וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרופר: "רוצה שבתוך שתי אולימפיאדות יהיה ספורטאי מהחברה הערבית"

שר התרבות והספורט הגיע לוועידת הספורט של רשת 13 בשיתוף חברת "אדידס" באצטדיון בלומפילד ואמר: "יש תת ייצוג בספורטאים מהחברה הערבית, משוכנע שאנחנו מפספסים הרבה לינוי וארטיום"

צפו בקליפ שערי השנה ב-2021/ספורט1

שר התרבות והספורט, חילי טרופר, התייצב היום (שישי) לוועידת הספורט של רשת 13 בשיתוף חברת "אדידס" שהתקיימה בפעם הראשונה על מסך הערוץ, ובמהלכה הצהיר: "אני רוצה שבתוך שתי אולימפיאדות יהיה גם מתעמל או ספורטאי מהחברה הערבית".

בהמשך דבריו אמר טרופר: "יש תת ייצוג בספורטאים מהחברה הערבית. יש מחויבות לשים שם תשתיות, לאתר ספורטאים. אני רוצה שבתוך שתי אולימפיאדות יהיה גם מתעמל או ספורטאי מהחברה הערבית. ראינו את זה בפראלימפי עם שלבי משפרעם, אבל זה רחוק מלהספיק".

שר הספורט חילי טרופר. דני מרון
"משוכנע שאנחנו מפספסים הרבה לינוי וארטיום". טרופר/דני מרון

"אני משוכנע שאנחנו מפספסים הרבה לינוי וארטיום", הוסיף טרופר, "כאלה שנמצאים באיזו עיר, לא בתל אביב ולא בירושלים, ואיפה שהוא אנחנו מאבדים אותם בדרך. אם נעבוד שם יותר נכון, בעוד כמה שנים נראה הישגים נוספים."

הוועידה נערכה באצטדיון בלומפילד ובה השתתפו כוכבי הספורט של השנה ביניהם - המדליסטים האולימפיים אורי ששון, לינוי אשרם, שגיא מוקי ופיטר פלצ'יק וכן כדורגלני העבר אלי דריקס, משה סיני ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully