וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי על הצהוב של מיגל ויטור: "הבנתי שייעדר בגביע"

עודכן לאחרונה: 2.1.2022 / 23:54

מאמן באר שבע הגיב לצהוב המכוון שספג הבלם המצטיין כדי לא להחמיץ את מכבי חיפה, רוקאביציה: "רוצים להמשיך להשתפר"

תקציר: הפועל באר שבע - בני סכנין 0:3/ספורט1

הפועל באר שבע השיגה הערב (ראשון) ניצחון ליגה שביעי ברציפות והגדילה את הפער ספגה זמנית לחמש נקודות. הקבוצה של רוני לוי הביסה 0:3 את בני סכנין מצמד של ניקיטה רוקאביציה (44 ו-50) ושער נוסף של דוידה פטרוצ'י (46).

במחצית השנייה נרשם אירוע מגוחך כשמיגל ויטור רצה לספוג כרטיס צהוב. הפורטוגלי רצה להיעדר מהמשחק מול מכבי נתניה בגביע ולא מזה נגד מכבי חיפה בליגה ולכן ספג צהוב אחרי שפשוט עמד ליד כדור חופשי במשך זמן ממושך וכשקבוצתו כבר ב-0:3 עד שספג את הצהוב המיוחל.

ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ' התנצל בפייסבוק שלו בפני האוהדים על הדליפה מהגג, שהרטיבה את האוהדים: "מתנצל (גם אנחנו נרטבנו יחד איתכם). עוד טיפה סבלנות והעבודות יושלמו (אחרי הכול, עשינו הכול כדי שהקבוצה שלנו תישאר בבית ולא תצא לשחק במגרש חוץ). גשמי ברכה וגשם של שערים. יאלללה הפועל.

רוני לוי מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
הופתע שהצהוב יגרום לוויטור להיעדר מול מכבי נתניה? לוי/דני מרון
יגאל פריד, שופט כדורגל. דני מרון
הצהוב שספג ויטור. פריד/דני מרון

מאמן הפועל באר שבע רוני לוי אמר: "לא הלך קל, היה קשה מאוד. סכנין קבוצה טובה מאוד למרות שתפסנו אותה בסיטואציה מסוימת. היא קבוצה מאומנת, איכותית וחזקה. אני בטוח שהיא תסיים את העונה בחלק העליון. לא אהבתי את הנעת הכדור שלנו במחצית הראשונה, שמנו על זה דגש במחצית. רציתי להניע את הכדור בצורה סבלנית ורגועה יותר ואני חושב שראו את ההבדל במחצית השנייה. דנילו אספרייה לא הושעה, הוא לא התלבש למשחק. יש לנו סגל רחב וטוב ויש לי הרבה התלבטויות לגבי ההרכב. אנחנו הרבה פעמים שוברים את הראש עד הרגע האחרון, אור דדיה שחקן צעיר ומוכשר מאוד. אני רואה אותו כשחקן הרכב גם אם פעם או פעמיים הוא לא פתח".

על רוקאביציה: "כולם מכירים את האיכויות שלו. הוא לא שיחק שלושה או ארבעה חודשים והוא צריך זמן כדי להיכנס לכושר ולקצב. הוא מתחבר לשחקנים ומכיר אותו טוב יותר. הוא נכנס לקצב טוב ושרק ימשיך ככה". על הצהוב של מיגל ויטור אמר לוי: "אם אני מבין נכון זה נופל על גביע המדינה. להחסיר את מיגל בכל משחק זה מאכזב מבחינתנו. חבל, אבל זה מה שקרה".

לקראת המשחק בין מכבי חיפה למכבי תל אביב אמר לוי: "אני בעד הפועל באר שבע ואם יכול לקרות משהו שיעזור לנו, אז בשמחה".

ניקיטה רוקאביציה, שכבש צמד ו-8 שערים ב-10 המחזורים האחרונים, אמר: "היה משחק טוב, אני גאה בשחקנים, שיחקנו טוב והגיע לנו לנצח. יש עוד הרבה משחקים, זו עונה ארוכה והפוקוס הוא רק לחשוב ממשחק למשחק ולא לחשוב על העתיד. אנחנו רוצים להמשיך להשתפר כקבוצה. מכבי חיפה קבוצה נהדרת וגם לנו יש קבוצה טובה, העונה עוד ארוכה ויש עוד הרבה משחקים. אי אפשר להגיד שמישהו הוא הגורם המכריע. נמשיך קדימה ונראה מה יהיה".

שרון מימר מאמן בני סכנין. דני מרון
יצא מעודד למרות הכול. מימר/דני מרון

מאמן בני סכנין שרון מימר: "מי שראה את סכנין במחצית הראשונה ראה קבוצה מחויבת, רוצה, ואפילו מסוכנת יותר מבאר שבע. הגענו למצבים מסוכנים. החמצנו שני מצבים שהיו יכולים לשנות את המשחק. אנחנו סופגים שערים ששוברים אותנו מבחינה מנטאלית. המשחק השתנה אחרי השערים, באר שבע קיבלה ביטחון. אני לוקח את המחצית הראשונה שעמדנו שווים מול שווים נגד באר שבע, שהיא קבוצה איכותית מאוד. אקח את הדברים הטובים לקראת ההמשך".

לקראת המשך העונה: "לא רואה סיבה שלא יהיה שקט. אנחנו נגד שלושה משחקים נגד הקבוצות העשירות והגדולות ואנחנו עדיין בשישייה. נצא לדרך חדשה, נשמור על מה שעשינו. יש לנו עוד דרך לעשות. אני מאמין מאוד בקבוצה שלי, ראיתי הרבה דברים טובים דווקא פה בטרנר נגד קבוצה כזאת".

קשר סכנין בירם כיאל: "נאיביות שלנו בסוף המחצית הראשונה ותחילת השנייה. זה גמר לנו את המשחק והיה קשה לרדוף אחרי הפועל באר שבע. זה הפסד כואב. אני חושב שההפסד בשבוע שעבר היה של שלוש נקודות, באנו לפה לשחק ושיחקנו טוב בחלקים מסוימים. לא זכור לי שבאר שבע איימה עלינו במחצית הראשונה חוץ מהשער במצב נייח. הם יכולים להביא את האיכות שלהם. ואז ספגנו שני שערים בתחילת המחצית השנייה, שגמרו לנו את המשחק".

הפועל באר שבע תתארח ביום שבת בבלומפילד אצל מכבי תל אביב. בני סכנין תארח את הפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully