וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם דני אבדיה נכנע בהגנה, מאמן וושינגטון שוב רומז: "שורקים נגדו בקלות"

עודכן לאחרונה: 2.1.2022 / 9:12

"תצוגה מופלאה בהגנה" או חוסר אונים? הישראלי של הוויזארדס נכנע להטעיות של דרוזן ויצא ב-6 עבירות, אנסלד מודה שהוא התקשה ("אף פעם לא טוב לעשות עבירה על ג'אמפ שוט") וממשיך להאמין בו: "ישתפר לעתיד". דרוזן על סל הניצחון: "כמו חלום"

דני אבדיה אחרי שיא הדקות העונתי שלו מול יוטה/האתר הרשמי של הוויזארדס

קרב נהדר בוושינגטון הסתיים הלילה (בין שבת לראשון) בניצחון גדול של שיקגו, 119:120 על הוויזארדס, אחרי סל ניצחון של כוכב הבולס דמאר דרוזן, שרק אתמול בלילה קלע שלשת ניצחון על הבאזר מול אינדיאנה והשלים מול הוויזארדס 24 שעות מושלמות.

וושינגטון הובילה ב-12 הפרש בהפסקה, שיקגו צימקה וחזרה, קייל קוזמה קלע שלשה 3.3 שניות לסיום שקבעה 117:119 לוושינגטון, אך כאמור, דרוזן היה זה שהכריע וסיים עם 28 נקודות, כשבסיום המצלמה התמקדה בשחקני וושינגטון ההמומים, במיוחד דני אבדיה. זאק לאווין הצטיין גם הוא בשיקגו עם 35 נקודות.

בראדלי ביל פתח כרכז וסיים עם 27 נקודות ושיא קריירה של 17 אסיסטים, קוזמה קלע 29 נקודות (12 מ- 18 מהשדה) והוסיף 12 ריבאונדים, דניאל גאפורד קלע 19 (9 מ- 10 מהשדה) וקלט 8 ריבאונדים, הוויזארדס שלטו בצבע עם יתרון משמעותי (30:72) אבל זה לא הספיק.

דני אבדיה אחרי ההפסד לשיקגו. מתוך שידורי הטלוויזיה, צילום מסך
דני אבדיה אחרי ההפסד לשיקגו/צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה
דני אבדיה אחרי ההפסד לשיקגו. מתוך שידורי הטלוויזיה, צילום מסך
דני אבדיה אחרי ההפסד לשיקגו/צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה

דרוזן, שהפך לשחקן הראשון בתולדות ה-NBA שקולע סל ניצחון לילה אחרי לילה, אמר: "זה מדהים, במיוחד כשזה נעשה במשחקי חוץ... אני לא יודע אם אני חולם עכשיו או שזה אמיתי. אתה קורע את התחת, ואתה מבין שאם אתה נמצא במצב הזה, אתה חייב לנסות לנצל אותו". המאמן המפסיד ווס אנסלד ג'וניור החמיא לדרוזן: "זה היה יופי של מהלך, הייתה עליו שמירה טובה. כואב להפסיד ככה".

בראדלי ביל אמר בסיום: "שיחקנו חזק, אבל דמאר כל העונה מציג יכולת של MVP. עשינו עבודה טובה, אבל הם עשו עוד מהלך אחד שהכריע". ביל שרשם שיא קריירה של 17 אסיסטים: "שיחקתי רכז, וניסיתי למצוא את השחקן הפנוי. זה היה מפתיע, וזה מה שקורה בליגה, הרבה נעדרים, והייתי צריך לנהל את המשחק".

קוזמה: "היה קרב נהדר, נלחמנו כל הלילה, נתנו יופי של משחק, ואני גאה בכל מי ששיחק. אבל SHIT HAPPENS. דמאר אמר לי אחרי המשחק 'תחזיק לי את הבירה'... חלקנו את הכדור, מסרנו וחיפשנו את האיש הפנוי, עשינו עבודה טובה גם בהגנה, שיחקנו בצורה כיפית לאחרונה. היו כמה שריקות נגדנו, אבל זאק ודמאר הכריעו, עם קליעות קשות. עשינו כמה טעויות, אבל אנחנו חבורה מלאת ביטחון".

דני אבדיה סיים עם 10 נקודות ב-34 דקות, ושוב קיבל משימות הגנתיות קשות, והפעם קצת התקשה. אבדיה סיים עם 6 עבירות, 4 מהן ברבע האחרון, שהעניקו לשיקגו כמה זריקות עונשין אחרי שהישראלי נכנע להטעיות של דרוזן, שהקפיץ את אבדיה וסחט עבירה והלך לקו. שריקה אחת נראתה מעט גבולית, אבל מאמן וושינגטון לא ערער עליה. ב"וושינגטון פוסט" נכתב על הישראלי שהוא "נתן עוד תצוגה מופלאה בהגנה, כשהטריד בהצלחה שחקנים כמו דרוזן, לאווין ו-ווצ'ביץ'".

דני אבדיה מול דמאר דרוזן, וושינגטון וויזארדס מול שיקגו בולס. G Fiume, GettyImages
שריקות קלות מדי. אבדיה/GettyImages, G Fiume
דמאר דרוזן חוגג סל ניצחון, וושינגטון וויזארדס מול שיקגו בולס. G Fiume, GettyImages
"אני לא יודע אם אני חולם עכשיו או שזה אמיתי". דרוזן/GettyImages, G Fiume

ווס אנסלד ג'וניור נשאל מה דני אבדיה יכול ללמוד מהשמירה על דמאר דרוזן, וענה: "להבין מה הוא, ואיך הוא משחק, ומה הוא מנסה להשיג. הוא (דרוזן) קשוח, זז הרבה, קולע, ושחקן צעיר חייב להישאר מרוכז. וזה קשה". נגד אבדיה נשרקו 4 עבירות רק ברבע האחרון, והמאמן יודע: "היו נגדו שריקות קשות, והוא מקבל אותן בקלות. אתה צריך להעמיד את הגוף נכון, להראות נכון איפה הידיים שלך, להגיב בזמן, לתת לעצמך הזדמנות להפריע לזריקה. עשינו עבירה על ג'אמפ שוט, וזה אף לא דבר טוב, במיוחד שחקן כמוהו, שמטעה וגורם לך לקפוץ, ונקוה שזה רגע שילמד ממנו, והוא יהיה מוכן לעתיד". בראדלי ביל אמר על אבדיה: "דני הולך ומגבש את הזהות שלו כשחקן, הוא צובר ביטחון ומשתפר. הוא אחד השומרים הכי טובים שיש לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully