וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתקציר: מנצ'סטר סיטי ניצחה את ארסנל 1:2 בדקה ה-93

רודרי (90+3) השלים את המהפך הדרמטי של המוליכה, בדרך לניצחון 11 רצוף. סאקה כבש ראשון, מחרז השווה בפנדל, גבריאל הורחק

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 1:2 על ארסנל/ספורט1

מנצ'סטר סיטי סיימה את 2021 עם 10 ניצחונות ליגה רצופים ופתחה היום (שבת) את שנת 2022 עם הניצחון ה-11 - 1:2 דרמטי על ארסנל בתוספת הזמן. האלופה פיגרה ונראתה רע במחצית הראשונה, אבל כמה דקות של דרמה (57 עד 59), במהלכן השוותה, הצילה מהקו והשיגה יתרון מספרי הובילו בסופו של דבר לעוד מהפך גדול שסידר פער זמני של 11 נקודות בפסגה.

רודרי שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג שער. רויטרס
הגיבור של האלופה. רודרי/רויטרס

ארסנל לא ניצחה את מנצ'סטר סיטי בליגה מאז דצמבר 2015 וקיוותה שהרצף הנהדר שלה, בעיקר בבית, יסייע לה להתבסס במקום הרביעי ולהפתיע את האלופה. המחצית הראשונה הייתה טובה והתותחנים, שחסרו את מאמנם מיקל ארטטה החיובי לקורונה, השיגו שער יתרון מרגלי בוקאיו סאקה וגם היו קרובים לשני, אבל גבריאל מרטינלי לא כבש בשתי הזדמנויות והעונש הגיע לאחר ההפסקה.

ברנרדו סילבה סחט פנדל שאותו ניצל ריאד מחרז בדקה ה-57 אחרי בדיקת VAR, ומיד לאחר מכן נתן אקה הציל את האלופה עם חילוץ נדיר מהקו אחרי טעות קשה של אמריק לאפורט שגרם לפפ גווארדיולה להשתולל על הספסל. המאמן עוד לא נרגע, וגבריאל השאיר את ארסנל ב-10 שחקנים עם שני צהובים מהירים. המארחת החזיקה מעמד במשך יותר מחצי שעה והייתה ראויה לנקודה, אבל בתוספת הזמן הגיע רודרי שהחלים מקורונה ודחק את שער הניצחון.

עוד בוואלה!

ז'ואאו קאנסלו הותקף בביתו על ידי פורצים: "ארבעה פחדנים פגעו בי"

לכתבה המלאה
בוקאיו סאקה שחקן ארסנל כובש מול מנצ'סטר סיטי. Catherine Ivill, GettyImages
חגג גם מול סיטי. בוקאיו סאקה כובש/GettyImages, Catherine Ivill

מהלך המשחק

דקה 11: אודגור נשלח לרחבה וניסה לעבור את אדרסון ששלח רגל ארוכה והרחיק לקרן. ארסנל טענה לפנדל ונערכה בדיקת VAR, בסיומה נקבע כי אין מקום לכדור עונשין מ-11 מטרים.

דקה 14: דיאס נשאר ברחבת ארסנל אחרי כדור קרן והגיע מצוין להרמה של סטרלינג, אבל לא ניצל את המיקום הרע של רמסדייל והנגיחה שלו חלפה ליד הקורה.

דקה 19: התקפה נהדרת של האלופה, בסיומה דה בראונה סובב בימין מקצה הרחבה והכדור שלו שרק סמוך לחיבורים.

דקה 31: גול! טירני פרץ מצד שמאל, התנהל בחופשיות וזיהה את סאקה ברחבה, כששחקן נבחרת אנגליה המשיך בבעיטה שטוחה בנגיעה אל הרשת של אדרסון. 0:1 לארסנל.

דקה 39: לקאזט מצא במתפרצת את מרטינלי בצד שמאל והברזילאי סובב בימין מ-17 מטרים, קצת מעל החיבורים. כמה קרוב לשער השני של ארסנל.

דקה 43: ושוב מרטינלי, שהפעם עבר בקלות את קאנסלו בתוך הרחבה מצד שמאל ובעט אל הפינה הרחוקה, אך הכדור שלו חלף ליד הקורה.

רובן דיאס שחקן מנצ'סטר סיטי נוגח מול ארסנל. רויטרס
המצב היחיד של מנצ'סטר סיטי במחצית הראשונה. רובן דיאס/רויטרס

דקה 54: פנדל למנצ'סטר סיטי. ג'אקה משך בחולצה של סילבה בתוך הרחבה, הפורטוגלי נפל ואחרי בדיקת VAR נקבע פנדל לאלופה וצהוב לקשר השוויצרי.

דקה 57: גול! אחרי ויכוחים ומיני-מהומה בין שחקני הקבוצות, מחרז ניגש לנקודה הלבנה, הטעה את רמסדייל והשווה ל-1:1 עבור מנצ'סטר סיטי.

דקה 58: וואו, איזו הצלה נדירה של אקה. לאפורט נגח רע לאחור מעל השוער אדרסון, אבל למזלה של האלופה הבלם השני אקה גלש והציל מהקו. מרטינלי הגיע לריבאונד ובעט לקורה והחוצה מול שער חצי ריק.

דקה 59: כרטיס אדום! הדרמה נמשכת וגבריאל השאיר את ארסנל ב-10 שחקנים, כשעצר את ז'סוס בעבירה, ספג כרטיס צהוב ואז מיד עוד אחד.

דקה 90+3: גול! ניסיון של לאפורט בתוך הרחבה נבלם ואז רודרי שלח רגל ארוכה והצליח בשמאל לגלגל אל הרשת. לא היה נבדל וזה 1:2 דרמטי למנצ'סטר סיטי. אוהדי ארסנל השליכו חפצים לכר הדשא בזעם.

משחקי יום ראשון:

ברנטפורד - אסטון וילה
אברטון - ברייטון
לידס - ברנלי
צ'לסי - ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully