וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשון לציון איבדה את הפסגה אחרי 84:76 למכבי בנות אשדוד

הקבוצה שהוליכה את ליגת העל לנשים בכדורסל ירדה מהמקום הראשון, בעקבות הפסד ליריבה מהדרום. ג'ני סימס הובילה את המנצחות עם 29 נקודות

10 המהלכים הכי טובים בשנת 2021 בליגה הספרדית/ספורט1

קבוצת הנשים של מכבי בנות אשדוד גברה הערב (שלישי) בביתה 76:84 על הפועל ראשון לציון, במשחק שנעל את המחזור ה-10 בליגת אתנה ווינר לנשים. היה זה ההפסד השני בעונה הנוכחית לראשון לציון, שאיבדה את המקום הראשון בטבלה.

המחצית הראשונה של המשחק, שהסתיימה בשיוויון 45:45, התאפיינה במשחק התקפה איכותי של שתי הקבוצות. המשחק הבליט שתי שחקניות: ויקטוריה ויויאנס מאשדוד עם 24 נקודות וג'ני סימס מראשון לציון עם 19 נקודות, 15 מהן ברבע הראשון. סימס נעזרה בדקיה כהן עם 12 נקודות עד ההפסקה, בעוד ויויאנס נעזרה באליסון הייטאואר, שקלעה עד להפסקה 8 נקודות.

דקיה כהן, הפועל ראשון לציון. באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
הפועל ראשון לציון איבדה את הפסגה. דקיה כהן עם הכדור/אתר רשמי, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

מאי דיין מאשדוד פתחה את המחצית השנייה בהצגה אישית יוצאת דופן, ובתוך חמש דקות מפתיחת הרבע השלישי הובילה את קבוצתה ליתרון 50:61 עם 14 נקודות אישיות שלה ואחוז קליעה מושלם של 5 מ-5 בזריקות ל-3 נקודות. ראשון לציון באותן דקות הייתה מבולבלת ולא מצאה את הדרך לייצר נקודות. לקראת סיום הרבע השלישי ירד במעט היתרון של אשדוד, ל-60:66.

אשדוד, שהציגה הערב את קלסי בון בהופעת בכורה, שמרה על יתרון במחצית השנייה, גם כשהוא הצטמצם ל-76:78 בלבד, בזכות 4 נקודות ב-8 שניות של הייטאואר שהבטיחו את הניצחון המרשים.

קלעו למכבי בנות אשדוד: ויויאנס 30, דיין 17, בון 16, הייטאור 14, סהר 5 וכהן 2.

קלעו להפועל ראשון לציון: סימס 29, כהן 15, בלוק 13, אטינגר וקארש 6 כ"א, ציפל 4 וטרנר 3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully