וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי: "אם אנחנו לא יודעים לנצל מצבים כאלה, אנחנו בבעיה"

שורה של החמצות גדולות הותירה את בית"ר ירושלים עם נקודה נגד מכבי נתניה. בני לם: "אחד המשחקים הכי טובים שלנו העונה"

"במחצית השנייה הגענו לארבעה מצבים של 100 אחוז גול. אם אנחנו לא יודעים לנצל אותם ולנצח, אנחנו בבעיה". כך אמר הערב (שבת) יוסי מזרחי בסיום המשחק בו בית"ר ירושלים נפרדה ממכבי נתניה ב-0:0 בחוץ. הקבוצה מהבירה הסתגרה במחצית הראשונה, שיפרה את הופעתה במחצית השנייה ולמרות שלא החזיקה הרבה בכדור, היא רשמה כמה פספוסים של שערים בטוחים. ירדן שועה, שהיה האחראי לכל אחד מהמצבים של בית"ר, ספג צהוב חמישי והוא יחמיץ את משחק הגביע נגד מכבי חיפה.

שחקן מכבי נתניה, שיר צדק, ליד שחקן בית"ר ירושלים, ירדן שועה. ברני ארדוב
היה אחראי לכל המצבים של בית"ר, אבל גם לאחת ההחמצות. שועה/ברני ארדוב

מאמן בית"ר המשיך: "אף פעם לא אתרץ דברים ברעשי רקע, הרכב חסר, בכלום. בחצי השני השחקנים שעמדו לרשותנו שיחקו כדורגל לא רע בכלל ונתניה לא הגיעה למצב אחד אפילו. נכון שצריך לשחק כדורגל יותר טוב, אבל אני מאמין שכשכל שחקני ההרכב יחזרו, נשחק יותר טוב".

מזרחי נשאל על החיים בצל הניסיון למכור את המועדון והשיב בחיוך: "אולי אם יקנו את בית"ר, הבעלים החדש ימכור אותי. אתם מדברים על דברים היפותטיים, גם לנו - האנשים בתוך המערכת - אין מושג מה יהיה. זה הסגל כרגע והוא זה שצריך להביא תוצאות".

המגן מקס גרצ'קין: "תחושת פספוס, כן. אני שמח ששחקנים התחילו להבין את המצב ושינו גישה. אפשר היה לראות את המלחמה וההקרבה מהדקה הראשונה. לצערי לא הבקענו, אבל יצאנו עם נקודה חשובה. צריך לפתוח טבלה, לראות את המיקום שלנו ולהבין שאסור לנו להפסיד ואנחנו צריכים להשיג נקודות בכל מגרש. הגענו למצבים מעולים ולצערי זה נגמר רק בנקודה. מה שקורה מסביב לא בשליטתי, אנחנו לא מתעסקים בזה".

שחקן בית"ר ירושלים מקס גרצ'קין, מול מכבי נתניה. ברני ארדוב
"מלחמה והקרבה". גרצ'קין/ברני ארדוב

מאמן מכבי נתניה, בני לם, סיכם: "הגענו לרחבה, אבל לפעמים אתה מחזיק יותר מדי בכדורף עושה עוד דאבל פס... חבר'ה צריך כדור ברשת. זה היה אחד המשחקים הכי הכי טובים שלנו השנה, בית"ר נפלה מהרגליים במחצית השנייה. לא שכחתי את המצבים שהם הגיעו אליהם, אבל אנחנו שלטנו".

לם הוסיף: "הרגל המסיימת - זה מה שהיה חסר היום. משהו חסר בחלק הקדמי, אולי ביטחון עצמי לשחקנים מקדימה. אבל יש לנו קבוצה צעירה, רעננה, שרצה".

השוער דני עמוס: "לא ספגנו שזה טוב. אנחנו בתקופה שהצלחנו לעצור את השטף, אבל חבל שלא כבשנו היינו כי היינו יותר טובים ברוב המשחק. בכל פעם שמאבדים נקודות מרגישים פספוס, אבל בואו לא נשכח מה היה פה לפני חודש וחצי-חודשיים, אז אנחנו מעודדים. ההצלות? זה התפקיד שלי".

בראשון:

מ.ס. אשדוד - הפועל נוף הגליל (19:00)
הפועל באר שבע - בני סכנין (20:15, ספורט2)

בשני:

מכבי חיפה - מכבי תל אביב (20:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully