וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "אנחנו צריכים להסתכל למעלה". הוכנבוים: "חוסר אחריות"

עודכן לאחרונה: 2.1.2022 / 22:14

מ.ס. אשדוד מרוצה מה-0:3 על הפועל נוף הגליל, סייף: "מעבר? לא יודע כלום לגבי זה". ברקמן: "צריך להבין שאנחנו קבוצת תחתית"

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל נוף הגליל 0:3/ספורט1

מ.ס. אשדוד חזרה לנצח הערב (ראשון) כשהביסה 0:3 את הפועל נוף הגליל, שמצדה ממשיכה להפסיד ולהעמיק את הבור אליו נפלה מאז אמצע הסיבוב הראשון. הקבוצה מעיר הנמל פתחה פער של 7 נקודות מהקו האדום הודות לשערים של מוחמד כנעאן, יעקב בריהון (שבישלו האחד לשני) ועוז בילו. העולה מהליגה הלאומית נותרה מתחת לקו האדום, ותקווה כי פתיחת חלון ההעברות תביא עמה את השינויים הדרושים כדי לשפר עמדות במאבק נגד הירידה.

מאמן מ.ס. אשדוד רן בן שמעון אמר בסיום: "משחק מאוד מרשים, במיוחד בנקודת ההתחלה שבאנו לפה. היינו צריכים להמשיך אחרי הפתיחה הטובה, היו לנו 20-25 דקות פחות טובות, אבל אחרי שלושה הפסדים - כל הכבוד לשחקנים. אני מרגיש גאווה גדולה מאיך שהקבוצה שיחקה. אם להסתמך על יכולת, הקבוצה הזו צריכה להסתכל למעלה, יש פה סגל טוב. הייתה מלחמה מדהימה של השחקנים, היינו עם הלהט הנכון. יש פה שחקנים שלא שיחקו תקופה ארוכה, כמו בריהון שהיה מצוין וכבש את אחד השערים היפים השנה. שלושת הבלמים חזרו עם כל הקושי, והמשיכו את העונה הטובה".

שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים שער של מוחמד כנעאן נגד הפועל נוף הגליל. לירון מולדובן
"צריכים להסתכל למעלה". שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים/לירון מולדובן

קשר המנצחת קני סייף הוסיף: "חשוב שניצחנו, זה היה משחק משמעותי והאנרגיות טובות. אנחנו מסתכלים למעלה, לא על הקו האדום. אנחנו רוצים להיות בפלייאוף העליון ועל זה חושבים. באים לכל משחק כדי לקחת את הנקודות. דודו דהאן מטפל בעניינים שלי ואני לא יודע כלום לגבי מעבר. חשוב לי לעזור לאשדוד ובזה אני מתרכז".

קני סייף, מ.ס. אשדוד מול פדרו סאס, הפועל נוף הגליל. לירון מולדובן
לא חושב על מעבר. קני סייף/לירון מולדובן

המאמן המפסיד, ירון הוכנבוים ששוב שמע קריאות "תתפטר" ממעט האוהדים שהגיעו לבלומפילד, אמר: "אני ברגשות מעורבים. התוצאה גבוהה, אבל מי שהיה במשחק ראה שלא נפלנו מאשדוד. במחצית הראשונה, למרות התוצאה, היינו הרבה יותר דומיננטיים והגענו להרבה מצבים. אנחנו פשוט מקבלים החלטות לא נכונות שמסבכות אותנו. יכול להיות שאני צריך לקבל החלטות אחרות לגבי מי שצריך לשחק, אנחנו לא יכולים להיות כל כך נאיביים. מבחינתי זה חוסר אחריות. אני מקווה שיצטרפו עוד שחקנים ונצא מזה".

הקפטן ג'ניה ברקמן סיכם: "באסה להתחיל ככה את השנה, ההרגשה לא טובה בכלל. אנחנו כל פעם צריכים לרדוף אחרי קבוצות וזו בעיה. איבדנו את הביטחון, אנחנו צריכים לחזור לעשות את הדברים הפשוטים ולהבין שאנחנו קבוצת תחתית. המאמן הוא לא הבעיה, אנחנו השחקנים לא נראים טוב. אנחנו אלה שטועים וסופגים יותר מדי גולים. קבוצת תחתית שרוצה לשרוד בליגה לא יכולה לחלק מתנות כאלה".

מאמן הפועל נוף הגליל ירון הוכנבוים. לירון מולדובן
הייאוש גובר. ירון הוכנבוים/לירון מולדובן

הפועל נוף הגליל תחזור לשחק בשבת הקרובה, בבית נגד עירוני קרית שמונה, בעוד מ.ס. אשדוד תתארח אצל בית"ר ירושלים ביום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully