וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הודיעה: יאניס ספרופולוס ממשיך כמאמן

30.12.2021 / 23:49

למרות רצף ההפסדים ולאור הספקולציות הרבות, הדאבליסטית הוציאה הודעה רשמית לפיה המאמן היווני לא יפוטר. בנוסף הבטיחו במועדון כי ייבדקו "כל האפשרויות לחיזוק הקבוצה". וגם: המסר הישיר מבעלי הקבוצה לקהל האוהדים

10 המהלכים הכי טובים בשנת 2021 בליגה הספרדית/ספורט1

למרות השוואת רצף ההפסדים הארוך אי פעם באירופה, ולמרות המשבר העמוק שנגרר גם לליגה, מכבי תל אביב הודיעה הערב (חמישי) כי המאמן יאניס ספרופולוס ממשיך כמאמן. "ההנהלה מבקשת לשים סוף לספקולציות", נכתב בהודעה רשמית מטעם המועדון, כאשר לצד השארתו של המאמן היווני בתפקיד, הובטח כי הצהובים יעשו כל שאפשר כדי לחזק את הקבוצה לקראת המשך המשחקים בזירה המקומית ובאירופה, זאת כדי לנסות להוציא את הקבוצה מהמשבר.

בנוסף, על רקע טענות האוהדים כלפי הנהלת הקבוצה והקריאות כנגד המאמן, שלחו בעלי הקבוצה מסר ישיר לעבר הקהל הצהוב: "הבעלים מעוניינים להעביר מסר ברור לקהל האוהדים המסור והנאמן של מכבי, כי הסיטואציה הנוכחית מדירה שינה מעיניהם וכי הם עושים לילות כימים על מנת להחזיר את הקבוצה אל דרך המלך".

שחקני מכבי תל אביב עם יאניס ספרופולוס. דני מרון
לא הולך לשום מקום. ספרופולוס עם שחקני מכבי תל אביב/דני מרון

מכבי תל אביב סוחבת רצף של שמונה הפסדים ביורוליג, זאת לאחר ההפסד ביום רביעי 82:76 למונאקו. בנוסף, המועדון נכנס לסחרור לאחר ההפסד הביתי בדרבי במחזור הליגה האחרון, מה שהביא את הקבוצה לסיים במקום השלישי בסוף הסיבוב הראשון במאזן 4:7 בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully