וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך למלכות השערים? "אלמלא נבחרת ישראל, וייסמן היה בראש הטבלה"

החלוץ כבש מחזור שלישי ברצף, מדביק את הפער עם שער הליגה ה-11, וקיבל ציון 7 בספרד. באוסטריה כבר מתגעגעים: "מפרק את הליגה"

תקציר: בירסחוט - אנדרלכט 7:0, ליאור רפאלוב שוב כבש/ספורט1

ההחלטה של שון וייסמן להישאר בויאדוליד על אף נשירתה לליגת המשנה, מתחילה להסתמן כנכונה. החלוץ הישראלי המשיך הערב (ראשון) בכושרו המצוין, כשכבש את שער הניצחון ב-0:1 לגאנס והעלה את מאזנו ל-11 שערי ליגה.

וייסמן רחוק רק שלושה שערים ממלך שערי הליגה כריסטיאן סטואני, כשגם רובן קסטרו (12) ובורחה באסטון (11) במאבק - אבל הישראלי נראה בכושר הטוב מכולם. את השער הפעם הוא כבש בנגיחה בדקה ה-44, וכעת עומד על ארבעה משחקים (כולל שלושה מחזורי ליגה) רצופים עם כיבוש.

"יש לנו שחקן אחד שכובש הרבה שערים, ועוד שורה של שחקנים שמצטרפים אליו", אמר מאמן ויאדוליד חוסה פאצ'טה כשהתבקש לנתח את מאזן הכיבושים הקבוצתי הדל יחסית, לעומת המספרים האישיים הטובים של וייסמן.

שון וייסמן חוגג עם שחקני ריאל ויאדוליד. רויטרס
בכושר נהדר. וייסמן חוגג/רויטרס

גם בתקשורת הספרדית שיבחו את וייסמן, וב"אס" ציינו שהחלוץ הישראלי "לא מפשל מול השער", ומנצל את הזדמנויות ההבקעה שלו באחוזים גבוהים. ב"אלדסמארקה" כתבו ש"וייסמן התחיל את 2022 כמו שסיים את 2021", והעניקו לו את הציון 7.

אחד מכתבי "מארקה" אף הכריז בביטחון ש"אין צל של ספק שוייסמן היה הפיצ'יצ'י עכשיו, אם לא ההופעות שלו בנבחרת ישראל. והוא אפילו לא בועט פנדלים".

ובזמן שבספרד מתרשמים, באוסטריה מתגעגעים. באתר Laola1 הקדישו כתבה נפרדת לוייסמן, אקס וולפסברגר, וציינו ש"הוא מפרק את ליגת המשנה בספרד".

"בקיץ דיברו על האפשרות שהוא יעזוב כדי לא לרדת לליגה השנייה, אבל ברור שוייסמן מרגיש בבית בויאדוליד", כתבו, "הדברים עובדים כמו שעון בשבילו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully