וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים בהודעה תקיפה: "נזהה את האוהדים ונתבע אותם"

2.1.2022 / 8:30

המועדון הוציא גינוי רשמי אחרי שהמאמן זיו אריה הותקף על ידי כמה אוהדים בתום התיקו נגד הפועל חדרה: "נגיש תלונה במשטרה"

תקציר ה-1:1 בין הפועל ירושלים להפועל חדרה/ספורט1

בהפועל ירושלים התייחסו הלילה (בין שבת לראשון) באופן רשמי לתקרית לאחר המשחק נגד הפועל חדרה (1:1) באצטדיון טדי, במהלכה אוהדים התגודדו סביר רכבו של זיו אריה, גידפו את המאמן במילים קשות וירקו על רכבו. בהודעת המועדון נכתב: "מותר ורצוי להשמיע דעה כי זה הכדורגל וזו קבוצת אוהדים, אך מה שקרה היום בטדי, על ידי מיעוט שאפילו המלה 'קומץ' מגדילה אותו, לא יכול להיות מקובל בקרבנו. קבוצת אנשים ביציע הגיעה הערב במוצהר כדי להזיק לנו. הם זרקו חפצים למגרש כדי שהמועדון ייקנס והילכו אימים על מאמן הקבוצה שעשה את דרכו לרכב לבדו, תקפו מילולית וירקו לעברו. מאז התפרסם מופע האימים הזה הוא זכה לגינוי חד ומוחלט, סביבו מאוחדים כל האוהדים".

עוד נכתב בהודעה: "אנחנו נדאג שקבוצת האנשים הזו לא תהיה יותר חלק מהיציע האדום. נזהה אותם, נתלונן במשטרה, נשלח מכתבי הרחקה ונתבע אזרחית. הם ביזו אותנו, אבל לא יצליחו לפגוע בכל מה שהוא הפועל ירושלים. גם מזה נגדל ונתלכד, ונמשיך לעבר המטרה המשותפת של הישארות בליגת העל".

זיו אריה, מאמן הפועל ירושלים. דני מרון
מעמדו לא על הפרק. אריה/דני מרון

מעמדו של אריה לא עומד על הפרק. המאמן לא חושב לעזוב ומצד ההנהלה אין כוונה לפטרו. בשלב הזה המחשבות הן על חיזוק הקבוצה בינואר בשני שחקנים לפחות, כאשר במועדון מבינים כי הדברים לא יהיו פשוטים, על אף הסיוע של אורי אלון והיכולת הכלכלית שגדלה. גורם במועדון אמר אתמול: "כל הליגה מחפשת חיזוק וכמעט אין מה להביא. גם אלה שאתה רוצה לא ממהרים לבוא אליך, ישראלים או זרים. קשה מאוד להשתדרג בינואר, אבל נעשה את כל המאמצים".

רוסלן ברסקי, שלא זוכה לקרדיט, צפוי לחפש קבוצה בינואר. לקשר חוזה לשנתיים והוא יעזוב רק תמורת פיצוי הולם. אם יצורף שחקן התקפה, מי שצפוי לעזוב הוא עידן שמש, לו יש ביקוש במספר קבוצות בליגת העל. במועדון היו מרוצים מהיכולת של חאמד שולאג'ה, שבמשחקים האחרונים נראה טוב יותר. אם יצורף שחקן זר לחלק הקדמי, מי שכנראה יעזוב יהיה הקשר האחורי קלייטוס נומביל.

עוד בוואלה!

רכבו של זיו אריה הותקף אחרי התיקו: "חיים משמחה לאיד"

לכתבה המלאה

משחקי המחזור הבא בליגת העל

הפועל חיפה - הפועל תל אביב
הפועל נוף הגליל - עירוני קרית שמונה
מכבי פתח תקוה - מכבי חיפה
מכבי תל אביב - הפועל באר שבע
הפועל חדרה - מכבי נתניה
בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד
בני סכנין - הפועל ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully