וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הוא מכין להפועל תל אביב? הופעות הבכורה של ניר קלינגר בליגת העל

האדומים יתעמתו עם האקס בשבת (15:00, ספורט4) וקובי רפואה יוכל להעיד ממקור ראשון איך הפסיד לו יותר מפעם אחת במשחקים מהסוג הזה. מכבי חיפה חטפה ממנו, מכבי פתח תקוה ספגה ממנו ואת מי הוא האשים בפעם היחידה שהפסיד? אתם כבר יודעים

תקציר: מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

כשבועיים בלבד אחרי שפוטר מהפועל תל אביב, ניר קלינגר שוב יעמוד על הקווים במשחק ליגת העל, הפעם כמאמנה של מכבי פתח תקוה נגד אותה הפועל תל אביב. זו תהיה הפעם השמינית בה המאמן הוותיק יערוך הופעת בכורה על הקווים בליגה הבכירה שלנו ובינתיים המאזן שלו יוצא מן הכלל: חמישה ניצחונות, תוצאת תיקו אחת והפסד בודד. כלומר, ביום שבת, הפועל תל אביב תתמודד גם עם ההיסטוריה, ואין מישהו שיודע זאת יותר טוב מקובי רפואה.

ניר קלינגר. Christian Fischer, GettyImages
התגבר על הרחקה מוקדמת של טל בן חיים. קלינגר בימי מכבי תל אביב/GettyImages, Christian Fischer

14.9.2002 | מכבי תל אביב - מכבי פתח תקוה 2:4

זו לא הייתה הבכורה של קלינגר במכבי תל אביב - הוא כבר ניצח באירופה ובגביע הטוטו, אבל זו הפעם הראשונה בה עמד על הקווים בליגת העל. הצהובים ירו ארבעה מטחים לרשת של שגיא שטראוס וניצחו למרות שערים מצמקים של עומר גולן וקובי רפואה. טל בן חיים הורחק בדקה ה-34 במצב של 0:0, אבל זה לא מנע מראובן עובד, ברוך דגו, אלי ביטון ורודריגו גולדברג להבקיע אחד אחרי השני. רפואה עוד ישמש ככוכב אורח בהופעות בכורה של קלינגר, ולא פעם אחת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ניר קלינגר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
משחק מורט עצבים. קלינגר בבכורה בווסרמיל/ברני ארדוב

23.8.2010 | מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע 1:0

קלינגר חזר לישראל אחרי כארבע שנים בקפריסין וחגג מאוחר כשליאור אסולין הכריע בנגיחה בתוספת הזמן. אסולין, דוד רביבו וריקרדו פרננדש נעצו כדורים בקורות של השוער איבן מאנצה, רף העצבים עלה, אבל הסיום היה מתוק. המאמן חזר לישראל עם ניצחון ואמר בסיום: "מהדקה הראשונה רק פגענו בקורות והחמצנו ולא היה חסר הרבה שנפסיד. אבל אני שמח שנעשה צדק, כי שיחקנו יותר טוב, שלטנו במשחק ושיחקנו בלי פחד".

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר. קובי אליהו
נעצר על ידי מכבי נתניה. קלינגר בבכורה בהפועל חיפה בליגה/קובי אליהו

25.8.2012 | הפועל חיפה - מכבי נתניה 0:0

אחרי שהופעות הבכורה שלו על הקווים במכבי תל אביב ובהפועל באר שבע הצליחו, קלינגר מעט נעצר עם נקודה במחזור הראשון של עונת 2012/13. בתום תיקו מאופס וחלש אמר המאמן: "לחצנו בדקות הפתיחה, אבל כנראה שזה לא הספיק. עוד ניראה טוב יותר בהמשך העונה".

ניר קלינגר מאמן מ.ס אשדוד. יותם רונן
טענות על השיפוט אחרי ההפסד. קלינגר בימי מ.ס. אשדוד/יותם רונן

24.8.2013 | בני יהודה - מ.ס. אשדוד 0:1

ההפסד היחיד של ניר קלינגר במשחק הליגה הראשון בקבוצה חדשה. אשדוד נכנעה לשער בודד של ירו לאמין ודקות טובות במחצית השנייה לא הספיקו בשביל למצוא שוויון. המאמן התלונן: "היו לנו קורות, פנדל אחד ברור שהיה צריך להיפסק עבורינו ולא נשרק ושער שלא היה צריך להיפסל. חבל, אבל צריך לקחת את הדברים הטובים ולחזק אותם".

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר. סוכנות ג'יני
"בשביל רגעים כאלה שווה לחזור למגרש". קלינגר עם הפועל חיפה בקרת שמונה/סוכנות ג'יני

1.4.2017 | עירוני קרית שמונה - הפועל חיפה 2:0

אחרי התפטרותו של דני גולן, קלינגר ששימש מעין מנהל מקצועי, ירד לדשא והוביל את האדומים-שחורים לניצחון ראשון אחרי קרוב לחודשיים. שלומי ארבייטמן הבקיע במחצית הראשונה, לירן סרדל הכפיל בשנייה והמאמן סיכם: "בשביל רגעים כאלה שווה לחזור לדשא. הייתה מחויבות טובה. אולי לא הדרך הכי יפה, אבל כשהחרב על הצוואר צריך לנצח ולא להסתבך וזה מה שעשינו היום". הוא עוד יחזור להופעת בכורה באותו מגרש.

מאמן בית"ר ירושלים ניר קלינגר עם עידן ורד. ברני ארדוב
"אוויר לנשימה". קלינגר אחרי הבכורה בבית"ר ירושלים/ברני ארדוב

5.11.2018 | מכבי חיפה - בית"ר ירושלים 2:1

פחות מחצי שנה אחרי שהוביל את הפועל חיפה לזכייה בגביע, קלינגר התפטר ואחרי כמה ימים מונה לבית"ר ירושלים המתרסקת, שבמחזור הקודם הובסה 5:1 על ידי בני יהודה עם דויד מרטן על הקווים. מאור בוזגלו ואור אינברום מחקו פיגור אחרי ספיגה משון וייסמן והקבוצה מהבירה השיגה שלוש נקודות יקרות ויוקרתיות. קלינגר בסיום: "אחלה ספתח, כי יש שלוש נקודות וזה היה כמו אוויר לנשימה. לא הרגשנו נוח בשבוע הזה. קבוצה כמו בית"ר ירושלים במקום האחרון, זה לא מסתדר".

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. סוכנות ג'יני
שוב ניצח את רפואה בבכורה שלו. קלינגר במשחק הראשון עם הפועל תל אביב/סוכנות ג'יני

9.11.2019 | עירוני קרית שמונה - הפועל תל אביב 1:0

קלינגר הוזעק למתחם חודורוב במקום ניסו אביטן ובמשחק הראשון שלו על הקווים פגש את... קובי רפואה. הפועל תל אביב הציגה יכולת חלשה, אבל פנדל מוצלח של דמבה קמארה בדקה ה-15 עשה את ההבדל. בצד השני, יואב ג'רפי עצר פנדל של קיליאן שרידן ושלוש הנקודות הדרימו לחודורוב. "כבר שלושה ימים אני מתעסק רק באיך להרים את השחקנים, איך להכניס בהם טירוף. אתה לא יכול לבנות תהליך מקצועי בלי נשמה על הדשא" סיכם המאמן המנצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully