וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר: "הדברים שנאמרו מצד הפועל תל אביב היו ברמה נמוכה"

עודכן לאחרונה: 1.1.2022 / 22:50

מאמן מכבי פתח תקוה לאחר ההפסד לאקסית בדקה ה-96: "קבוצה במצבנו לא יכולה לספוג ככה". רפואה: "לאיש אין ספק לגבי היכולות של דוידה, אבל הוא צריך להשפיע כל הזמן"

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי פתח תקוה 1:2/ספורט1

הפועל תל אביב חגגה היום (שבת) ניצחון שלישי ברציפות, לאחר שגברה 1:2 על מכבי פתח תקוה של מאמנה הקודם ניר קלינגר, בזכות שער דרמטי של יואב תומר בדקה ה-96. האדומים עקפו לפחות זמנית את מכבי תל אביב, שתפגוש את מכבי חיפה ביום שני, בעוד המלאבסים נותרו במקום האחרון עם נקודה אחת בלבד בחוץ העונה.

המאמן המנצח קובי רפואה אמר בסיום: "במחצית הראשונה שיחקנו כדורגל, אבל לא מספיק. בשנייה ראינו קבוצה אחרת, שרוצה לנצח. מכבי פתח תקוה לא הגיעה לאף מצב במחצית השנייה ולנו הגיע לנצח. אני מאוד מכבד את ניר ואוהב אותו, לא אכנס לעניין החילופים. הפועל תל אביב תהיה במקום בו היא צריכה להיות. היום היה המשחק הכי טוב שלנו, נמשיך להשתפר במשחקים הבאים. הפצועים חסרים, אבל זו עובדה ולא תירוץ מבחינתי. יש עוד שחקנים שרוצים להוכיח את עצמם. אני מקווה שהפצועים יחזרו בקרוב ונהיה קבוצה יותר טובה, יחד עם חיזוק או שניים בינואר".

שחקן הפועל תל אביב יואב תומר. אודי ציטיאט
שחקני הפועל תל אביב חוגגים עם גיבור הניצחון, יואב תומר/אודי ציטיאט

על אושר דוידה, שכבש במבצע ענק את השער הראשון: "לגבי היכולות שלו אין לאף אחד שום ספק. הוצאתי אותו כי הוא עלה פצוע ושיחק עם זריקה. הוא צריך להשפיע כל הזמן ולא רק בהבלחות. אנחנו עובדים על זה, הוא מודע לכך ואני מאמין שישתפר בהמשך".

אושר דוידה הוסיף: "ביום חמישי קיבלתי מכה חזקה באימון ואתמול לא התאמנתי. היום עליתי לחימום עם כאבים וחשבתי שלא אוכל לשחק, אבל הצוות עשה את העבודה הכי טובה שיש ועליתי עד שלא יכולתי. אני שמח שהצלחתי לעזור. רציתי בהתחלה למסור לאיינבינדר כשקיבלתי את הכדור, אבל משהו גרם לי להמשיך ובנגיעה השנייה פחדתי שיהיה נבדל והלכתי לפי מה שהרגשתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה. אודי ציטיאט
עדיין מושלם בקדנציה הנוכחית באדום. קובי רפואה/אודי ציטיאט

ניר קלינגר התקשה להסתיר את התחושות הרעות כשסיכם את משחקו הראשון במכבי פתח תקוה: "בכורה מאוד מתסכלת. קבוצה במצב כזה צריכה לעשות גולים בהזדמנויות שיש לה, והיו לנו הזדמנויות יותר מדי טובות כדי להבקיע. כשאתה על הקשקש, אי אפשר לספוג שער כזה בדקה האחרונה. אני לא יודע מה היה שם, אבל זה מתסכל מאוד".

על האקסית: "זו הזדמנות להודות לאוהדי הפועל תל אביב על כמעט שלוש עונות. ברור שאני לא מתכוון להיגרר ולהגיב לדברים שנאמרו, הם היו ברמה נמוכה מדי. אני מתעסק במכבי פתח תקוה ובאתי בראש פתוח. אני יודע שהמשימה מאתגרת מאוד, אבל כבר היום אפשר היה לראות שיפור גדול מאוד. יכולנו להפוך את המשחק עם ההזדמנויות שהיו לנו. פה, עם הקהל ובדקות האחרונות, זה יכול להלחיץ וזה מה שקרה".

שחקן מכבי פתח תקוה ארד בר מאוכזב. אודי ציטיאט
המשבר של מכבי פתח תקוה נמשך. ארד בר/אודי ציטיאט

ארד בר הוסיף: "מאוד מתסכל, במיוחד שזה קורה לנו כבר פעם שנייה. אין מה לעשות, צריכים להמשיך קדימה, להרים את הראש ולקחת את הנקודות החיוביות. נרים את עצמנו, זה רק משחק אחד. יש עוד עונה ארוכה ואנחנו מאמינים שנוכל לעשות את זה. יש עוד עונה ארוכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully