וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונצ'יץ' חזר עם "חזה בוער", ווסטברוק טוען ש"מותר לי לאבד כדורים"

עודכן לאחרונה: 3.1.2022 / 10:39

כוכב דאלאס חזר אחרי היעדרות ארוכה והרשים, אך סיפר: "התחושה מוזרה". הרכז של הלייקרס רשם 9 איבודים אבל מאס בהתעסקות בזה: "אני יכול להחטיא"

סטפן קרי חוגג בחדר ההלבשה של גולדן סטייט ווריירס את שבירת שיא השלשות/האתר הרשמי של גולדן סטייט

זו הייתה ההיעדרות הכי ארוכה בקריירת ה-NBA של לוקה דונצ'יץ', הוא הודה שהוא חזר חלוד, מוגבל, קצת חולה, לא מבין בדיוק מה עבר עליו, אבל גם במצב הזה הוא הצליח לסיים הלילה (בין ראשון לשני) עם 14 נקודות, 10 אסיסטים ו-9 ריבאונדים ב-30 דקות בלבד, והוליך את דאלאס לניצחון 86:95 על אוקלהומה סיטי.

דונצ'יץ' החמיץ חמישה משחקים בגלל פציעה בקרסול, חמישה משחקים נוספים בגלל קורונה, נעדר בסך הכל 22 ימים מהמגרשים, עלה עם חבישה על ברך שמאל והרגל והמתאוששת, ועם זאת הראה מה הוא יודע לעשות.

לאחר המשחק סיפר: "זה היה קשה. הפעם האחרונה שבה שיחקתי 5 על 5 הייתה לפני ארבעה שבועות. התחושה מוזרה, אבל אני מאושר לחזור. החזה שלי בער. אני חושב שלאט לאט הכל יחזור לי, אבל הלילה כשזרקתי לסל, התחושה הייתה מוזרה. לא ידעתי להעריך אם הכדור הולך פנימה או החוצה. הייתה זריקה אחת שפשוט הרגישה מדהים - אמרתי לעצמי 'זרקת מעולה וזה עומד להיכנס', וזה היה איירבול".

מי שידע להעריך את התצוגה של לוקה הוא מאמנו ג'ייסון קיד, שאמר: "הוא כמעט השלים טריפל דאבל ב-30 דקות, אז כן, אני חושב שהיה לו משחק מעולה והוא עשה עבודה טובה. הוא עדיין מנסה להרגיש את זה, מחפש את זה, אבל הוא סידר לחברים קליעות נהדרות, לקח ריבאונדים עבורנו. הקפדתי לשאול אותו במהלך המשחק איך הוא מרגיש וכמה כוח יש לו, והוא אמר שהוא מרגיש טוב. היה כיף לראות אותו הלילה משחק".

לוקה דונצ'יץ', דאלאס מאבריקס. רויטרס
ברוך שובך. דונצ'יץ'/רויטרס
ראסל ווסטברוק, לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
פתאום מתברר שהמספרים לא משקפים את האמת. ווסטברוק/רויטרס

* ראסל ווסטברוק מרגיש שנטפלים אליו. הלייקרס גברו הלילה 103:108 על מינסוטה (ששיחקה בלי שני הכוכבים שלה, קרל אנתוני טאונס וד'אנג'לו ראסל), ווסטברוק סיים עם 20 נקודות, 5 אסיסטים ו-3 חטיפות, אבל גם התגובות ברשתות החברתיות וגם אנשי התקשורת העדיפו להתמקד בנתון אחר: לווסטברוק היו 9 איבודי כדור (7 במחצית הראשונה) ו-0 מ-5 מהשלוש.

ווסטברוק קלע ג'אמפ שוט חשובה ברבע האחרון, וכשנשאל האם הרגיש שהיא שחררה אותו אחרי שלא היה במיטבו, ענה בחוסר סבלנות: "אני לא מסכים. אני לא מסכים עם הטענה שלא הלך לי במשחק. המשחק שלי, אתם יודעים, הוא בסדר. היכולת שלי לא נמדדת בקליעה או בכמות האיבודים. כלומר, אני מחטיא זריקות, זה חלק מהמשחק. מותר לי להחטיא זריקות. אני יכול לעשות את זה. כמו כל שחקן אחר, מותר לי. אני גם יכול לאבד כדורים. מותר לי. הכל חלק מהמשחק".

ווסטברוק נחשב לאיש של מספרים, שרודף אחרי הסטטיסטיקה שלו (היחיד בתולדות הליגה שהעמיד בממוצע עונתי טריפל דאבל בארבע עונות שונות), אבל הוא טוען שהמספרים לא מראים את התמונה הגדולה. "מי שצופה בכדורסל יודע איזו השפעה יש למי שעושה את המהלכים הנכונים", אמר, "לעשות בוקסינג אאוט, לקחת ריבאונד, מה שלא יהיה, לעשות את המהלך הנכון, לקרוא נכון את המשחק, אלה הדברים שמרכיבים שחקן כדורסל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully