וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן ניצחה בכפר סבא אחרי 33 שנה, ראשון לציון שוב הפסידה

מיקו ממן החמיץ פנדל אבל העניק לקבוצתו 0:1 על הירוקים המאכזבים, איסמעיל עאמר לא עזר לכתומים שהפסידו 2:0 לריינה. 0:1 לאדומים אשדוד על הפועל פתח תקוה

הגרלת שמינית גמר גביע המדינה בכדורגל 2021/22/צילום: יותם רונן, עריכה: טל רזניק

המחזור ה-18 בליגה הלאומית הושלם הערב (שני) עם המשך ההתאוששות של הפועל רמת גן, שהשיגה 0:1 בכפר סבא. מכבי בני ריינה התקרבה למוליכות עם 0:2 על הפועל ראשון לציון שנמצאת מתחת לקו האדום למרות עוד שינוי על הקווים, והפועל אדומים אשדוד גברה 0:1 על הפועל פתח תקוה באשקלון.

מיקו ממן שחקן הפועל רמת גן. אודי ציטיאט
העניק להפועל רמת גן ניצחון ראשון בכפר סבא מאז נובמבר 1989. מיקו ממן/אודי ציטיאט

הפועל כפר סבא - הפועל רמת גן 1:0

ההתאוששות המרשימה של האורדונים מאז הגעתו של רוני אוואט נמשכה עם ניצחון ראשון בכפר סבא מאז נובמבר 1989. אז אמיל ולב כבש צמד בלויטה והפעם מי שהכריע הוא מיקו ממן, שמצא את הרשת בדקה ה-73 אחרי שמתן גלנטי עצר לו פנדל בדקה ה-24 וחגג את השביעי שלו העונה בליגה. כפר סבא שוב כשלה והיא ממשיכה להתרחק מהמוליכות עם ניצחון בודד בשמונת המחזורים האחרונים. הפועל רמת גן עם 10 נקודות מתוך 12 עם אוואט וספגה רק פעם אחת בארבעת המשחקים הללו, כשלפני כן הייתה ההגנה הגרועה בליגה.

עוד בוואלה!

שישי כתום: בני יהודה בפסגת הלאומית, נס ציונה נצמדה אליה

לכתבה המלאה
מאמן מ.ס. כפר קאסם איסמעיל עאמר. שלומי גבאי
אכזבה בבכורה המחודשת. איסמעיל עאמר/שלומי גבאי

מכבי בני ריינה - הפועל ראשון לציון 0:2

חמישה הפסדי ליגה רצופים דרדרו את הפועל ראשון לציון עד מתחת לקו האדום, מה שגרם לעמוס לוזון לפטר את ריימונד אטפלד שהשיג נקודה מתוך 18 וגם הודח מהגביע על ידי מכבי שעריים מליגה א'. איסמעיל עאמר, שאימן בהצלחה רבה את הקבוצה בעונה שעברה, חזר למשימת חילוץ שהתחילה באצטדיון גרין עם הפסד שישי רצוף. ריינה איבדה גובה עם ארבעה משחקים ללא ניצחון ושני הפסדים רצופים, אבל בגרין חזרה לנצח והיא רק שתי נקודות מהפסגה. ז'וליו סזאר נגח את הראשון בדקה ה-24, מתנאל טדסה הכפיל חמש דקות לסיום.

הפועל אדומים אשדוד - הפועל פתח תקוה

הפועל אדומים אשדוד - הפועל פתח תקוה 0:1

העולה הדרומית לא הפסידה עדיין משחק ביתי בליגה הלאומית, וגם המעבר הכפוי לאשקלון לא קלקל לה את המאזן. חמזה מואסי, המושאל ממ.ס. אשדוד, הכריע את המשחק בדקה ה-14 אחרי כיסוי רע של דניאל טוויזר ובישול של נירן רוטשטיין. הפועל פתח תקוה לא מצאה תשובה ורשמה משחק רביעי רצוף ללא ניצחון ושביעי בו היא סופגת (למרות היותה עדיין ההגנה הטובה בליגה).

תוצאות משחקי יום שישי:

בני יהודה - בית"ר תל אביב בת ים 0:3
סקציה נס ציונה - מכבי אחי נצרת 1:4
מ.ס. כפר קאסם - הפועל אום אל פאחם 1:1
הפועל רעננה - הפועל ניר רמת השרון 1:2
הפועל עפולה - הפועל עכו 1:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully