וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב גיששה. דור פרץ מתכוון להמשיך בחו"ל

עודכן לאחרונה: 1.1.2022 / 11:35

הצהובים צריכים למצוא את השחקנים שיחזירו אותם לטופ והקשר שלא משחק מספיק בוונציה, מאוד מעניין אותם. בסביבתו ממשיכים לטעון שהוא רחוק מלהרים ידיים ומאמין בקריירה אירופית באיטליה או בליגה אחרת

תקציר: ונציה - לאציו 3:1/ספורט1

במכבי תל אביב עוקבים אחרי העונה של דור פרץ בוונציה ואם הקשר יחליט שהוא רוצה לחזור לישראל, במועדון יעשו הכל כדי להחזיר אותו אליהם. בשבועות האחרונים התפרסמו מספר כתבות בתקשורת האיטלקית באשר לעתידו של פרץ ואפילו נטען שוונציה לא תעמוד בדרכו, אם הוא ירצה לעזוב אחרי חצי עונה בה לא הרבה לשחק. בסביבתו של הקשר טענו כל העת כי הפרסומים אינם קשורים למציאות וכי פרץ ממשיך בקבוצה כרגיל ומתכוון להשלים את העונה הראשונה בחוזהו ארוך הטווח במועדון.

כזכור, פרץ חתם על חוזה בגובה של 900 אלף יורו נטו לעונה, סכום שהוא לא יכול להרוויח בישראל וגם לא בחלק ניכר מהליגות אליהן יוצאים בדרך כלל שחקנים מישראל. פרץ היה בשבוע שעבר בארץ לחופשה קצרה בשל חג המולד שהשבית את מרבית הליגות באירופה. גורמים בסביבתו טענו כי בזמן שהיה כאן ניסו לגשש גורמים הקשורים למכבי תל אביב אם הוא רוצה לחזור בחלון הקרוב כדי לשחק בצורה קבועה עד סוף העונה.

דור פרץ שחקן ונציה. Jonathan Moscrop, GettyImages
לא חוזר למכבי תל אביב. לפחות לא בשלב זה. דור פרץ/GettyImages, Jonathan Moscrop

גורמים אחרים הקשורים אל השחקן הכחישו זאת והבהירו כי לפרץ אין כל כוונה לחזור בשלב הזה לישראל וכי גם אם יעזוב בעתיד את ונציה, הוא רוצה להמשיך הלאה בקריירה אירופית ולא לחזור כל כך מהר לליגת העל, שהיתה קטנה עליו בעונה שעברה.

כך או אחרת, מכבי תל אביב, שרוצה להחזיר לעצמה את הבכורה בכדורגל הישראלי, תשמח לצרף את פרץ בין אם זה יהיה בחלון ההעברות הקרוב ובין אם בעתיד. "דור פרץ תמיד רצוי במכבי תל אביב", הבהיר בסוף השבוע גורם במועדון. השחקן, כך כאמור על פי האנשים הקרובים אליו, מתכוון לתת לעצמו עוד זמן משמעותי באירופה בטרם יחליט לשוב לליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully