למדתי הרבה, הוא אחד המאמנים הטובים בעולם, יש לי הרבה זיכרונות טובים. אבל עכשיו אני במועדון הגדול בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully