וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: מכבי תל אביב בהרצליה ללא ז'יז'יץ' וקלויארו

2.1.2022 / 19:24

אחרי הניצחון הגדול בירושלים, ייצאו השחקנים של ספרופולוס למשחק חוץ נגד הרביעית בטבלה (18:00). גם נאנלי בחוץ. הפועל גליל עליון תארח את הפועל באר שבע (19:00)

תקציר: קרשיאקה - דרושאפקה 82:79/ספורט1

משחקי ליגת העל ימשיכו גם מחר (שני). במשחק ממסגרת המחזור ה-12 תצא מכבי תל אביב להרצליה למשחק חוץ נגד הרביעית בטבלה שהפסידה לה 99:69 בסיבוב הראשון. במשחק ממסגרת המחזור ה-13 תארח הפועל גליל עליון את הפועל באר שבע, כשהקבוצה מכפר בלום ניצחה בסיבוב הראשון בקונכייה 61:73.

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
מקווה להציג יכולת משופרת. ווילבקין/דני מרון

בני הרצליה - מכבי תל אביב (18:00)

הנתונים: מכבי תל אביב מחזיקה ברצף של תשעה ניצחונות ליגה רצופים על הרצליה. יפתח זיו פתח את העונה עם 9.2 נקודות בממוצע בחמשת המחזורים הראשונים. בשבעת המחזורים הבאים קלע זיו רק 4.1 נקודות בממוצע. שון דאוסון חיבר בארבעת המשחקים האחרונים שלו 16.5 נקודות בממוצע למשחק. בחמשת המשחקים הראשונים שלו העונה קלע דאוסון רק 4.7 נקודות בממוצע.

במרכז ההתמודדות: ג'ון דיברתולומיאו. המתאזרח של מכבי תל אביב ירצה להמשיך ולהוכיח שהוא בכושר טוב ושכדאי ליאניס ספרופולוס לסמוך עליו גם במשחקי היורוליג.

בכמה מילים: הניצחון בגן נר בשבוע שעבר נתן לבני הרצליה מקום ברביעייה הראשונה אחרי סיבוב אחד, ובשרון חולמים על עונה בצמרת אחרי לא מעט עונות לא טובות. בקבוצה מחזיקים בשניים מכוכבי הליגה עד כה, כריס באב וצ'ינאנו אונואקו, ויקוו הפעם להיות תחרותיים יותר נגד מכבי תל אביב. בהרצליה יקיימו במשחק את המשחק הירוק, שיוקדש לאיכות הסביבה. אחרי הניצחון בירושלים הצהובים לא רוצים לעצור ומקווים לצבור מומנטום חיובי. הפציעה של אנטה ז'יז'יץ' מסיום המשחק בארנה נראית לא חמורה, אך הוא לא נכלל בסגל, כמו גם ג'יימס נאנלי ואנג'לו קלויארו.

עוד בוואלה!

דיווח: מכבי תל אביב הגישה הצעה לא.א.ק אתונה עבור בריאן אנגולה

לכתבה המלאה
שון דאוסון, בני הרצליה. ברני ארדוב
נכנס לכושר. דאוסון/ברני ארדוב

הפועל גליל עליון - הפועל באר שבע (19:00)

הנתונים: גבי צ'צ'אשוילי נמצא במומנטום נהדר עם 13.3 נקודות ו-7.3 ריבאונדים בשלושת המחזורים האחרונים אחרי שרשם בתשעת הראשונים 7.5 נקודות ו-5.1 ריבאונדים בממוצע. הפועל באר שבע ניצחה רק פעם אחת בששת המחזורים האחרונים.

במרכז ההתמודדות: דרק פארדון. הסקורר של באר שבע נתקע בשלושת המחזורים האחרונים מאז הגעת ליבאדיוטיס על 13.3 נקודות ובקבוצה חייבים אותו חד אם הם רוצים לחזור עם ניצחון חוץ מפתיע מכפר בלום.

בכמה מילים: הניצחון הדרמטי על מכבי ראשון לציון מנע רצף של שלושה הפסדים לקבוצה של ברק פלג והשאיר אותם בחלק העליון של הטבלה. עם זאת, בכפר בלום יודעים שחייב לבוא שינוי ביכולת כדי להמשיך את העונה הטובה שלהם. בהפועל באר שבע לא מצליחים להתאושש מהתקופה הפחות טובה שלהם, למרות שהיו קרובים להפתיע את הפועל חולון. במועדון מספרים על שבוע אימונים טוב, ואופטימיים שניתן לנצח את גליל עליון גם בחוץ.

שחקן הפועל גליל עליון גבי צ'צ'שווילי מול שחקן מכבי תל אביב עוז בלייזר. ברני ארדוב
בכושר טוב. צ'אצ'אשוויל/ברני ארדוב

משחקים נוספים שטרם שוחקו במחזור ה-12

הפועל חיפה - הפועל גלבוע/גליל
הפועל תל אביב - הפועל אילת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully