וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ינקוביץ' ואוחנה נעדרו מהאימון המסכם של בית"ר ירושלים לנתניה

עודכן לאחרונה: 31.12.2021 / 13:08

שני הקשרים הודיעו כי הם אינם חשים בטוב ובקבוצה חוששים ממגפת שפעת בקרב השחקנים, גם דגני בספק גדול. פלייטר צפוי לפתוח בחוד. לם מתכנן ארבעה שינויים בהרכב המארחת, אברהם: "התבגרתי העונה"

מחזור 16הסתיים01/01/2022
מכבי נתניה
    0
      בית"ר ירושלים
      תקציר: הפועל נוף הגליל - מכבי נתניה 1:0/ספורט1

      מכבי נתניה

      מכבי נתניה תארח מחר את בית"ר ירושלים (שבת, 19:50, ספורט4) במטרה להמשיך במומנטום החיובי. אחרי שני ניצחונות קטנים של 0:1 נגד הפועל חיפה ונוף הגליל, הצליחו היהלומים לברוח מהאיזור המסוכן וכעת במועדון כבר מפנטזים על התמודדות על הפלייאוף העליון. בקבוצה מרוצים מאוד מהשיפר הגדול במשחק ההגנה ואם לוקחים בחשבון גם את הניצחון על הפועל פתח תקוה בגביע, אז נתניה לא ספגה שלושה משחקים ברציפות.

      המאמן בני לם יחסר את בוריס אינו, שסובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי וצפוי להיעדרות של עוד שבועיים לפחות, כשגם אבובאקר דומביה, שספג מכה חזקה בקרסולו לפני יומיים, לא צפוי להיכלל בסגל. בסך הכל לם יערוך ארבעה שינויים בהרכב לעומת ה-11 שפתחו נגד נוף הגליל: אביב אברהם יחליף את בוריס אינו בקישור האחורי, איגור זלטאנוביץ' יפתח בחוד על חשבונו של מאמון קשוע, וכן ישובו ל-11 זלטאן שחוביץ' ויניב מזרחי שסיימו לרצות עונשי הרחקה.

      איגור זלטאנוביץ', מכבי נתניה חוגגת ניצחון על הפועל נוף הגליל. ברני ארדוב
      שניים מהארבעה שחוזרים להרכב. זלטאנוביץ' ואברהם/ברני ארדוב

      "אני שומע ביקורות מכל עבר שהכדורגל לא מספיק טוב ויש מחאות, זה בסדר גמור, זו הדעה של הקהל ואנשים מסביב", אמר הקשר אביב אברהם לקראת המשחק. "התקשינו לפתח משחק בנוף הגליל, כי הם שיחקו בצורה קצת שונה. אנחנו באים לשחק את הכדורגל שלנו, על מה שאנחנו מתאמנים. אנחנו עובדים טוב ויש לנו תוכניות מסודרות, איך לבוא ולשחק ואני מקווה שנעשה תוצאה טובה בשבת ונמשיך את המומנטום".

      על הפציעות החוזרות: "ברוב המקרים נפצעתי לשבוע-שבועיים, אבל הקבוצה פתאום רצה, ניצחה ונראתה טוב, ובאמת יותר קשה לחזור. היום אני במקום אחר, אבל כשהייתי צעיר יותר ופחות מנוסה ופתאום שחקנים בכירים באים ולוקחים לך את המקום בהרכב, זה דבר שעצר אותי הרבה פעמים. אני מקווה שזה לא יחזור יותר".

      הפריצה שלו העונה: "התבגרתי בהרבה דברים. אני יותר מבין את המשחק ומקבל הרבה חופש מהמאמנים. יש לי תחושה טובה, כי בסופו של דבר אני כבר פה הרבה שנים, אז יש לי תחושה של שחקן מוערך. יכול להיות שכל הדברים האלה עוזרים לי להציג יכולת יותר טובה. אני מקווה להמשיך ככה".

      הרכב משוער: דני עמוס, כרם ג'אבר, רז שלמה, שיר צדק, עומרי גנדלמן, זלאטן שחוביץ', יובל שדה, אביב אברהם, פארפה גיאגון, יניב מזרחי, איגור זלטאנוביץ'.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

      בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
      אביב אברהם שחקן מכבי נתניה בחימום. ברני ארדוב
      מרגיש מוערך ומביא את זה למגרש. אברהם/ברני ארדוב

      בית"ר ירושלים

      בית"ר ירושלים ערכה היום (שישי) אימון מסכם בסגל חלקי. מרקו ינקוביץ' ומיכאל אוחנה הודיעו בבוקר כי הם אינם חשים בטוב ולא הגיעו לאימון, אדווין ג'סי לא חש בטוב במהלך השבוע אך התאמן, כאשר גם אוראל דגני נטש את האימון בסיום החימום והוא בספק גדול למפגש מחר. בבית"ר מקווים כי לא מתחילה מגפת שפעת שתלווה את הקבוצה בתקופה הקרובה.

      עם הבעיות הללו, יוסי מזרחי מתקשה להכין הרכב למשחק מחר מול מכבי נתניה, כשגם ריצ'מונד בואצ'י הצטרף לנבחרת גאנה באליפות אפריקה וייעדר בתקופה הקרובה. חליאופילו פלייטר צפוי לפתוח בחוד ההתקפה, אך בנוגע לקישור יראו בבית"ר מה יהיה מצבם של ינקוביץ' ואוחנה בהמשך.

      בבית"ר יודעים שאחרי המשחק מול מכבי נתניה כבר יחלו ההכרעות בצד הכלכלי. אם לא תיסגר עיסקת רכישה בימים הקרובים, תעבור הקבוצה לתכנית הבראה שכוללת שחרורים וקיצוצי שכר לכל עובדי המועדון. "הימים הקרובים הם קריטיים, אם אין רוכש נצטרך לעשות קסמים כדי שהקבוצה תעבור את העונה בשלום", אמרו במועדון.

      הרכב משוער: איתמר ניצן, רועי הרמן, תמיר עדי, אופיר קריאף, דוד חוג'ה, מקס גרצ'קין, קמסו מארה, אביאל זרגרי, לירן רוטמן, ירדן שועה, חלאופילו פלייטר.

      מרקו ינקוביץ' בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
      לא נטל חלק באימון המסכם. ינקוביץ'/ברני ארדוב

      טריוויה

      * בית"ר ירושלים ומכבי נתניה נפגשו 108 פעמים בליגה הראשונה. בית"ר מובילה 33:42 בניצחונות ועוד 33 משחקים נגמרו בתיקו.

      * מכבי נתניה רוצה להשיג ניצחון ליגה שלישי רצוף - דבר שלא עשתה מאז ספטמבר-נובמבר 2020.

      * מאזן החוץ של בית"ר ירושלים העונה: שני ניצחונות זהים של 0:3 לעומת שישה הפסדים, מתוכם שלושה רצופים. ארבעה כאלה ברצף? זה לא קרה לה מאז מרץ-מאי 2016.

      * בני לם ויוסי מזרחי, שניים מהמאמנים הוותיקים בליגה, נפגשו כמובן רבות בימיהם כשחקנים, אבל הייתה גם התמודדות אחת על הקווים. זה קרה בינואר 1997, אז הפועל ירושלים של מזרחי הפכה פיגור 2:0 לניצחון חוץ 2:4 על הפועל טייבה של המאמן הזמני לם.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: אוראל גרינפלד
      אצטדיון: נתניה
      קהל: 6983

      משחקי המחזור ה-16:

      שבת, 15:00: הפועל תל אביב - מכבי פתח תקוה (ספורט4)
      שבת, 17:30: עירוני קרית שמונה - הפועל חיפה (ספורט4)
      שבת, 18:00: הפועל ירושלים - הפועל חדרה
      שבת, 19:50: מכבי נתניה - בית"ר ירושלים (ספורט4)

      ראשון, 19:00: מ.ס. אשדוד - הפועל נוף הגליל
      ראשון, 20:15: הפועל באר שבע - בני סכנין (ספורט2)

      שני, 20:30: מכבי חיפה - מכבי תל אביב

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully