וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היורוליג תושבת או שהבידוד יקוצר? ראשי הקבוצות יכנסו דיון חירום

רוב משחקי המחזור האחרון נדחו, והמצב רק הולך ומחריף לקראת המשחקים הקרובים. ביום שני תתקיים ישיבה מקוונת. בין ההצעות שיעלו: לעצור את הליגה למספר שבועות עד לדעיכת גל התחלואה, או לקצר את זמן ההשבתה של שחקנים מאומתים

תקציר: קרשיאקה - דרושאפקה 82:79/ספורט1

הנהלת היורוליג תתכנס מחר (שני) לישיבת חירום מקוונת, בהשתתפות כל המועדונים הקבועים במפעל, כדי לדון במתווה הפעילות תחת ההתפשטות המהירה של זן האומיקרון באירופה. רוב המשחקים במחזור החולף - חמישה מתוך תשעה - כלל לא התקיימו, בגלל התפרצות הנגיף בקבוצות השונות.

על פי המתווה הקיים, שהונהג עוד בעונה שעברה, כל משחק יכול להידחות שלוש פעמים - ובלבד שאחת הקבוצות לא תוכל להעמיד סגל מינימלי של שמונה שחקנים בערב נתון. מכיוון שכל שחקן שנמצא חיובי לקורונה יוצא להשבתה של 14 ימים, ברור כי התמונה רק תלך ותסתבך בימים ובשבועות הקרובים.

מלבד הקבוצות שנותרו מושבתות לחלוטין כבר מהשבוע שעבר (דוגמת אולימפיה מילאנו, וילרבאן, פנאתינייקוס, אולימפיאקוס וריאל מדריד), גם בקרב המעטות שנותרו "נקיות" ושהצליחו לשחק כרגיל בימים האחרונים, מתגלים יותר ויותר מקרים. 

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין עם דרק וויליאמס. דני מרון
יוכלו לארח את באסקוניה ביום חמישי? סקוטי ווילבקין ודרק וויליאמס/דני מרון

האזינו: אהרל'ה ויסברג על הסיטואציה הסבוכה ביורוליג

האלופה אנאדולו אפס הודיעה בסוף השבוע על שבעה מאומתים, וגם בבאסקוניה - שאמורה להתארח ביום חמישי אצל מכבי תל אביב - החלה התפרצות מחודשת, מלבד המאמן נבן ספאחיה שלא עמד על הקווים בניצחון האחרון. משחקה בליגה הספרדית נגד סן פאבלו בורגוס, שהיה מיועד להתקיים היום, נדחה.

אחת ההצעות שתעלה בישיבה היא השבתת היורוליג לתקופה מוגבלת, עד שהגל יתחיל לדעוך והתחלואה תרד, כדי לאפשר לקבוצות להתאושש ולחזור לסגלים מלאים לפני חידוש המשחקים. חלק מהמועדונים תומכים ברעיון, אבל ראשי הליגה חוששים מהאפקט הכלכלי שעלול להיות למהלך כזה.

במקביל, ישנם קולות הפוכים, שקוראים לפעול בהתאם לנוהג החדש בארה"ב ולקצר את תקופת הבידוד וההשבתה של שחקנים ומאמנים חיוביים. 

כל עוד המתווה הקיים עומד בעינו, ישנה סבירות גבוהה כי לפחות חמישה משחקים מהמחזור הקרוב יידחו: אלבה ברלין - פנאתינייקוס, צסק"א מוסקבה - ברצלונה, אנאדולו אפס - באיירן מינכן, ז'לגיריס קובנה - אולימפיאקוס, וילרבאן - מונאקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully