וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצף הניצחונות הכי ארוך העונה: הפועל ת"א הביסה 73:87 את גלבוע/גליל

אחרי החגיגה בדרבי, האדומים רשמו בגן נר ניצחון שלישי ברציפות. יאנג (26) ובראון (18) הצטיינו, הצפוניים עם ארבעה הפסדים ברצף

10 המהלכים הכי טובים בשנת 2021 בליגה הספרדית/ספורט1

ערב פתיחת העונה, סומנה הפועל תל אביב כקבוצת צמרת כמעט ודאית. עכשיו היא סוף סוף מתחילה להיראות ככזאת. האדומים הביסו הערב (ראשון) 73:87 את הפועל גלבוע/גליל בגן נר, הגיעו לשלושה ניצחונות ברציפות (הרצף הארוך ביותר שלהם העונה) והמשיכו את המומנטום מהניצחון הגדול בדרבי ביד אליהו.

כמו במשחק בין שתי הקבוצות לפני פחות משבועיים, גם הפעם הספיקו לקבוצה של דני פרנקו כמה דקות של לחיצה על דוושת הגז כדי לשייט לניצחון, שמעלה את מאזנם לשישה ניצחונות ושישה הפסדים מתחילת העונה. מנגד, גלבוע/גליל נמצאת במגמה הפוכה וכבר סופרת ארבעה הפסדים רצופים, שלושה מהם בפער דו ספרתי, ומתבססת במקום הלפני אחרון עם מאזן של שמונה הפסדים וארבעה ניצחונות בלבד.

ג'יימס יאנג שהצטיין גם בדרבי, המשיך את היכולת הטובה וסיים עם 26 נקודות ו-12 ריבאונדים, ונהנה גם ממחצית שנייה מצוינת של ג'ייקובן בראון (18 נקודות ו-5 אסיסטים. בר טימור הוסיף 11 למנצחת, שהעניקה לדני פרנקו את ניצחונו ה-200 כמאמן ראשי בליגה, שווה לדייויד בלאט במקום העשירי בכל הזמנים.

מנגד, אור קורנליוס היה נקודת האור של הקבוצה הביתית עם 14 נקודות - בדיוק כמו דרק קוק וחמש פחות מסאשה קיליה ג'ונס - אבל פרט לכך כולם הציגו יכולת חלשה ובעיקר הפגינו סף שבירה נמוך ביותר.

ג'ייקובן בראון, ג'יימס יאנג, הפועל תל אביב. דני מרון
החגיגה נמשכת. בראון ויאנג/דני מרון

מהלך המשחק

המשחק נפתח בשליטה של גלבוע/גליל, שנהנתה מדקות טובות של לונדון פראנטס ועלתה ל-3:11 מהיר. התעוררות של ג'ייקובן בראון סידרה לאורחת קאמבק מהיר לא פחות, והרבע הראשון הסתיים ב-22:23 בלבד לגלבוע. בר טימור וג'יימס יאנג התחממו ברבע השני, בצד השני פראנטס המשיך להכתיב את הקצב, ויחד עם דרק קוק השאיר את היתרון בצד של הגלבוע. נקודות ראשונות של בניה סרור חתמו את המחצית הראשונה כשהביתיים מובילים 40:42.

הרבע השלישי היה בסימן שחקן אחד: ג'ייקובן בראון. הגארד של האורחת עשה ככל העולה על רוחו עם 10 נקודות רצופות, והוביל בריחה של האדומים. גלבוע/גליל ניסתה לעצור את הסחף, אבל ביצעה שתי עבירות בלתי ספורטיביות שרק סייעו להגדיל את ההפרש, בדרך ל-54:69 להפועל תל אביב בסיום הרבע.

הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד, כשג'יימס יאנג ממשיך לצבור נקודות וגם צעירי הפועל תל אביב מצטרפים לחגיגה. מנגד, סאשה קיליה ג'ונס ניצל את הגארבג' טיים כדי לשפר סטטיסטיקות. 73:87 להפועל תל אביב בסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן הפועל גלבוע/גליל אור קורנליוס. אודי ציטיאט
אחת מנקודות האור היחידות בגלבוע. אור קורנליוס/אודי ציטיאט

סטטיסטיקה

קלעו להפועל תל אביב: ג'יימס יאנג (8 מ-13 מהשדה) 26 ו-12 ריבאונדים, ג'ייקובן בראון 18 ו-5 אסיסטים, בר טימור 11 ו-4 אסיסטים, ג'יי פי טוקוטו 8, לוטן אמסלם 7, עידן זלמנסון 6, גיל בני 5, רז אדם 4 וגידי שיפר 2.

קלעו לגלבוע/גליל: סאשה קיליה ג'ונס 19, אור קורנליוס ודרק קוק (7 ריבאונדים) 14 כל אחד, לונדון פראנטס 10 (9 אסיסטים, 6 ריבאונדים), נועם אביבי 7, מייקל בריסקר 5, יותם חנוכי ובניה סרור 2 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully