וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ביטון: "עבדה ילד קטן, אנשים שוכחים כמה קשה בהתחלה"

עודכן לאחרונה: 1.1.2022 / 9:33

קשר סלטיק דיבר תהליך ההתאקלמות של חברו הישראלי לקבוצה: "אני מנסה להקל עליו את החיים כאן, לא קל לעזוב את המשפחה בגיל צעיר"

תקציר: צפו בשער של ליאל עבדה שחקן סלטיק מול פרנצווארוש/ספורט1

אחרי עונת התאקלמות, ליאל עבדה נראה פשוט מצוין בסלטיק. הקשר הישראלי בן ה-20 כבש כבר שישה שערי ליגה העונה, כאשר במשחק האחרון מול סט ג'ונסטון הישראלי הבקיע צמד כשאת השער השלישי ב-1:3 כובש ניר ביטון במשחק שבו השניים גם השלימו 90 דקות מוצלחות.

בריאיון לתקשורת המקומית, ניר ביטון התייחס להתאקלמות של עבדה בסלטיק ואמר: "הוא ילד קטן. מאז שהוא הגיע לכאן דאגתי לו וראיתי בו אותי, כשאני הגעתי לכאן בגיל צעיר וחתמתי בסלטיק. אני רק רוצה לוודא שהוא מסתדר. כאשר החיים קלים יותר, הביצועים על הדשא טובים יותר".

ניר ביטון שחקן סלטיק עם ליאל עבדה. Craig Williamson - SNS Group, GettyImages
"הילד" והמנטור. עבדה וביטון/GettyImages, Craig Williamson - SNS Group

ביטון המשיך לדבר על תהליך הקליטה של עבדה ואמר: "אני כאן כדי להדריך אותו, לתת לו עצות כשהוא צריך ולהקל עליו. זה לא קל להגיע ממדינה אחרת כשאתה בן 20. לעזוב את המשפחה ולעבור למדינה עם שפה אחרת. יש אנשים ששוכחים את זה וחושבים שהוא צריך להיות במיטבו מהרגע הראשון. אבל זה לא קל בגילו".

ביטון בעצמו נהנה מאחת העונות הטובות מאז שהגיע לסלטיק ורשם כבר 24 הופעות רשמיות העונה. "אני די נהנה כרגע, היו לי עליות ומורדות בקריירה שלי בסלטיק", הוסיף ביטון, "אבל כשאני מקבל הזדמנות, אני נותן את כולי. לפעמים זה הולך טוב ולפעמים פחות, אבל אני מנסה. כשאפרוש מכדורגל, אני רוצה להתרפק על העבר ולהשאיר מורשת פה. לזכות בתארים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully