וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוידה הדהים, רפואה הנהיג והילד האלמוני חגג: המהפך של הפועל תל אביב

עודכן לאחרונה: 2.1.2022 / 7:46

רפואה דרבן ברגעים הקשים, דוידה גרם לאיינבינדר לתפוס את הראש, הצעירים והקהל ממחישים את האווירה הטובה, אזולאי ורוסה חוזרים, וליידנר מודה: "היה לנו משחק ממש טוב". לוסיו יעזוב?

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי פתח תקוה 1:2/ספורט1

1. עם שלושה ניצחונות רצופים, 9 מ-9 מאז מונה למאמן, למרות סגל חסר ולא מעט בעיות, קובי רפואה כבר מתחיל להריח צמרת עם הפועל תל אביב. אם בשני הנצחונות הקודמים רפואה היה מרוצה מהתוצאה אך הרבה פחות מהיכולת, אתמול (שבת) בניצחון 1:2 על מכבי פתח תקוה הוא הרגיש שדברים מתחילים לבוא לידי ביטוי, בעיקר במשחק הלחץ והדברים הקטנים שהוא רוצה לראות מכל אחד ואחד משחקניו.

נכון, גם אתמול היכולת של האדומים לא הייתה בשיאה. אומנם היכולת הייתה טובה יותר טוב מזו שהייתה נגד קרית שמונה, וקובי רפואה רוצה לראות עוד שיפור גדול - אבל אי אפשר להתעלם מזה שהקבוצה הפגינה הרבה אופי ויכולת להתמודד עם הלחץ, שהגיע לשיאו לאחר ההדחה מהגביע ופיטורי ניר קלינגר.

עוד לפני המשחק אמר רפואה לשחקניו על היריבה: "הם נלחמים על החיים שלהם אבל גם חסרי ביטחון ויעשו טעויות, צריך לנצל את זה, ללחוץ אותם מהפתיחה". אחרי שער השווין של פתח תקוה, כשהאדומים נראו בלחץ, רפואה דרבן את שחקניו ("צאו קדימה, שחקו חכם, מה נעצרתם ככה?") וביקש מכולם לדחוף ולנסות לנצח, למרות שחלק מהשחקנים התלוננו על עייפות והתכווצויות.

אושר דוידה, שחקן הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
הפועל תל אביב חוגגת/אודי ציטיאט
מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה. אודי ציטיאט
הקסם ממשיך לעבוד. רפואטה/אודי ציטיאט

2. את הסכר אתמול פתח אושר דוידה עם השער הנהדר. שער שסימל את כל הלחץ והשחרור של אותו הרגע. דוידה סיפר בסיום שרצה למסור לאיינבינדר, ואכן אפשר לראות את הקפטן מסמן תנועות עם הידיים כשהוא לא מבין למה דוידה לא מוסר - אך ברגע שהכדור נכנס הוא שם ידיים על הראש כלא מאמין על איכות הביצוע.

ודוידה לא היה שחקן הבית היחיד שזכה לשבחים אתמול. שגיא גניס, עונה ראשונה בנוער, שהצטרף לקבוצה של רפואה יום לפני, בישל את השער לדוידה והיה זה שהוכשל בזמן הפציעות בדרך לשער הניצחון של יואב תומר. כמה גניס אלמוני? שחקנים בסיום אמרו עליו כי "הילד שהצטרף אלינו מהנוער שלשום היה מצוין" ו"ההוא שהעלו מהנוער מטוס, גם מבין את המשחק" - כשחלקם לא ממש זוכרים את שמו המלא.

דורון ליידנר, שבישל את שער הניצחון, אמר בסיום: "אני חושב שהיה לנו משחק ממש טוב, שלטנו במשחק, נראינו טוב, הגיע לנו לנצח, שמחים שזה גם הגיע בדקה כזאת מתוקה. באופן אישי אני שמח לחזור אחרי חודשיים, היה לי קשה, אבל אין כמו לחזור עם בישול בדקה כזאת".

שחקני הפועל תל אביב יואב תומר, שי אליאס. אודי ציטיאט
הכל הולך בכיוון הנכון. אדומים צוהלים/אודי ציטיאט
שחקן הפועל תל אביב יואב תומר. אודי ציטיאט
כמה זה מתוק. תומר/אודי ציטיאט

3. השער של יואב תומר הגיע גם עם לא מעט מזל, אך מסמל את האנרגיות הטובות שיש בקרב הקבוצה והקהל, עם האמונה וההתלהבות מהסיטואציה הנוכחית. העובדה שהקבוצה שיחקה בשעת צהריים הביאה קרוב ל-9,000 צופים באווירה חגיגית, רווח נקי של קהל ובעיקר ילדים ובניית דור נוסף של אוהדי כדורגל בכלל ואוהדי הקבוצה בפרט.

4. עידן ורד נפצע באצבע רגלו כתוצאה מתיקול ונזקק לתפרים לאחר המשחק. שלומי אזולאי הקשר ופארליי רוסה אמורים להתחיל אימונים השבוע, כאשר רפואה עדיין לא יודע מי מהפצועים יחלים ויעמוד לרשותו נגד הפועל חיפה במחזור הבא. לקראת ינואר ההתמקדות כרגע היא בצירוף שחקן התקפה משמעותי, כאשר במידה ולוסיו יבקש לעזוב במועדון לא יעמדו בדרכו.

משחקי המחזור הבא בליגת העל

הפועל חיפה - הפועל תל אביב
הפועל נוף הגליל - עירוני קרית שמונה
מכבי פתח תקוה - מכבי חיפה
מכבי תל אביב - הפועל באר שבע
הפועל חדרה - מכבי נתניה
בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד
בני סכנין - הפועל ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully