וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מעודדת משועה: "לא אותו שחקן מלפני חודשיים"

2.1.2022 / 8:20

החלוץ הבריק בתיקו בנתניה: "היינו בטוחים שיסיים כמו ראובן עובד". ויש גם סיבות לדאגה: "בדקות הרעות, אנחנו הכי חלשים שיש"

תקציר: מכבי נתניה - בית"ר ירושלים 0:0/ספורט1

1. חלאופילו פלייטר היה מתוסכל מאוד בסיום ה-0:0 של בית"ר ירושלים נגד מכבי נתניה אתמול (שבת). עמוק במחצית השנייה החלוץ הסורינאמי קיבל כדור עומק נהדר מירדן שועה וניצב לבדו מול דני עמוס, אבל בעט לא מספיק טוב והשוער הדף. "איזה פספוס, אני לא מבין למה לא בעטתי ישר, זה היה צריך להיות הראשון שלי העונה", אמר פלייטר ביציאה מהאצטדיון וביטא היטב את התחושות בקבוצה - איזה פספוס.

בית"ר אמנם הציגה יכולת חלשה מאוד במחצית הראשונה, אבל במחצית השנייה הגיעה לארבעה מצבים שגם ביום רע היו חייבים להניב לפחות שני שערים. זה הסתיים בלי כדור אחד ברשת והאוהדים פירקו את פלייטר ברשתות.

אפשר להבין את האכזבה, אבל צריך גם לזכור שפלייטר הוא בחור צעיר שכמעט ולא זוכה לחולצת ההרכב. כשהוא קיבל אותה במושבה נגד מכבי פתח תקוה הוא היה טוב ובישל לירדן שועה בצורה מרשימה את השער הראשון. אתמול הוא חזר ל-11, אך מול השער כבר איבד ביטחון.

הסורינאמי הוא בוודאי לא אחד הזרים המרשימים בתולדות בית"ר, אך עדיין, לפחוד עד שריצ'מונד בואצ'י יחזור מאליפות אפריקה בעוד כחודש, בית"ר זקוקה לו ולשערים שלו. יוסי מזרחי יעשה הכול כדי להחזיר לו את הביטחון. התנועה שלו אתמול הייתה טובה אך הוא כשל מול השער, אם ימשיך לקבל קרדיט סביר להניח שהביטחון יגיע.

שחקן בית"ר ירושלים חלואפילו פלייטר, מול שחקן מכבי נתניה, עומרי גנדלמן. ברני ארדוב
"לא מבין למה לא בעטתי ישר". פלייטר/ברני ארדוב

2. הבעיות של בית"ר הן הרבה מעבר ליכולת הכיבוש של פלייטר. הבהלה במחצית הראשונה היא משהו שחוזר על עצמו ובמועדון מנסים להבין את הסיבה ואף מודים: "כשאנחנו בדקות חלשות, אנחנו הכי חלשים שיש. מבוהלים, לא מוצאים את עצמנו ובנס לא סופגים שערים. הגיע הזמן שהמחציות האלה ייעלמו, אחרת נשלם על זה ביוקר".

לבית"ר הייתה בעיה גדולה אתמול בקישור. אם בדרבי הירושלמי מרכז השדה התייצב עם תפקודו של אופיר קריאף לצד קמסו מארה וחזרתו של מרקו ינקוביץ' לעניינים, אתמול זה נראה אחרת לגמרי. המונטנגרי היה חולה וקריאף הוסט לעמדת הבלם במקום אוראל דגני הפצוע. בנוסף, מיכאל אוחנה, שיכול לתת חצי שעה טובה במרכז השדה חלה גם הוא ולא התלבש. עוד לפני המשחק יוסי מזרחי אמר לסובבים: "לשחק מול נתניה עם כל ההתלהבות שלה ללא שחקנים שמחזיקים כדור בקישור? יהיה קשה מאוד".

אביאל זרגרי, קמסו מארה, שחקני בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"הגיע הזמן שהמחציות האלה, כמו הראשונה אתמול, ייעלמו"/ברני ארדוב

3. ירדן שועה שהיה אחראי אתמול לכל אחד מהמצבים הטובים של בית"ר, ייעדר ממשחק הגביע נגד מכבי חיפה אחרי שספג צהוב חמישי. שועה זכה למחמאות על היכולת שלו ועל האחריות שלקח עליו במהלך המשחק ובמועדון אומרים: "זה לא דומה לשחקן שהיה כאן עד לפני חודשיים. עד אז היינו בטוחים שהוא מסיים כמו ראובן עובד, היום אפשר להאמין לו כשהוא מדבר על מעבר לאירופה בקיץ".

ג'וסואה מחיאס אמור לנחות בימים הקרובים בישראל, להיבדק ולהתחיל להתאמן. אדווין ג'סי מתקשה למצוא את מקומו, אתמול נכנס כמחליף רק בדקה ה-87 ועשוי לקבל הודעת שחרור רשמית. בבית"ר אמרו כי בשלב זה לא יתייחסו להצעות שיש עבור שחקנים עד אשר יתבהר מצב הקבוצה.

שחקן מכבי נתניה, שיר צדק, ליד שחקן בית"ר ירושלים, ירדן שועה. ברני ארדוב
היה אחראי לכל אחד מהמצבים הטובים של בית"ר. שועה/ברני ארדוב

האזינו: אופיר סער על הנעשה בבית"ר

4. בבית וגן כולם מחכים למוצא פיו של הנאמן יצחק יונגר, שבטח יצטרך לקבל את אישורו של משה חוגג למהלכים שיבצע בקרוב. בשלב הזה אין הצעת רכישה שמתקרבת לסכומים שהאחרון דורש, כאשר התסריט היותר ריאלי הוא שהמועדון יעבור ללא תמורה כאשר הרוכש החדש ייקח עליו את כל התחייבויותיו. אם זה לא יקרה, ליונגר יש תכנית מגירה של קיצוצים, שחרורי שחקנים וגלגול חלק מההוצאות לעונה הבאה על מנת לשרוד את העונה הנוכחית.

משחקי המחזור הבא בליגת העל

הפועל חיפה - הפועל תל אביב
הפועל נוף הגליל - עירוני קרית שמונה
מכבי פתח תקוה - מכבי חיפה
מכבי תל אביב - הפועל באר שבע
הפועל חדרה - מכבי נתניה
בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד
בני סכנין - הפועל ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully