וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם אריאל: "אנחנו מבינים איפה טעינו. אין שום השלכות למשחק הזה"

הפועל ירושלים ספגה הפסד ביתי ראשון העונה בליגת העל, דווקא במשחק שבו חזרה למספרי צופים שלא נראו מאז פרוץ הקורונה. הקפטן יודע איפה הייתה הבעיה: "היינו רכים בפתיחה ונתנו למכבי תל אביב לשלוט בצבע"

10 המהלכים הכי טובים בשנת 2021 בליגה הספרדית/ספורט1

9,170 צופים שברו את שיא הקהל בארנה מאז פרוץ מגיפת הקורונה, לפני כמעט שנתיים, אבל דווקא אמש (שבת) ספגה הפועל ירושלים את הפסד הבית הראשון שלה העונה בליגת העל, 83:78 למכבי תל אביב.

במהלך שלושת הרבעים הראשונים, צעדו יותם הלפרין ושחקניו ביתרון למשך חמש דקות וחצי בלבד. הם איפשרו ליריבתם לפגוע ב-13 מ-15 לשתיים במחצית הראשונה, אבל בפתיחת הרבע הרביעי נדמה היה שהבעיות של הצהובים שוב צפות - ואילו המארחת עומדת לצאת לבליץ שאין ממנו דרך חזרה. בשלוש דקות היא טסה ל-0:11, כשהגארדים אדם אריאל, רטין אובסוהאן וג'יילן אדאמס קלעו את כל הנקודות, והפכו פיגור 63:59 ליתרון 63:70.

דווקא אז האדומים נעצרו. חמש ההתקפות הבאות הניבו סל אחד בלבד, וגם הוא הגיע מריבאונד התקפה, ובשבע הדקות האחרונות - מיתרון השיא ועד לסיום המשחק - פגעו ב-3 מ-11 מהשדה.

נועם דוברת, שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
נעצרו דווקא במאני טיים. נועם דוברת בבכורה שלו בהפועל ירושלים/דני מרון

"אין שום השלכות למשחק הזה", טען אריאל. "אנחנו מבינים איפה טעינו, ונלמד להבא. זה רק ישפר אותנו לעתיד. היינו רכים בפתיחת המשחק, ונתנו להם לשלוט בצבע עם אחוזים מטורפים לשתיים. במחצית השנייה הרמנו את הקשיחות, ולצערנו נפלנו בסוף עם טעויות קטנות שנתנו למכבי ביטחון".

הסנטר ג'ון אגבונו נותר אתמול מחוץ לסגל משום שעדיין לא השלים את הבדיקות הרפואיות. נועם דוברת שותף למשך עשר דקות בהופעת הבכורה שלו, ותרם שלשה אחת (1 מ-4 מהשדה). אריאל, שכבר שיתף איתו פעולה במכבי ראשון לציון, אמר: "אני אוהב מאוד את נועם, הוא שחקן מעולה עם פוטנציאל גדול, ואני שמח שהוא איתנו. הוא יתרום לנו הרבה בעתיד".

ביום שלישי תצא ירושלים למנרסה, לקראת משחק ההשלמה במחזור הנעילה של שלב הבתים בליגת האלופות. אגבונו ודוברת לא יוכלו להשתתף בו, משום שבמועד המקורי עוד לא היו חתומים בקבוצה, והמפגש עצמו יתקיים ביום חמישי בשעה לא שגרתית, 13:30 (שעון ישראל), לאור דרישת האדומים. הסיבה: לאפשר להם לחזור ארצה עוד באותו הלילה ולהספיק להתכונן למשחק הליגה נגד גלבוע/גליל במוצאי שבת.

ניצחון יקנה לקבוצה הישראלית את המקום השני בבית ב', ויוביל אותה לסדרת פליי אין עם יתרון הביתיות נגד פרומיטיי של ננו גינזבורג. אם תפסיד, היא תסיים שלישית ותחזור כבר בשבוע הבא לספרד, לסדרה מול טנריפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully