וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיגל ויטור: "אנחנו בכושר טוב, אני מאמין שנשמח בתום העונה"

קפטן הפועל באר שבע התראיין לאתר הפורטוגלי abola והתייחס לכושר ההבקעה שלו וגם למצב חוזהו עם מוליכת הטבלה הישראלית

תקציר: הפועל חדרה - הפועל באר שבע 2:1/ספורט1

הפועל באר שבע ממשיכה לעשות חיל העונה וסגרה בסיום המחזור האחרון רצף של שישה ניצחונות רצופים בליגת העל. הקבוצה של רוני לוי צועדת בראש הטבלה, כאשר גם יכולת נהדרת של האלופה מכבי חיפה לא גורמת לה (לפחות בינתיים) להוריד את הדוושה מהגז בכל הנוגע להשגת נקודות. באתר abola הפורטוגלי, העלו הערב (שישי) ריאיון עם הקפטן והבלם הוותיק מיגל ויטור, שכבש בכל שלושת משחקיה האחרונים של הקבוצה מבירת הנגב.

תחילה נשאל ויטור בנוגע לכושר כיבוש השערים בו הוא נמצא בתקופה האחרונה: "זו תחושה נהדרת. זה תמיד טוב לעזור לקבוצה שלך לנצח בעזרת השערים שאתה כובש. אפילו כבלם, יוצא לי להבקיע עבור הקבוצה שלי בלא מעט מקרים, אבל הרצף הזה של שלושה משחקים ברציפות, אני חושב שכזה לא היה לי יותר משנה וחצי. אני חושב שזה הרבה בזכות התרגילים המוצלחים שלנו במצבים הנייחים, שבסופם אני מוצא את עצמי חופשי לנגוח פנימה או לכבוש את הריבאונד שנהדף".

שחקן הפועל באר שבע, מיגל ויטור. לירון מולדובן
מעוניין להאריך את חוזהו בבאר שבע. ויטור/לירון מולדובן

לגבי מצבה של הפועל באר שבע: "היה לנו סיבוב ראשון מצוין, ועדיין לא הפסדנו. אני מאמין שנילחם על האליפות עד הסוף, ושנזכה בסופו של דבר. יש לנו שלושה משחקים חשובים מאוד (סכנין, מכבי חיפה ומכבי תל אביב) ונראה איך נתנהל במשחקים האלה כקבוצה. אני חוזר, אנחנו בכושר טוב ובתקופה טובה, הדברים הולכים לנו טוב ואני מאמין שנשמח בסיום העונה".

בנוסף, נשאל ויטור לגבי חוזהו עם הפועל באר שבע, שאמור להסתיים ביוני של שנה הבאה. לכך השיב הבלם בפשטות: "אני מעוניין להישאר כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully