וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני לם: "מצפה חודש גורלי. יום אתה בפלייאוף, למחרת מועמד לירידה"

עודכן לאחרונה: 30.12.2021 / 12:52

מכבי נתניה מתכוננת לבית"ר, דומביה בספק, שחוביץ' ומזרחי ישובו להרכב, בני לם מבטיח: "כשכולם יחזרו ויהיה לי את הקאדר החזק, נציג כדורגל הרבה יותר טוב" (שבת, 19:50, ספורט4)

תקציר: הפועל נוף הגליל - מכבי נתניה 1:0/ספורט1

מכבי נתניה קיימה הבוקר (חמישי) את האימון הטקטי המסכם לקראת המשחק בו תארח הקבוצה את בית"ר ירושלים ביום שבת (שבת, 19:50, ספורט4). המאמן בני לם יחסר את הקשר בוריס אינו, שסובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי וצפוי להיעדרות של לפחות שלושה שבועות נוספים. הקשר אבובאקר דומביה ספג אתמול מכה חזקה בקרסולו ועבר הבוקר טיפולים במתחם האימונים וכרגע הוא בספק גדול למשחק. זלטאן שחוביץ' ויניב מזרחי, ישובו להרכב, אחרי שסיימו לרצות עונשי הרחקה ולא שיחקו בנצחון נגד הפועל נוף הגליל.

"כל משחק הוא מוקש, כל משחק הוא מסוכן. זו ליגה קשה מאוד", אמר המאמן בני לם לקראת המשחק. "יום אחד אתה קרוב לפלייאוף העליון ויום אחד אתה מועמד לרדת ליגה. אמרתי לשחקנים שזה לא משחק קל ועומד בפנינו חודש גורלי. בחודש הזה יהיו לנו ארבעה משחקי בית, נגד בית"ר ירושלים, חדרה, הפועל באר שבע בגביע וסכנין, ואחרי שנסיים את המשחקים הללו, נדע לאן הפנים שלנו מועדות ולאן אנחנו שואפים. כרגע מה שמעניין אותנו זה לנצח את בית"ר ירושלים".

לם התייחס לחוסר היציבות של קבוצתו והוסיף: "אני סוף סוף יכול להתייחס לעניין הזה של חוסר היציבות. שמעתי את כל הפרשנים וקראתי ברשתות שאומרים את זה שאנחנו סובלים מחוסר יציבות. קודם כל כשהגעתי, היו לנו שלושה משחקים נגד מכבי ת"א, מכבי חיפה והפועל באר שבע ושלושת המשחקים האלה, היו מצויינים מבחינת מכבי נתניה, למרות שהפסדנו למכבי חיפה. אמרו אז שלנתניה יש קישור מהטובים בארץ, עם אביב אברהם, בוריס אינו ופארפה גיאגון. מאז אביב אברהם עם אדום, פארפה עם אדום וגם בוריס הורחק ואז היתה בעיה בקישור. הכל השתבש לנו, הפסדנו להפועל ירושלים, ניצחנו את מכבי פ"ת והיתה בהחלט נדנדה. אנחנו מנסים לייצב את המערכת ולהשתמש בכלים שיש לנו, אין לי שום טענה. אנחנו ממשיכים קדימה וכשכולם יחזרו ויהיה לי את הקאדר החזק, אפילו נציג כדורגל הרבה יותר טוב".

בני לם במסיבת העיתונאים של מכבי נתניה. רענן ברנובסקי
"היתה בהחלט נדנדה. אנחנו מנסים לייצב את המערכת". לם/רענן ברנובסקי

לם נשאל לגבי תחושתו האישית כמאמן בליגת העל, אחרי פרק זמן של 10 משחקים בתפקיד והשיב: "אני מרגיש מצוין, אני מרגיש שאני במקום שרוצים אותי ואוהבים אותי. אני מרגיש שהקהל אחריי וזה עוזר לקבוצה. יש הרבה דברים טובים וגם אני עדין לומד את התפקיד הזה. אני לומד את הליגה הזאת, לומד מה זה מאמן בליגת העל, כי אני חושב שאם הייתי עם קצת יותר נסיון בהתחלה שלי, אז את המשחקים מול הפועל ירושלים וקרית שמונה הייתי לוקח אותם. יכול להיות שרצתי יותר מדי קדימה, רצתי בשביל לנצח משחקים. הובלנו במשחקים האלה ולאט לאט אני לומד את הליגה".

על ההבדל הכי גדול בין אימון קבוצת נוער ואימון בוגרים: "ההבדל? כשאני נותן גול עם הבוגרים, אנחנו מחכים לראות שאין בעיה ב-VAR, שהכל עובר חלק, שלא פוסלים. זה בחיוך כמובן, אבל התקשורת והסיקור זה משהו אחר כמובן. אני באותו מתח כשאני בא למשחק היום, כמו המתח שהייתי כמאמן נוער, כשלא יהיה לי מתח, אני אפרוש מכדורגל".

על השינוי בשיטת המשחק וייצוב חוליית ההגנה: "זה לא שלמדנו לשחק בהגנה, השתפרנו במשחק ההגנה. אם פעם היו מעברים, שנותנים כדורים ארוכים מעל ההגנה שלנו ומגיעים למצבים ועושים גולים, היום קשה לעשות לנו את זה, כי ההגנה מוכנה והשחקנים הולכים יותר אחורה, כדי שלא יהיו מרווחים בין ההגנה לשוער. למדנו את הדברים האלה ואנחנו עושים את זה טוב. אנחנו קבוצה לוחצת, קבוצה שרצה קדימה, אני לא מתגונן ומחכה למטה, אני אוהב ללחוץ גבוה ואני מרגיש שלקבוצות קשה לשחק מול מכבי נתניה, כי השחקנים רצים ועובדים. סיבוב ראשון הפסדנו לנוף הגליל והפעם ניצחנו, עשינו תיקו עם הפועל חיפה ועכשיו ניצחנו ואני רוצה לנצח גם את בית"ר ולהחזיר את הנקודות שאיבדנו בסיבוב הקודם".

על המשחק נגד בית"ר בשבת ועל כך שבית"ר נלחמת על חייה: "אני יודע שבית"ר ירושלים מבחינתי, קח כל שחקן ושחקן והם מצויינים. יש להם חומר שחקנים מהטובים בארץ. אם אני לא טועה יש להם ארבעה-חמישה שחקני נבחרות, לא רק בישראל. בית"ר ירושלים לכל הדעות קבוצה טובה, אבל הבעיות שלהם, הלוואי וייפתרו כי בית"ר קבוצה חשובה במדינה שלנו, אבל זה לא מעניין אותי, אני צריך להסתכל על מכבי נתניה ועל איך אנחנו עושים טוב את הדברים ולוקחים נקודות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אבובאקר דומביה, מכבי נתניה. ברני ארדוב
לם: "תגידו לי עכשיו, כמה מאמנים בארץ משחקים עם שני חלוצים כמו מכבי נתניה? אני תמיד משחק עם שני חלוצים וגם אם אין לי, אז אני לוקח קשר והופך אותו לחלוץ"/ברני ארדוב

לם, שיחק בעברו לא מעט מול יוסי מזרחי מאמנה הנוכחי של בית"ר והוא נזכר בנוסטלגיה נעימה מבחינתו: "אני יכול לספר לך שיוסי מזרחי, קיבל שישייה ממכבי נתניה וקיבל ציון 9 בעיתון, הוא היה שוער ענק. אני מאוד אוהב את יוסי מזרחי, איש שכייף לשמוע אותו, תענוג לשמוע אותו מתראיין, איש מקצוע ברמה גבוהה מאוד והלוואי שיצליח. אני חושב שסמלים כאלה שמשתלבים בכדורגל, זה דבר מבורך ובמקומות שרוצים את זה, זה עושה אווירה טובה ורק עוזר למועדונים".

על מחאות האוהדים: "אני מסתכל על דבר אחד, גם כשהפסדנו שיחקנו כדורגל, אנחנו נמשיך לשחק כדורגל. יש משחקים שלכל הדעות הם משחקים קשים, קח משחק מול נוף הגליל, ששומרים אחד על אחד וקשה לך לפתח משחק, אבל תגידו לי עכשיו, כמה מאמנים בארץ משחקים עם שני חלוצים כמו מכבי נתניה? אני תמיד משחק עם שני חלוצים וגם אם אין לי, אז אני לוקח קשר והופך אותו לחלוץ, זה אני ואני מקווה שכשיחזרו כולם להרכב, זה יראה עוד יותר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully