וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לופס ופטרוצ'י צפויים לפתוח בבאר שבע נגד סכנין, ויטור ימשיך לכבוש?

המוליכה תנסה לפתוח פער 5 נקודות על פני מכבי חיפה, הבלם ינסה להבקיע משחק רביעי ברציפות. קנדיל צפוי לחזור לשערה של סכנין, שמאמינה: "אפשר לחזור עם נקודות מטרנר" (א', 20:15, ספורט2)

מחזור 16הסתיים02/01/2022
הפועל באר שבע
  • רוקאביצה (44)
  • פטרוצ'י (46)
  • רוקאביצה (50)
0:3
    בני סכנין
    תקציר: הפועל חדרה - הפועל באר שבע 2:1/ספורט1

    הפועל באר שבע

    התחרות הצמודה מול מכבי חיפה נמשכת ומחר (א', 20:15, ספורט2), הפועל באר שבע שוב תרצה לנצח ולפתוח פער של 5 נקודות על האלופה, יממה לפני המפגש הגדול שלה מול מכבי תל אביב. בהפועל באר שבע יחזרו מחר לטרנר אחרי שהתגברו על משוכה משמעותית במשחק שעבר מול הפועל חדרה בחוץ אחרי שכבר נקלעו לפיגור מוקדם וידעו להפוך את התוצאה. המשחק מחר מול בני סכנין יפתח את חודש ינואר המאוד מסקרן מבחינת הקבוצה של רוני לוי. מיד לאחר המשחק הזה תצא הקבוצה למשחק חוץ בשבוע הבא מול מכבי תל אביב בבלומפילד, משחק חוץ בגביע המדינה מול מכבי נתניה ומשחק עונה ביתי מול מכבי חיפה בטרנר.

    רוני לוי צפוי להחזיר מחר להרכב את הלדר לופס. הפורטוגלי יפתח על כנף שמאל במערך של שלושה בלמים כשחאתם עבד אלחמיד יפתח כבלם השמאלי. מי שאמור לרדת לספסל אחרי תקופה ארוכה שפתח בהרכב הוא איאד אבו עביד. בקישור יתכן שהמאמן יוריד לספסל את תומר יוספי שזכה לאשראי במשחקים האחרונים ויעלה עם אחד מבין דוידה פטרוצ'י, דור מיכה או רועי גורדנה. שגיב יחזקאל שחזר לעניינים ומחפש שער ראשון העונה יפתח שוב בהתקפה לצד ניקיטה רוקאביציה.

    בקבוצה מחכים שוב ליכולת הטובה של רמזי ספורי אחרי שהשחקן היה חולה באמצע השבוע שחלף ויצא שלילי בבדיקות קורונה. ספורי אחראי על חלק ניכר מהשערים של הקבוצה ובבאר שבע מקווים שהיכולת הגבוהה שלו תישמר. פרט פיקנטי הוא השערים של מיגל ויטור. הבלם הפורטוגלי כבש בשלושת המשחקים האחרונים וביחס לעמדה שלו מדובר בנתון יוצא דופן. האחרון שכבש שלושה שערים ברצף הוא הבלם הספרדי אברהם פאס שעשה זאת במדי בני סכנין. שחקנים בקבוצה איתגרו את ויטור ואמרו לו שהוא חייב להבקיע את השער הרביעי ברצף מחר.

    בקבוצה אמרו לקראת מחר: "בסכנין לא שוכחים את התבוסה מול מכבי חיפה בשבת שעברה 0:6 ויבואו כדי לתקן את הרושם. זו קבוצה טובה ומסוכנת שהוכיחה את עצמה העונה וזה אתגר גדול עבורנו. צריך לנצח ולבוא מוכנים למשחקים הגדולים שיחכו לנו אחרי זה".

    הרכב משוער: עומרי גלזר, דנילו אספרייה, איתן טיבי, מיגל ויטור, חאתם אלחמיד, הלדר לופס, מריאנו באריירו, דוידה פטרוצ'י, רמזי ספורי, שגיב יחזקאל, ניקיטה רוקאביציה

    שחקן הפועל באר שבע מיגל ויטור. דני מרון
    הסקורר החדש של באר שבע. מיגל ויטור/דני מרון

    בני סכנין

    לאחר התבוסה הכואבת 6:0 למכבי חיפה, בבני סכנין רוצים להחזיר את הכבוד ולחזור עם תוצאה טובה מחר מטרנר, במשחק נגד המוליכה הבלתי מנוצחת הפועל באר שבע. גורם במועדון אמר על המשחק: "במשחק טוב שלנו אפשר לחזור עם נקודות מטרנר, מה שהיה נגד מכבי חיפה לא יקרה שוב".

    בנוגע ל-11, איברהימה קונטה הפצוע ייעדר, כמו גם מרואן קבהא המורחק. מחמוד קנדיל צפוי לחזור לשער. ניר לקס מיועד לתפוס את מקומו של קבהא וגם מוטי ברשצקי יחזור להרכב אחרי שריצה עונש הרחקה במחזור הקודם.

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

    בשיתוף חברת גליל
    מוטי ברשצקי שחקן בני סכנין. מאור אלקסלסי
    חוזר מהרחקה. מוטי ברשצקי/מאור אלקסלסי

    טריוויה

    * הפועל באר שבע לא הצליחה לנצח את בני סכנין בחמשת המפגשים האחרונים: ארבע תוצאות תיקו והפסד אחד. הניצחון האחרון היה 0:2 במרץ 2018.

    * הניצחון האחרון של סכנין בבאר שבע היה במרץ 2013, אז מוחמד כליבאת כבש צמד וקבע 1:2 בווסרמיל. מחמוד קנדיל הוא היחיד מהסגלים הנוכחיים ששיחק אז.

    * הפועל באר שבע עדיין ללא הפסד העונה וברצף של שישה ניצחונות. רצף ארוך יותר לא היה לה מאז פברואר-אפריל 2017, אז ניצחה ב-10 משחקים בדרך לאליפות השנייה עם ברק בכר.

    * מיגל ויטור מצא את הרשת בשלושת המחזורים האחרונים. גם הבלמים הקודמים שהצליחו לייצר רצף כזה היו זרים: אברהם פאס בדצמבר 2016 במדי סכנין ויאיא פטי באוקטובר 2011 במדי מ.ס. אשדוד.

    * זה מפגש בין שתי הקבוצות שקיבלו הכי הרבה פנדלים העונה: הפועל באר שבע בראש עם שישה (דייקה בחמישה) וסכנין במקום השני עם ארבעה (כמו הפועל תל אביב) שמתוכם שלושה נכנסו.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: ארז פפיר
    אצטדיון: טרנר
    קהל: 10490

    משחקי המחזור ה-16:

    שבת, 15:00: הפועל תל אביב - מכבי פתח תקוה (ספורט4)
    שבת, 17:30: עירוני קרית שמונה - הפועל חיפה (ספורט4)
    שבת, 18:00: הפועל ירושלים - הפועל חדרה
    שבת, 19:50: מכבי נתניה - בית"ר ירושלים (ספורט4)

    ראשון, 19:00: מ.ס. אשדוד - הפועל נוף הגליל
    ראשון, 20:15: הפועל באר שבע - בני סכנין (ספורט2)

    שני, 20:30: מכבי חיפה - מכבי תל אביב

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully