וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ הודה אחרי ההפסד ללסטר: "הפער ממנצ'סטר סיטי גדול"

מאמן ליברפול מאוכזב: "משחק רע מאוד שלנו". ואן דייק: "נמשיך להילחם עד הסוף". שמייכל על הפנדל שהדף: "הלכתי עם התחושה"

תקציר: לסטר - ליברפול 0:1/ספורט1

ליברפול רשמה אתמול (שלישי) משחק ליגה שני ברציפות ללא ניצחון והפסידה 1:0 ללסטר, מה שהותיר אותה מרחק שש נקודות ממנצ'סטר סיטי המוליכה. מוחמד סלאח החמיץ פנדל בדקה ה-16, אדמולה לוקמן המחליף כבש וסידר לשועלים את הניצחון בדקה ה-59. זו הייתה הפעם הראשונה שסלאח מחמיץ פנדל במדי ליברפול בפרמיירליג מאז אוקטובר 2017, אז פספס מהנקודה הלבנה מול האדרספילד. מאז הוא כבש ב-15 ניסיונות ברציפות. עבור קספר שמייכל זו הייתה הצלת הפנדל השישית בפרמיירליג, פי שניים מכמות הפנדלים שאביו פטר הציל בליגה.

יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
הפער מתחיל לגדול. קלופ/רויטרס

מאמן ליברפול יורגן קלופ הודה אחרי המשחק: "הגיע ללסטר לנצח, בהחלט. לא היינו מספיק טובים. היה משחק מוזר מאוד. היו לנו מצבים טובים, אבל מה שעשינו עם הכדור היה פשוט לא נכון. היה לנו משחק רע מאוד. קבלת ההחלטות שלנו הייתה רעה, אולי חסר לנו קצת מזל. התחלנו את המשחק בסדר ואז איבדנו את הקצב שלנו ולא חזרנו אליו. לסטר שיחקה רק לפני יומיים, אז היא ראויה לזה, ללא ספק".

על הפער מסיטי אמר הגרמני: "זה פער גדול. כרגע זו לא הבעיה שלי. אם אנחנו משחקים את הכדורגל הרגיל שלנו, כדורגל של ליברפול, יש לנו סיכוי לנצח במשחקים. הפסד זה הפסד, אנחנו צריכים ללמוד ממנו ונלמד".

בלם ליברפול וירג'יל ואן דייק, שחזר אחרי קורונה ופתח בהרכב, אמר: "אני חושב שהגיע ללסטר לנצח, אבל ברור שזה גם בגללנו. היינו רעים בשליש האחרון. לסטר התגוננה טוב נגד מסירות הרוחב שלנו ובסך הכול זו הייתה הופעה לא טובה שלנו. הם לא סיכנו הרבה את השער, אבל היו מסוכנים במתפרצות".

על הפער ממנצ'סטר סיטי, שנותר שש נקודות, אמר ההולנדי: "נמשיך לנסות עד הסוף. היום הגענו להרבה מצבים, אבל לא הצלחנו לכבוש, החמצנו פנדל, זה קורה, אבל זה מאכזב. אפשרנו לאדמולה לוקמן להיכנס לתוך שטח ולצערנו הוא כבש. אנחנו בדצמבר, העונה עוד ארוכה, הכול יכול לקרות. ראיתם את זה עם הקורונה והפציעות, הרבה דברים יכולים להשתנות. אין שום טעם להסתכל על מנצ'סטר סיטי, צ'לסי או כל קבוצה אחרת".

שוער לסטר קספר שמייכל סיפר שלא למד את בעיטות הפנדל של מוחמד סלאח: "הייתה לי הרגשה והלכתי איתה. בפעם האחרונה שהדפתי פנדל באצטדיון הביתי, ספגתי מהריבאונד ולפעמים צריך קצת מזל. לא היה לנו את זה נגד סיטי, היה לנו מזל הפעם".

עוד בוואלה!

הפער נותר על שש: ליברפול הפסידה 1:0 ללסטר

לכתבה המלאה

ביום ראשון כבר מחכה לליברפול משחק חוץ קשה מאוד מול צ'לסי ובחמישי הבא תשחק נגד ארסנל בגביע הליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully